Καλό είναι να έχουμε στο μυαλό μας μερικές χρηστικές πληροφορίες για την οδήγηση σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών.
Οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες των επόμενων ημερών δοκιμάζουν τις αντοχές ανθρώπων και μηχανών.
Είναι σημαντικό να προβλέπουμε κάποια πράγματα ώστε να μην δημιουργήσουμε περαιτέρω προβλήματα.
Καταρχάς ας αφήνουμε ελάχιστα ανοιχτά τα παράθυρα ή την ηλιοροφή (απενεργοποιώντας το συναγερμό) ώστε να μην ανεβαίνει πολύ η θερμοκρασία στο εσωτερικού του οχήματος όσο αυτό είναι εκτεθειμένο στον ήλιο. Δύναται να αναπτυχθούν θερμοκρασίες άνω των 80 βαθμών Κελσίου στο εσωτερικό ενός οχήματος εκτεθειμένου στον ήλιο.
Εκκινώντας ανοίγουμε όλα τα παράθυρα για να εξισωθεί η θερμοκρασία μ’ αυτή του περιβάλλοντος και εν συνεχεία θέτουμε σε λειτουργία τον κλιματισμό. Η χρήση του αυτές τις μέρες είναι σημαντική για την ασφαλή οδήγηση, καθώς ένας αφυδατωμένος, ιδρωμένος, εκνευρισμένος οδηγός, δεν αντιδρά έγκαιρα στο έκτακτο.
Επιπλέον τα ελαστικά καλούνται να διαχειριστούν υψηλότερα θερμικά φορτία από το σύνηθες, οπότε είναι σημαντικό να έχουν τις ενδεδειγμένες πιέσεις.
Τα ελέγχουμε ενόσω είναι κρύα. Είναι πιθανό τις μεσημεριανές ώρες να παρατηρηθεί ακόμη και μετατόπιση της ασφάλτου υπό υψηλό φορτίου. Οι κινητήρες ειδικά οι υπερτρφοδοτούμενοι υποφέρουν μ’ αυτή τη ζέστη καθώς μειώνεται η θερμοχωρητικότητα του περιβάλλοντος.
Η χρήση του κλιματισμού επιτείνει την αύξηση της θερμοκρασίας στο χώρο του κινητήρα. Καλό είναι να μην απαιτούμε το μέγιστο των επιδόσεων και να οδηγούμε χωρίς εξάρσεις.
Γενικά τις επόμενες μέρες:
- Κινούμαστε με μικρότερες ταχύτητες και σε μεγαλύτερες αποστάσεις
- Επιταχύνουμε και επιβραδύνουμε ήπια
- Χρησιμοποιούμε τον κλιματισμό για να παραμείνει σε καλή κατάσταση ο οδηγός.
- Δεν οδηγούμε ποτέ χωρίς ρούχα και παπούτσια, αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα.
- Αν μπει έντομο στο αυτοκίνητο, πρώτα σταματάμε με ασφάλεια και μετά το αντιμετωπίζουμε.
- Φροντίζουμε για έλεγχο στο σύστημα φρένων, ψύξης κινητήρα και κλιματισμού.
- Ελέγχουμε τις πιέσεις των ελαστικών πριν τη χρήση.
- Καύσωνας είναι θα περάσει αρκεί να επιδείξουμε υπομονή και λογική.
Διαβάστε επίσης:
Να πώς φτιάχνεται ένα ηλεκτρικό όχημα!
Είναι επιβλαβές να παραμένουμε στο αυτοκίνητο ενόσω φορτίζει;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τοξικά ανθρωπάκια και haters σιωπήστε: Η Εθνική σας ξεπέρασε, ο Γιάννης, ο Σπανούλης και τ’ άλλα παιδιά σας απάντησαν
- Γιατί έκαναν ράλι τράπεζες και Aktor, το μεγάλο μυστικό της Intralot, o θρίαμβος Κούστα και δικηγόρων, τι λένε οι «σουπερμαρκετάδες» για το Holiday Inn, το ηθικό της Φραγγιά των Σπετσών, και η Βίσση, η ΕΛΠΙΔΑ και η D&A productions
- Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα
- Ποιοι εργολάβοι διεκδικούν διαγωνισμούς ΣΔΙΤ ύψους 1,1 δισ. ευρώ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Κέιτ Μίντλετον: Το «ξανθό σοκ», οι φήμες για περούκες και το πραγματικό brand value πίσω από τα μαλλιά της
Σε Πειραιά και Αθήνα λειτουργούν 572 ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται 5.340 πλοία – Υπάρχουν 86 μονοβάπορες εταιρείες
