• Big Story

    Αντώνης Σταύρου (Όμιλος Καστελόριζο): «Στα 10 εκατ. ο τζίρος – Σταθερά ανοδικά πάντα με νέες ιδέες»


    Αύξηση πωλήσεων αναμένει και φέτος ο όμιλος εστιατορίων Καστελόριζο του επιχειρηματία Αντώνη Σταύρου, με τα συνολικά έσοδά τους, να εκτιμώνται στα 10 εκατ. ευρώ για το 2018.

    Τα εννέα εστιατόρια του ομίλου κινούνται σταθερά αυξητικά όλα τα χρόνια της κρίσης, καθώς το ανήσυχο πνεύμα του ιδιοκτήτη δεν σταματά ποτέ να αναζητά ένα νέο concept να υλοποιεί νέες ιδέες, να εντοπίζει τις ανάγκες του κοινού και να ανταποκρίνεται σε αυτές.

    Το αποτέλεσμα είναι τα 5 διαφορετικά brands, που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια, τα εστιατόρια σε Λυκαβηττό, η Βάρκιζα, Γλυφάδα, Καλλιθέα Τζιτζιφιές και Μεταμόρφωση, «Ορίζοντες», «Καστελόριζο», «Omikron»,«K.Grill», «Ramino» και το «Ρακι Μεζέ» και συνεχώς μια καινούρια πρόταση μια νέα ιδέα.

    Το γλυκοπωλείο είναι το επόμενο σχέδιο για ένα κατάστημα, ένα καφε-ζαχαροπλαστείο με   γλυκά από την Κωνσταντινούπολη που θα ανοίξει τον Ιανουάριο στο Μοναστηράκι, η πρώτη κίνηση του ομίλου στο χώρο του γλυκού-καφέ.

    Ramino

    Επίσης, από αυτό το φθινόπωρο λειτουργεί στο πλήρως ανακαινισμένο εστιατόριο Omikron στην Μεταμόρφωση, μέσα στο οποίο θα λειτουργεί και εκλεπτυσμένο μεζεδοπωλείο με ειδικές προτάσεις για τσίπουρο και ρακή.

    Ο όμιλος Καστελόριζο, με πάνω από 200 άτομα προσωπικό σήμερα,  ηγείται της εστίασης στην Αθήνα και είναι μια  100% οικογενειακή επιχείρηση, που ξεκίνησε πριν από 36 χρόνια από την Καλλιθέα.

    Καστελόριζο

    Αν και τα πρώτα εστιατόρια  έγιναν  γνωστά  για το ψάρι τους, σήμερα καλύπτει όλες τις διατροφικές ανάγκες της αγοράς, έχοντας εστιατόρια με κρέας, μεζεδοπωλεία και ιταλικό μενού. Ειδικά στην παρατεταμένη εποχή της κρίσης, τα οικονομικά μενού που δημιούργησε σε όλα τα καταστήματα, κράτησαν την πελατεία, προσφέροντας τη δυνατότητα και σε όλους να βγουν για φαγητό.

    Όπως εξηγεί ο  ιδρυτής του ομίλου, ο Αντώνης Σταύρου, «ακριβώς λόγω της κρίσης δημιουργήσαμε νέες προτάσεις και νέες κατηγορίες εστιατορίων. Και δεν σταματήσαμε εκεί. Συνεχώς αναζητούμε αυτό που θέλει ο πελάτης. Πρώτοι εμείς φέραμε το «μενού της παρέας» δηλαδή φαγητό και ποτό χωρίς περιορισμό για μια συγκεκριμένη τιμή κατά άτομο. Με φροντίδα για τις ανάγκες του πελάτη και μέριμνα για καλές τιμές, κρατήσαμε το κοινό παρά την κρίση και αυξήσαμε και τις προτάσεις που του προσφέρουμε».

    Omikron

    Για το επιχειρηματικό του δαιμόνιο και τη διαχρονική, συνεχή ανάπτυξη των εστιατορίων του, ο Αντώνης Σταύρου βραβεύτηκε πέρυσι από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, με το «Βραβείο Βιώσιμης – Καινοτόμου και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας».

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ