• AUTO

    Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ: To story μιας εταιρείας ορόσημο στο χώρο του αυτοκινήτου και η 3η γενιά στο τιμόνι

    Γιάννης Κοντέλλης


    Η Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ είναι μια από τις πιο παλιές εταιρείες στην χώρα μας στον τομέα του αυτοκινήτου.

    Πιθανόν οι περισσότεροι να την ταυτίζουν όχι άδικα με τη Ford, εξάλλου ο ιδρυτής της εταιρείας Ιωάννης Κοντέλλης είχε δουλέψει για τον Henry Ford αρκετά χρόνια, στη γραμμή παραγωγής του Detroit. Γυρνώντας στη γενέτειρά του στη Μυτιλήνη το 1919 ο Ιωάννης Κοντέλλης έγινε αντιπρόσωπος της Ford αρχικά στο νησί και δυο χρόνια αργότερα στον Πειραιά. Το 1931 ανέλαβε την εκπροσώπηση της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.

    Ο Ιωάννης Κοντέλλης έφυγε πρόωρα το 1940 πριν τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο και τα ηνία πέρασαν στη σύζυγό του Αθανασία που πρόσφερε όλο το στόλο αυτοκινήτων που είχε στον ελληνικό στρατό. Ο Σπύρος Παντελεϊμονίτης σύζυγος της κόρης τους, Αικατερίνης ανέλαβε το 1944 την αναστήλωση της εταιρείας.

    Ο Μανώλης Κοντέλλης, γιός τους, γύρισε από το Detroit και ανέλαβε και αυτός μέρος της διοίκησης, όπως και ο Παύλος Κοντέλλης που σπούδασε στην Αγγλία.

    Το 1952 ο Παύλος Κοντέλλης γιος του Ιωάννη δημιουργεί ξεχωριστό τμήμα για την προώθηση των γεωργικών ελκυστήρων Ford (τρακτέρ).

    Λίγα χρόνια αργότερα ιδρύεται η εταιρεία Παύλος Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ για την αποτελεσματικότερη εμπορία και διαχείριση των γεωργικών μηχανημάτων καθώς αρχίζουν να προστίθενται και Χωματουργικά και Βιομηχανικά μηχανήματα σε μια Ελλάδα που χτίζεται από την αρχή.

    Το 1983 ιδρύεται η EMIKO που εμπορεύεται Alfa Romeo σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το 1991 μπαίνει στη διοίκηση της εταιρείας επιστρέφοντας από τις σπουδές του στο Imperial College ο Γιάννης Κοντέλης. Το 1992 η εταιρεία μπαίνει στο χώρο των επαγγελματικών αυτοκινήτων και των οχημάτων IVECO.

    Το 1995 αγοράζουν την εταιρεία ΣΥΡΙΓΟΣ που εμπορεύεται Alfa Romeo. To 1998 μέσω της εταιρείας δρομέας ασχολούνται με τα ακίνητα και κατασκευάζεται το κτίριο στη Βουλιαγμένης 580. Το 2000 με εξαγορά της εταιρείας Ν.Linardos που την μετονομάζουν σε Multipart μπαίνουν και στα ανταλλακτικά.

    Το 2001 εξαγοράζουν την εταιρεία Παπαϊωάννου που πωλούσε FIAT. To 2003 ξεκινούν την εκπροσώπηση της Lancia στην Αθήνα. Το 2004 ξεκινούν και την εκπροσώπηση της Volvo σε Αθήνα και Πάτρα.

    Το 2007 θα πουλήσουν όλες τις αντιπροσωπείες (Ford, Volvo, Fiat, Alfa, Lancia). Ξεκινά μια νέα πολύ σημαντική συνεργασία με την Petronas Lubricants μια εταιρεία κολοσσό από την Μαλαισία. Είναι η εποχή που η Petronas γίνεται παγκοσμίως γνωστή μέσω της F1 και του GP Μαλαισίας. Τα πρώτα λιπαντικά είναι τα Selenia και τα προϊόντα CVH.

    To 2008 η Multipart μετακομίζει στην Ελευσίνα στις εγκαταστάσεις της Toyota Hellas. Η εταιρεία και σήμερα έχει ισχυρή παρουσία στα ανταλλακτικά με εξειδικευμένο προσωπικό 27 ατόμων και διαθέτει 65.000 είδη ανταλλακτικών σε αποθηκευτικούς χώρους 4500 τ.μ.. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

    To υψηλό επίπεδο τεχνικής υποστήριξης αποτελεί προτεραιότητα καθώς η εταιρεία διαθέτει ISO περιβαλλοντικής διαχείρισης, ποιότητας, υγιεινής, ασφάλειας εργαζομένων και διαχείριση καταπολέμησης δωροδοκίας. Το εκτεταμένο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων και ηλεκτρολογείων, οι ηλεκτρονικές διαγνωστικές μονάδες για άμεση και αξιόπιστη διάγνωση βλαβών και τα κινητά συνεργεία είναι στην υπηρεσία των πελατών.

    Η εταιρεία σήμερα εισάγει οχήματα IVECO για ειδικές εργασίες όπως αποχιονισμό, εκσκαφείς CASE (με λάστιχα ή ερπύστριες), μπουλντόζες CASE, μικρούς και μεσαίους φορτωτές, ισοπεδωτές γαιών, πυροσβεστικά Iveco, απορριμματοφόρα IVECO τα οποία κινούνται με φυσικό αέριο, βυτιοφόρα πολλαπλών χρήσεων, γερανοφόρα οχήματα, περονοφόρα οχήματα, παπαγαλάκια, φορτηγά για μεταφορές, οχήματα 4χ4 για εργασίες διαχείρισης πρασίνου, λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού από mini bus 18-22 θέσεων και λεωφορεία 40 – 50 θέσεων.

    Επίσης λεωφορεία αστικού και υπεραστικού τύπου με κινητήρες φυσικού αερίου αλλά και ηλεκτροκινητήρες. Τέλος σχολικά λεωφορεία, αλλά και ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία για τη μεταφορά ΑΜΕΑ.

    Τα καλαθοφόρα οχήματα, τα ασθενοφόρα, οι μονάδες αιμοληψίας, τα οχήματα διαχείρισης οδών, δασών, τα ηλεκτρικά φορτηγά, καθώς και τα ηλεκτρικά τρακτέρ συμπληρώνουν την γκάμα εισαγωγών της εταιρείας που έχει έδρα εκτός της Αθήνας σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα.

    Διαβάστε επίσης:

    O Stroll έχει σχέδιο!

    Αυτό είναι το πολυτελές αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2024!

    Nissan: 30 νέα μοντέλα ως το 2026!



    ΣΧΟΛΙΑ