• AUTO

    Μήπως να ξαναδούμε την αναγόμωση;


    Η αναγόμωση δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρη η διάρκεια ζωής του ελαστικού παρατείνεται 150% και απαιτείται 56% λιγότερο πετρέλαιο.

    Την τρέχουσα περίοδο, η αναθεώρηση της σημασίας της αναγόμωσης είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Εκτός από το ευρωπαϊκό σχέδιο για το κλίμα «Fit-for-55», που προτρέπει τον κλάδο να γίνει όλο και πιο «πράσινος», το οικονομικό κόστος ολοένα και αυξάνεται. Σύμφωνα με την Έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας, τρεις στους τέσσερις εταιρικούς στόλους αναγνώρισαν τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα ως ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας ενώ το 42% των στόλων χρησιμοποιεί αναγομωμένα ελαστικά και υλοποιεί και άλλες ενέργειες με έμφαση στη βιωσιμότητα.

    Ο Marc Preedy, Managing Director Replacement for Commercial Europe τόνισε: «Η έρευνα έδειξε ότι οι πελάτες μας θέλουν να συμμετέχουν στην κυκλική οικονομία, υποστηρίζοντας τη βιωσιμότητα και δημιουργώντας αξία για τους τελικούς πελάτες τους. Το 42% των στόλων που συμμετείχε στην έρευνα χρησιμοποιεί επί του παρόντος αναγομωμένα ελαστικά.

    Επιπλέον, η «Πράσινη Συμφωνία» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχει ως στόχο η Ευρώπη να έχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050. Υπάρχει μια ξεκάθαρη ευκαιρία να ξεπεράσουμε τους στόχους βιωσιμότητας.

    Τα τελευταίας γενιάς ελαστικά και οι λύσεις διαχείρισης στόλου που προσφέρουμε, δίνουν τη δυνατότητα στους στόλους να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα χωρίς να κάνουν πιο περίπλοκες τις καθημερινές λειτουργίες τους. Το πρόγραμμα αναγόμωσης της Goodyear θα συμβάλει στην περαιτέρω πρόοδο σε θέματα βιωσιμότητας του στόλου».

    Οι κορυφαίες εταιρείες μεταφορών που χρησιμοποιούν λύσεις αναγόμωσης μειώνουν τα συνολικά κόστη κατά 10% και παρατείνουν τη διάρκεια ζωής τους κατά 150%, δηλαδή περισσότερο από το διπλάσιο από την αρχική διάρκεια ζωής ενός νέου ελαστικού.

    Χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο τους υπάρχοντες πόρους, η διαδικασία αναγόμωσης χρησιμοποιεί 56 % λιγότερο αργό πετρέλαιο για την κατασκευή ελαστικών. Η διαδικασία αναγόμωσης χαρίζει στα ελαστικά πολλαπλές ζωές, καθιστώντας τα  επαναχαράξιμα, αναγομώσιμα και πάλι επαναχαράξιμα.

    Το τελικό αποτέλεσμα προσαρμόζεται ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες. Τα ελαστικά διαχειρίζονται με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε οι στόλοι να μπορούν να επιλέξουν να αναγομώσουν μόνο τους δικούς τους σκελετούς ή να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα ανταλλαγής σκελετών.

    Οι στόλοι μπορούν να επιλέξουν τα ελαστικά TreadMax, τα οποία χρησιμοποιούν τεχνολογία σκελετού τελευταίας γενιάς, καθώς και καινοτομίες πέλματος με οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων, ή τα NextTread που προσφέρουν τυποποιημένα σχέδια ελαστικών και μεγαλύτερη γκάμα.

    Έχοντας συνεργασία με πιστοποιημένους τοπικούς συνεργάτες διαχείρισης σκελετών, η Goodyear βελτιστοποιεί τις διαδικασίες διανομής σε όλα τα στάδια του χειρισμού σκελετών:

    • Με τη βοήθεια του συστήματος eCasing τα δεδομένα του σκελετού εισάγονται και παρακολουθούνται αυτόματα, επομένως δεν απαιτείται διπλός χειρισμός ή μη αυτόματη εισαγωγή δεδομένων.Η εφαρμογή υποστηρίζει όλα τα επιχειρηματικά μοντέλα αναγόμωσης με πλήρη παρακολούθηση μέσω κινητών συσκευών για τους σκελετούς των Πελατών καθώς και τις ροές Ανταλλαγής Σκελετών.Μέσω του dashboard πελατών, η εφαρμογή παρέχει εύκολη ορατότητα όλων των εγγράφων που σχετίζονται με τον πελάτη – όπως σημειώσεις επιστροφής ή εντολές αγοράς.

    • Οι σκελετοί επιθεωρούνται τοπικά αντί να αποστέλλονται για κεντρικό έλεγχο. Μόνο σκελετοί που πληρούν τις προϋποθέσεις αποστέλλονται στις εγκαταστάσεις αναγόμωσης, χωρίς να γίνονται αποστολές σε όλη την Ευρώπη που να μην πληρούν τις προϋποθέσεις μη συμμορφούμενων σκελετών.

    Διαβάστε επίσης

    Παίζοντας μαθαίνεις!

     



    ΣΧΟΛΙΑ