• AUTO

    Mercedes GLB: Η χαρά του οικογενειάρχη!


    Το μεσαίο compact προσθιοκίνητο SUV απευθύνεται σε πολύβουες οικογένειες που μετακινούνται συνεχώς και ταξιδεύουν συχνά.

    Με τη νέα GLA να έχει μήκος 4.5m και την GLC να βρίσκεται στα 4.67m είναι λογικό να περιμένει κανείς πως η GLB θα είναι κάπου ανάμεσά τους. Πράγματι είναι έτσι αν και με μήκος 4.63m, σχεδόν ταυτίζεται με την GLC. Με μεταξόνιο 2.8m η GLB διαθέτει άφθονους χώρους και μεταβαλλόμενο χώρο αποσκευών, είναι ξεκάθαρο πως απευθύνεται σε πληθωρικές οικογένειες.

    Κοιτώντας από τη μια τη B Class και από την άλλη την GLK έχεις την αίσθηση ότι ενώθηκαν και προέκυψε η GLB: Ευρυχωρία από την B Class, κάθετες γραμμές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες από τη GLK. Εκτός αυτών οι μεγάλοι προφυλακτήρες, τα τεράστια μπροστινά φώτα, η πίσω διχρωμία που παραπέμπει σε διαχύτη όλα προσδίδουν έναν περιπετειώδη χαρακτήρα.

     

    Στο εσωτερικό της νέας GLB κυριαρχούν οι δύο υψηλής ευκρίνειας οθόνες με διαγώνιο 10,25 ιντσών η κάθε μια. Αριστερά ο πίνακας οργάνων που έχει πολλές διαμορφώσεις, δεξιά οθόνη αφής, χρηστική και εντυπωσιακή στη λειτουργία της με όλες τις πληροφορίες πολυμέσων. Οι στρογγυλοί αεραγωγοί είναι της παλιάς Ιταλικής σχεδιαστικής σχολής και παραπέμπουν σε εισαγωγή στροβίλου. Ο χειρισμός του συστήματος MBUX μπορεί να γίνει και μέσω φωνητικών εντολών: «Hey Mercedes».

     

    Ποιοτικά, η GLB…είναι Mercedes, η συναρμογή των υλικών και η απτή ποιότητά τους είναι υπεράνω κριτικής. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ο ενθουσιασμός που προκαλεί στα παιδιά η διπλή οθόνη, ειδικά η ευκολία με την οποία έκανε mirror το τηλέφωνό της η κόρη μου. Η τετραγωνισμένη σχεδίαση του αμαξώματος έχει ως αποτέλεσμα αρκετό διαθέσιμο χώρο πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Κομβικό ρόλο στην άνεση των πίσω επιβατών διαδραματίζει η έδρα του καθίσματος που κινείται μπρος πίσω κατά 14cm. Όταν βρεθεί τέρμα πίσω προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια. Άνετα θα βολευτούν πίσω 3 ενήλικες ακόμη και στο ταξίδι, την ίδια στιγμή και οι αποσκευές τους χωρούν στο πορτμπαγκάζ με 570 lt. (760 lt. με το συρόμενο κάθισμα εμπρός).

     

    Το ηλεκτρικό άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι μεγάλο και εξυπηρετεί στη φόρτωση. Σε διθέσια διαμόρφωση ο χώρος φτάνει τα 1.805lt, χωρά δηλαδή όλο το προικώο.

    Βενζίνη, turbo και δύναμη!

    Ο κινητήρας των 1,33lt αποδίδει163PS στην έκδοση GLB 200. Στην περίπτωσή μας συνδυάζονται με αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το αποτέλεσμα είναι αρμονικό με τον οδηγό να έχει πάντοτε την περίσσεια ροπής ή ισχύος που μπορεί να χρειαστεί σ’ ένα σβέλτο προσπέρασμα. Οι χαρτογραφήσεις Dynamic Select (Eco, Comfort Sport, Individual) επιτρέπουν να εξοικονομείς καύσιμο εντός πόλης και να έχεις όλη τη δύναμη σε επαρχιακό δρόμο για να προσπεράσεις. Συμπληρώσαμε πάνω από 1000km με τη GLB και η μέση κατανάλωση που είδαμε ήταν στα 7.2lt ήτοι 10 ευρώ/100km.

    Ταξιδιάρα!

    Στον αυτοκινητόδρομο η Mercedes GLB είναι αθόρυβη, ξεκούραστη χάρη στην ακαμψία του πλαισίου και το σετάρισμα της ανάρτησης (γόνατα ΜacPherson εμπρός, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω). Χωρίς κλίσεις και δράματα στρίβει ασφαλώς, δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους και δεν ταλαιπωρεί τους επιβαίνοντες με αναίτια πλεύση. Ο χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης συνεπικουρούν σ’ ένα άνετο ποιοτικό ταξίδι, οι κάτοχοι Mercedes ξέρουν καλά τι εννοώ. Όσοι θέλουν κάτι παραπάνω σε σπορ οδήγηση και αίσθηση ας δουν τη CLA.

     

    Αξίζει να τονιστεί η άμεση και αποτελεσματική παρέμβαση των ηλεκτρονικών σε στραβοτιμονιές ή σε ανηφορικό γλιστερό οδόστρωμα που παγιώνει το αίσθημα ευθύνης οδηγού και επιβαινόντων. Εκτός δρόμου δεν είναι το φόρτε της (σ.σ: απέχει 13cm από το έδαφος) αλλά σε ένα πατημένο χωματόδρομο δε θα πει όχι.

     

    Η GLB προσφέρει αναπάντεχα πολλούς χώρους για την τιμή της. Αν λοιπόν ψάχνετε ένα premium μοντέλο και είστε πολύτεκνος, είναι μια επιλογή που αξίζει να δείτε. Δεν υστερεί πουθενά και σαν καλός all around παίκτης ταιριάζει σε κάθε σχήμα.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA Mercedes GLB 200

    Κινητήρας: 1.332 cc
    Ισχύς: 163 PS/5.500 rpm
    Ροπή: 25.5 kgm/1.620-4.000 rpm
    Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
    Κιβώτιο: Αυτοματοποιημένο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
    Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.1 sec
    Τελική ταχύτητα: 207 km/h
    Μεικτή κατανάλωση: 7.2 l/100 km (δοκιμής)
    Εκπομπές CO2: 137 gr/km
    Τέλη κυκλοφορίας: 165 €
    Βάρος: 1.555 kg
    Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.634/1.834/1.659 mm
    Μεταξόνιο: 2.829 mm
    Χώρος αποσκευών: 570-760 lt. (συρόμενη έδρα πίσω καθίσματος)
    Τιμή: από 37.235 €



    ΣΧΟΛΙΑ