• AUTO

    Ταξιδεύουμε με την ανανεωμένη Mercedes A Class


    Αναβαθμίστηκε, ωρίμασε, ακρίβυνε και διατηρεί όλα τα στοιχεία που την κατέστησαν εμπορική επιτυχία.

    H ανανεωμένη Mercedes A Class βρίσκεται από την αρχή του χρόνου στην Ελληνική αγορά. Οι αισθητικές αλλαγές είναι διακριτικές και μελετημένες: Στα φωτιστικά σώματα που εμπεριέχουν LED τεχνολογία, τη μάσκα που περιβάλλει το τρισδιάστατο μοτίβο της μάρκας με το δικτύωμα μικρών αστεριών και το ένα, μεγάλο αστέρι στο καπό. Tο αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε τα φώτα LED που παίζουν καταλυτικό ρόλο στην νυχτερινή οδήγηση.

    Στο εσωτερικό η οθόνη είχε το σωστό μέγεθος (10.25΄΄) και έσβηνε εύκολα από το μενού, ώστε να μην ενοχλεί η φωτεινότητά της στο νυχτερινό ταξίδι. Το ίδιο εύκολα έσβηνε και ο νυχτερινός φουτουριστικός φωτισμός που ομολογουμένως είναι εντυπωσιακός. Όπως ίσως γνωρίζετε κατά τη διάρκεια του νυχτερινού ταξιδιού η περιφερειακή όραση του οδηγού επηρεάζεται από την αντίθεση φως σκοτάδι και μειώνεται το εύρος του οπτικού του πεδίου.

    Γι’ αυτό είναι καθοριστικής σημασίας να μειώνεται η ένταση της φωτεινότητας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στην οθόνη οργάνων επίσης 10.25’’ επιλέξαμε το «διακριτικό» από το αντίστοιχο μενού που είχε ελάχιστο φωτισμό.

    Στο εσωτερικό αφαιρέθηκε ο δύσχρηστος διακόπτης trackpad στη θέση του έχει μπει μια τριγωνική θήκη που δεν χώραγε το κινητό. Αν το τοποθετήσεις μπροστά από τις ποτηροθήκες, όλα μαύρα, εύκολα το ξεχνάς.

    Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε ένα κλασσικό τιμόνι εμπρός από τις εντυπωσιακές οθόνες. Ο διακόπτης επιλογής χαρτογραφήσεων είναι πλέον ένα απλό παραλληλόγραμμο. Ενδεικτικό της φιλοσοφίας του αυτοκινήτου είναι η default επιλογή: Στο πρώτο πάτημα πάει από το Comfort στο Eco. Πρέπει να πατήσεις ακόμη μια φορά για να πάει στο Sport.

    Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί ακόμη και για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών περιμένεις ότι να έχει λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα. Υπάρχει πάντως χώρος και κάτω από το δάπεδο.

    Το A Class δοκιμής μας είχε τον 4κυλινδο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.3lt απόδοσης 163PS. Η δύναμή του όπως και η ροπή των 270Nm από το ρελαντί επαρκούν με το παραπάνω για να κινήσουν σβέλτα το αμάξωμα βάρους 1.365kg. Εντυπωσιάζει θετικά η ομοιογένεια του συνόλου, χωρίς ξεσπάσματα ή υστέρηση.

    Πατάς το γκάζι ανεβάζεις ή κατεβάζεις ταχύτητα και ο θετικός ρυθμός επιτάχυνσης συνεχίζεται. Χωρίς υστερίες ή ταλαιπωρίες. Ο ήχος του κινητήρα δεν είναι φτιαχτικός, αν ψάχνετε το κάτι παραπάνω αξίζει να επιλέξετε την Α35AMG. Το 7αρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη περνάει απαρατήρητο στη λειτουργία του.

    Υπήρχαν paddles αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι, αλλά είναι τόσο καλά χαρτογραφημένη η κλιμάκωση με τα χαρακτηριστικά του μοτέρ, που σπάνια αισθάνεσαι την ανάγκη να τα χρησιμοποιήσεις.

    Ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το παρελθόν το σετάρισμα της ανάρτησης. Οι μικρές εκδόσεις της A Class είτε κοπάναγαν αναίτια, είτε έγερναν πολύ. Εδώ χάρη και στην ακαμψία του πλαισίου έχει βρεθεί η χρυσή τομή. Το αυτοκίνητο είναι φιλικό υποστροφικό, καλά ισορροπημένο ζυγισμένο, δεν κοπανάει καθόλου, δεν γέρνει υπερβολικά και προσφέρει στον οδηγό μια αίσθηση σιγουριάς και οικειότητας. Νιώθεις ότι ακόμη και στην υπερβολή ελέγχεται εύκολα, πράγματι έτσι είναι όπως διαπιστώσαμε.

    Η οδική συμπεριφορά της ανανεωμένης A Class με μια λέξη είναι ώριμη. Πόσο μάλλον που συνοδεύεται από υψηλή ποιότητα κύλισης, στο ταξίδι νιώθεις ότι οδηγείς Mercedes. Στο δια ταύτα η τιμή έχει σημαντική αύξηση αλλά η τελευταία εκδοχή της A Class είναι με διαφορά η καλύτερη, χωρίς πλέον να υστερεί ή να μειονεκτεί κάπου.

    Συμπληρώσαμε πίσω από το τιμόνι της σε μια μέρα 600km απνευστί χωρίς κούραση ή ταλαιπωρία καθώς έχει τον τρόπο της. Αεροδυναμικοί θόρυβοι και θόρυβοι κύλισης λάμπουν δια της απουσίας τους, τα καθίσματα είναι άνετα, φαρδιά και η ανάρτηση ισορροπημένη χωρίς αναίτιες αναπηδήσεις. Ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός με τη BMW σειρά 1 το Αudi A3 και την DS4.

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Mercedes A 200

    Κινητήρας: Τετρακύλινδρος turbo βενζίνης 1.332 κ.εκ.

    Ισχύς: 163 PS στις 5.500 rpm

    Ροπή: 270 Nm στις 1.620 rpm

    Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

    Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων (7G-DCT)

    Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8,0 sec

    Τελική ταχύτητα: 225 km/h

    Μέση κατανάλωση (δοκιμής): 6,7 lt/100 km

    Εκπομπές CO2: 133 gr/km (WLTP)|

    Διαστάσεις Μ/Π/Υ:  4.428/1.992/1.423 mm

    Μεταξόνιο: 2.729 mm

    Βάρος: 1.365 kg

    Χώρος αποσκευών: 355 lt

    Τιμή: Από 39.990 €

    Διαβάστε επίσης:

    Peugeot panoramic i-Cockpit!

    70 χρόνια Ράλι Ακρόπολις: Οι κορυφαίοι όλων των εποχών!

    ──────────────────

    Εκλογές 2023



    ΣΧΟΛΙΑ