Το νέο μοντέλο διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο αποθηκευτικό χώρο, ωφέλιμο φορτίο έως 375kg, μήκος φόρτωσης 1,20m και χωρητικότητα 1045lt. H έκδοση N1 συνδυάζει την εμφάνιση και την άνεση ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τις επαγγελματικές δυνατότητες που χρειάζονται όσοι μεταφέρουν αντικείμενα και εξοπλισμό. Αποτελεί ιδανική επιλογή για:
• επαγγελματίες τεχνίτες,
• οδηγούς διανομών σε αστικές περιοχές,
• εταιρείες διαχείρισης πολυκατοικιών και παροχής υπηρεσιών,
• εταιρείες ενοικίασης οχημάτων και
• εταιρικούς στόλους.

Στο Renault 4 E-Tech Electric Van, που διατίθεται στο επίπεδο εξοπλισμού Advance, τα πίσω καθίσματα και οι ζώνες ασφαλείας έχουν αντικατασταθεί από θερμοδιαμορφωμένο δάπεδο, με σύστημα συγκράτησης φορτίου και γάντζους πρόσδεσης.
• Ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 1.045lt, συμπεριλαμβανομένου καλυμμένου χώρου 55lt την αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης.
• Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 375kg.
• Το μήκος φόρτωσης είναι 1,2m.
• Προαιρετικά, μπορεί να τοποθετηθεί διαχωριστικό πλέγμα, ανάμεσα στην καμπίνα επιβατών και το χώρο φόρτωσης.

Ανάλογα τη χώρα, το όχημα μπορεί να διαθέτει κάλυμμα αποσκευών, αντιολισθητικό τάπητα ή δυνατότητα απενεργοποίησης ανοίγματος των πίσω παραθύρων και θυρών.
Η μετατροπή του οχήματος πραγματοποιείται από την Qstomize, θυγατρική της Renault που εδρεύει στο εργοστάσιο Manufacture Ampere στη Maubeuge (ElectriCity), όπου κατασκευάζεται και το Renault 4 E-Tech Electric. Η Qstomize δραστηριοποιείται εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, ενώ εξειδικεύεται στις προσαρμογές και μετατροπές οχημάτων για ειδικές ανάγκες λιανικής και επαγγελματικής χρήσης, όπως ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, οχήματα για άτομα με μειωμένη κινητικότητα, εκπαιδευτικά αυτοκίνητα, αστυνομικά οχήματα και άλλες εξειδικευμένες λύσεις.

Η έκδοση Van του Renault 4 E-Tech Electric διατίθεται σε δύο εκδόσεις:
• Με κινητήρα 90 kW (120 hp) με μπαταρία 40 kWh και αυτονομία έως 308 χλμ. WLTP.
• Κινητήρας 110 kW (150 hp) με μπαταρία 52 kWh και αυτονομία έως 409 χλμ. WLTP.
Αμφότερες οι εκδόσεις διαθέτουν:
• Ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW (bi-directional)
• Φορτιστή DC 80 kW (για την μπαταρία 40 kWh) ή 100 kW (για την μπαταρία 52 kWh).
Χρόνοι φόρτισης:
• Από 15% έως 80% με AC 11 kW:
• 3 ώρες και 13 λεπτά (μπαταρία 52 kWh)
• 2 ώρες και 37 λεπτά (μπαταρία 40 kWh)
• Με DC ταχυφορτιστή: μόλις 30 λεπτά για οποιαδήποτε από τις δύο μπαταρίες.

Διαβάστε επίσης:
F1 Μεξικό: Τελευταία ευκαιρία για τη Ferrari φέτος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΥΠΑ: Ρεκόρ συμμετοχών στα εργαστήρια – Πάνω από 20.000 ωφελούμενοι το 2025
- Δόμνα Μιχαηλίδου: Νέο μηνιαίο επίδομα κόστους μετάβασης, στο χορό της στέγασης και τα ανενεργά στρατόπεδα, πρόγραμμα μετεγκατάστασης για φοιτητές και ενόπλους
- Μηνύματα επιβράβευσης της ελληνικής οικονομίας από Λονδίνο και Βρυξέλλες
- Αντίο στον αρχιτέκτονα που άλλαξε τα πάντα, Frank Gehry
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Μετά το νέο Καραϊσκάκη, ο Βαγγέλης Μαρινάκης δρομολογεί την ανακαίνιση του γηπέδου και της Νότιγχαμ Φόρεστ
Συνέλαβαν τον επιχειρηματία Άγγελο Γιαννακόπουλο των φούρνων «Χωριάτικο»: Ετρεχε με 216 χιλιόμετρα την ώρα με Lamborghini
Ο ύπουλος fund manager και η Εθνική, ποιοι δεν πουλάνε Credia, οι shipowners στην Ευρώπη, το beef 2 υπουργών, τα ακριβά «ψώνια» 4 εφοπλιστών, η Δόμνα στο My Story κι ένα quiz με την πλατινομαλλούσα δημοσιογράφο