• AUTO

    Η αναμονή για την πρώτη ηλεκτροκίνητη G-Class επιτέλους έληξε


    Ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2019 και επιτέλους γίνεται πραγματικότητα – η επίσημη έκδοση παραγωγής της Mercedes-Benz μιας πλήρους ηλεκτρικής G-Class που αναμένεται να φέρει τα πάνω-κάτω στον τομέα των offroad EV.

    Με το όνομα G 580, η νέα G-Class με τεχνολογία EQ συνδυάζει την εμβληματική σχεδίαση του οχήματος με ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης, με τέσσερις κινητήρες που παράγουν 432 kW ή περίπου 600 ίππους και 858 lb-ft ροπής. Το νέο μοντέλο διατηρεί τη στιβαρή, γωνιακή σιλουέτα της παραδοσιακής G-Class, ενώ ενσωματώνει προηγμένα χαρακτηριστικά και μηδενικές εκπομπές ρύπων, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη των πολυτελών οχημάτων εκτός δρόμου.

    Όσον αφορά την αυτονομία, το G 580, με μπαταρία ιόντων λιθίου 116 kWh, παρέχει έως και 293 μίλια ανά φόρτιση, σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Ο σχεδιασμός του ενσωματώνει ένα ενισχυμένο πλαίσιο σκάλας, τροποποιημένο για να στεγάζει την ηλεκτρική κίνηση και να διατηρεί τη διάσημη ανθεκτικότητα και την … γενναιότητα του οχήματος εκτός δρόμου.

    Η Mercedes-Benz εξόπλισε την ηλεκτρική G-Class με τέσσερις αυτόνομα ελεγχόμενους ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνολική ισχύ 432 kW. Αυτή η ρύθμιση ενισχύει την ικανότητα του οχήματος εκτός δρόμου και επίσης επιτρέπει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως το G-TURN, το οποίο επιτρέπει στο όχημα να στρίβει επί τόπου, εκτός από το “G-STEERING”, το οποίο προσφέρει πιο στενό κύκλο στροφής σε δύσκολα εδάφη.

    «Με μια κληρονομιά 45 ετών, η G-Class πλέον ασπάζεται την πιο προηγμένη τεχνολογία κίνησης που είναι παγκοσμιως διαθέσιμη», δήλωσε ο Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG και Chief Technology Officer. «Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο ανεβάζει την απόδοση του offroad icon σε πρωτόγνωρα επίπεδα, μένοντας εντούτοις πάντα πιστό στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του».

    Η ηλεκτρική G-Class ξεπερνά επίσης τους προκατόχους της σε περιβαλλοντική προσαρμοστικότητα, με δυνατότητα κλιμάκωσης 100% σε κατάλληλες επιφάνειες και μέγιστο βάθος διέλευσης 850 χιλιοστών — 150 χιλιοστά περισσότερο από τις αντίστοιχες με συμβατική τροφοδοσία. Το έξυπνο torque vectoring άλλωστε, αναπαράγει τη λειτουργία των συμβατικών μπλοκέ διαφορικού, βελτιώνοντας την πρόσφυση και τον έλεγχο.

    Οπτικά, το G 580 με τεχνολογία EQ ξεχωρίζει με προαιρετική μάσκα ψυγείου με μαύρο πάνελ και διακριτικά χαρακτηριστικά, όπως το επανασχεδιασμένο καπό που βελτιώνει την αεροδυναμική. Το εσωτερικό διαθέτει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, φωτισμό περιβάλλοντος και προαιρετικά πολυτελή στοιχεία, όπως ποτηροθήκες ελεγχόμενης θερμοκρασίας και το σύστημα ήχου Surround Burmester 3D.

    Να σημειωθεί πως το όχημα αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά με τιμή εκκίνησης τα 153.000 δολάρια, με ένα ειδικό μοντέλο EDITION ONE διαθέσιμο για λίγο πάνω από 200.000 δολάρια ΗΠΑ — με διευρυμένα στάνταρ χαρακτηριστικά και αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία.



    ΣΧΟΛΙΑ