• AUTO

    F1 Ουγγαρία: Ταχύτερος ο Λεκλέρκ στα ελεύθερα!

    Charles Leclerc, Ferrari SF-23

    Charles Leclerc, Ferrari SF-23 . (Photo by Steven Tee / LAT Images)


    Η βροχή που έπεσε στο FP1 και το εναλλακτικό σύστημα διαχείρισης ελαστικών ανέτρεψαν τις ισορροπίες δυνάμεων.

    Ομάδες, οδηγοί και μηχανικοί έχασαν πολύτιμο χρόνο στην πίστα λόγω της βροχής που έπεσε στο FP1. Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών διακόπηκε λόγω της εξόδου του Πέρεζ με τη Red Bull.

    Ο Μεξικάνος ξεκίνησε με το χειρότερο τρόπο το 3ημερο καθώς έχασε χρόνο στο FP1, κατέστρεψε και ένα σετ ελαστικών βγαίνοντας και στο FP2 κατέστρεψε ένα ακόμη με παρατεταμένο μπλοκάρισμα. Δεδομένου ότι οι οδηγοί λόγω του εναλλακτικού συστήματος διαχείρισης ελαστικών έχουν 11 σετ στη διάθεσή τους αντί για 13, η κατάσταση του Μεξικάνου μόνο εύκολη δεν είναι για τη συνέχεια.

    Ταχύτερος όλων με τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ο Ράσελ με τη Mercedes.

    Max Verstappen, Red Bull Racing RB19
    Max Verstappen, Red Bull Racing RB19 (Photo by Michael Potts / LAT Images)

    Στο FP2 οι περισσότεροι οδηγοί προσπάθησαν να βρουν τα πατήματά τους και το σετάρισμα ενόψει αγώνα. Κάποιοι μοίρασαν αρμοδιότητες δοκιμάζοντας και σετάρισμα για τις κατατακτήριες δοκιμές αύριο. Ταχύτερος όλων ήταν ο Λεκλέρκ με τη Ferrari ενώ και ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν φάνηκε να προβληματίζεται με το σετάρισμα της Red Bull.

    Ο Ολλανδός έμεινε εκτός 10αδος και στα περάσματά του ήταν ορατό πως δεν είχε βρει ακόμη το σωστό σετάρισμα:

    «Είναι πολύ δύσκολο να σχολιάσουμε τις νέες αναβαθμίσεις του μονοθεσίου μετά τον περιορισμένο χρόνο δοκιμών. Θα εξετάσουμε τα δεδομένα για να δούμε αν όλα συσχετίζονται σωστά επειδή δεν έχουμε χρησιμοποιήσει πολλά σετ ελαστικών σήμερα. Με αυτή τη νέα μορφή είμαστε εξαιρετικά περιορισμένοι στα ελαστικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και δεν ήθελα να τα χρησιμοποιήσω από σήμερα ώστε να έχουμε περισσότερες επιλογές αύριο. Θέλουμε να είμαστε οι πιο γρήγοροι στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά πρέπει να κάνουμε λίγο περισσότερους γύρους  διαφορετικά σετ ελαστικών για να κατανοήσουμε καλύτερα τι ακριβώς συμβαίνει. Το μονοθέσιο δεν συμπεριφέρονταν πολύ άσχημα, υπήρχε λίγη υποστροφή, αλλά σε ρυθμό αγώνα φαινόμαστε ανταγωνιστικοί. Ίσως δυσκολευτούμε στον ένα γρήγορο γύρο αλλά συνολικά το μονοθέσιο είναι ακόμα δυνατό» τόνισε ο νικητής των 8 από τους 10 φετινούς αγώνες.

    Από την πλευρά του ο Λεκλέρκ ήταν ευχαριστημένος καθώς οι Ferrari συμπλήρωσαν συνολικά 40 γύρους αξιολογώντας τόσο τη μέση όσο και τη μαλακή γόμα. Μένει τώρα να δούμε πως θα τα πάνε αύριο με τη σκληρή γόμα.

    Στον αντίποδα στη Mercedes επικρατούσε έντονος προβληματισμός. Οι Χάμιλτον και Ράσελ επικεντρώθηκαν σε προσομοιώσεις αγώνα αλλά δεν είχαν ούτε ρυθμό ούτε πρόσφυση.

    Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

    Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 17:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΑΝΤ1+. Η πρόβλεψη του καιρού είναι για μερική συννεφιά χωρίς βροχή και θερμοκρασίες έως τους 26 βαθμούς Κελσίου.

    Oscar Piastri, McLaren MCL60
    Oscar Piastri, McLaren MCL60 (Photo by Steven Tee / LAT Images)



    ΣΧΟΛΙΑ