• AUTO

    Ποιο είναι το ρεκόρ του Insignia;

    Nürburgring expert: Opel Director Performance Cars and Motorsport Volker Strycek pushed the new Insignia GSi to the limit on the Nordschleife.


    Η Opel επενδύει εκτός από τα αμιγώς οικογενειακά με την ποιότητα, τον εξοπλισμό και τους αχανείς χώρους και στις εκδόσεις επιδόσεων οι οποίες λειτουργούν ευεργετικά σε επίπεδο εικόνας και προβολής για όλη τη γκάμα από κάτω. Τελευταίο δείγμα γραφής, το νέο Indignia GSi, το οποίο φαίνεται να βάζει τα γυαλιά σε επίπεδο επιδόσεων και απόλυτου χρόνου στην πίστα στο αδελφό OPC…

    Δέκα χιλιοστά χαμηλότερο από ένα απλό Insignia και τουλάχιστον 160 κιλά ελαφρύτερο από ένα Insignia OPC προηγούμενης γενιάς. Με ευφυές σύστημα τετρακίνησης (AWD), το οποίο μεταφέρει την ιδανική ροπή σε κάθε τροχό χάρη και στο σύστημα ελέγχου κατανομής ροπής (torque vectoring). Αυτό βελτιώνει περαιτέρω την οδική συμπεριφορά και εξουδετερώνει την ενοχλητική υποστροφή. Ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S σε ζάντες 20-ιντσών εξασφαλίζουν ένα εξαιρετικό επίπεδο πρόσφυσης, ενώ τα ισχυρά φρένα Brembo εγγυώνται σύντομες αποστάσεις φρεναρίσματος και μέγιστη ασφάλεια. Επιπλέον, το άμεσο σύστημα διεύθυνσης, τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ μαζί με τον έλεγχο του κινητήρα και του κιβωτίου επικοινωνούν μεταξύ τους και αντιδρούν με ακρίβεια όταν ενεργοποιείται το Sport Mode. Με λίγα λόγια, το GSi απευθύνεται στους λάτρεις της αυτοκίνησης που επιλέγουν μια μοντέρνα, ιδιαίτερα αποδοτική, σπορ λιμουζίνα. Μία έκδοση “Connoisseur’s Choice”, για τους Ειδήμονες, με τη σφραγίδα έγκρισης “Δοκιμασμένο στο Nürburgring” – επειδή όλα τα σπορ μοντέλα της Opel σετάρονται στο θρυλικό Nordschleife.

    Familiar territory: The new Opel Insignia GSi shows what it is made of on the legendary Nordschleife of the Nürburgring.

     «Η αρχιτεκτονική ελαφρού βάρους, η άριστη διαμόρφωση του πλαισίου με τα αναβαθμισμένα υδραυλικά εξαρτήματα των αποσβεστήρων, αλλά και η προσαρμογή λογισμικού, και το μοναδικό σύστημα τετρακίνησης μαζί με τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων κάνουν το GSi ακριβές και δυναμικό όπως το θέλαμε,» δήλωσε ο Strycek μετά τα test drives. «Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους. Μπορώ να ολοκληρώσω ένα γύρο του Nordschleife με το νέο Insignia GSi μέχρι δώδεκα δευτερόλεπτα ταχύτερα από όσο με το ισχυρότερο προηγούμενο μοντέλο OPC – αλλά ασφαλώς πιέζω το αυτοκίνητο στο όριο και σε κάθε εκατοστό του δρόμου. Μόλις η πίστα γίνεται πιο απαιτητική, όπως στις στροφές ή σε ευθείες με χαμηλή πρόσφυση, δηλαδή όταν το αυτοκίνητο πρέπει να αντιδρά με ιδιαίτερα ευέλικτο και ακριβή τρόπο, το  GSi είναι σαφώς ταχύτερο και καλύτερα ελεγχόμενο.»

    Οι μηχανικοί της Opel αναβάθμισαν το πλαίσιο του GSi συγκριτικά με το στάνταρ νέο Insignia. Κοντύτερα ελατήρια χαμηλώνουν το GSi κατά δέκα χιλιοστά, ενώ ειδικά σπορ αμορτισέρ μειώνουν τις κινήσεις του αμαξώματος στο ελάχιστο. Τα ισχυρά τετραπίστονα φρένα της Brembo (διαμέτρου 345 mm) και το ήδη άμεσο σύστημα διεύθυνσης προσαρμόστηκαν ανάλογα. Το Insignia GSi είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide. Αυτό προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Η μονάδα ελέγχου μεταβάλλει επίσης την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ Standard, Tour και Sport modes. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα, η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του γκαζιού είναι ακόμα πιο άμεση. Αποκλειστικά με το GSi προσφέρεται το Competition mode, που ενεργοποιείται μέσω του μπουτόν ESP. Με διπλό πάτημα, οι έμπειροι οδηγοί μπορούν να εκμεταλλευτούν την αυξημένη ολίσθηση του αμαξώματος, ενώ απενεργοποιείται και ο έλεγχος πρόσφυσης – για ένα γρήγορο γύρο στην πίστα Nordschleife, για παράδειγμα.

    Το σπορ πλαίσιο που εξελίχθηκε σε συνδυασμό με τα υψηλής πρόσφυσης ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S και με μεγάλες ζάντες 20 ιντσών, προσφέρει εξαιρετικό κράτημα. Σημαντική είναι η συμβολή της τετρακίνησης με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) που προσφέρεται στάνταρ και είναι μοναδική στην κατηγορία. Σε αυτό το high-tech σύστημα, ένα συμβατικό διαφορικό στον πίσω άξονα αντικαθίσταται από δύο συμπλέκτες, που μπορούν να επιταχύνουν ατομικά κάθε τροχό σε κλάματα του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

    Το σπορ sedan χρησιμοποιεί έναν εντυπωσιακό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που συνδυάζει απόδοση με επιδόσεις. Ο ισχυρός 2.0L turbo παράγει 260 hp και αποδίδει πλούσια ροπή 400 Nm. Εναλλακτικά, το GSi διατίθεται επίσης με τον 154 kW/210 hp 2.0L BiTurbo diesel (Επίσημη κατανάλωση 2.0 BiTurbo σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης: στην πόλη 8,9 l/100 km, εκτός πόλης 6,1 l/100 km, μικτός κύκλος 7,3 l/100 km, επίσημη, ειδική τιμή εκπομπών CO2 192 g/km) – μία μονάδα ειδικά σχεδιασμένη για τη ναυαρχίδα της Opel που αποδίδει 480 Nm. Και οι δύο τετρακύλινδροι κινητήρες συνδυάζονται με ένα νέο, οκτατάχυτ αυτόματο κιβώτιο. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις από τα χειριστήρια του τιμονιού (paddles) χωρίς να αφήνει το τιμόνι ή να διασπάται η προσοχή του από το δρόμο. Επιπλέον, τα σημεία αλλαγών του αυτόματου κιβωτίου μπορούν να προεπιλέγονται μέσω των Standard και Sport modes.

    Το νέο Opel Insignia GSi διατίθεται είτε σαν σπορ λιμουζίνα, ή ακόμα και σαν ένα πιο οικογενειακό station wagon – στην περίπτωση αυτή με την ονομασία Opel Insignia GSi Sports Tourer.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιο αυτοκίνητο κέρδισε το βραβείο «Sport auto 2017»;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κορνηλία Τζώρτζη: Η σιδηρά κυρία του αυτοκινήτου μιλάει για την Land Rover και την Jaguar

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιο χρηματοδοτικό της Ford θα σε πάει στην έκθεση;

     



    ΣΧΟΛΙΑ