Η Formula 1 ετοιμάζεται να ξεκινήσει την τελευταία της σεζόν με τους σημερινούς τεχνικούς κανονισμούς και όπως είναι απόλυτα φυσιολογικό τα μονοθέσια του 2025 αποτελούν βελτιωμένες εκδόσεις αυτών του 2024. Έχουν γίνει μικρές αλλαγές και λόγω της αθροιστικής εμπειρίας που έχουν οι σχεδιαστές των ομάδων σ’ αυτούς τους κανονισμούς καθώς είναι η 4η χρονιά εφαρμογής τους, όλες οι ομάδες έχουν προοδεύσει λιγότερο ή περισσότερο. Εκτός ίσως από την Aston Martin που φάνηκε να βρίσκεται στο ρόλο της περσινής Alpine. Τα πράσινα μονοθέσια δεν είχαν καθόλου ανταγωνιστικό ρυθμό το τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν.
Στον αντίποδα η ομάδα που δείχνει να έχει σημειώσει την μεγαλύτερη πρόοδο είναι η Williams η οποία παρουσίασε ανταγωνιστικό ρυθμό και τις τρεις μέρες τόσο στα χέρια του Άλμπον όσο και του Σάινθ. Η Williams φάνηκε ξεκάθαρα να είναι στην 5η θέση κοντά σε Ferrari, Red Bull και Mercedes. Ανάμεσα σε Williams και Aston Martin στις θέσεις 6,7,8,9 βρίσκονται οι Alpine, Haas, Racing Bulls, Kick Sauber με αυτή τη σειρά αλλά με μικρές διαφορές ανάμεσά τους που εύκολα μπορεί ν’ ανατραπούν από αγώνα σε αγώνα ανάλογα με την χάραξη της πίστας, τις συγκυρίες ή τις καιρικές συνθήκες.
Αξίζει να τονίσουμε πως οι θερμοκρασίες στο Μπαχρέιν ειδικά τις δυο πρώτες μέρες ήταν πιο χαμηλές απ’ αυτές που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες κατά τη διάρκεια της σεζόν. Προφανώς η χαμηλότερη θερμοκρασία κρύβει τα προβλήματα υπερθέρμανσης που μπορεί να αντιμετωπίζουν κάποιοι όπως π.χ. η Mercedes πέρυσι. Δεν ήταν τυχαίο ότι πέτυχαν το 1-2 στο Λας Βέγκας καθώς το κρύο οδόστρωμα διατηρούσε τα ελαστικά τους στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Τούτων λεχθέντων Ferrari, Red Bull και Mercedes μ’ αυτή τη σειρά, βρίσκονται πίσω από τις McLaren με τις διαφορές ανάμεσά τους να είναι επίσης μικρές έως δυσδιάκριτες.
Ο Χάμιλτον είχε προβλήματα με την ισορροπία κρατήματος της Ferrari, όπως επίσης και ο Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος τόνισε ότι έχουν ακόμη πολύ δουλειά για να φτάσουν στην ισορροπία που θέλουν. Δουλειά που πιθανά δεν προλαβαίνουν να κάνουν ως την πρεμιέρα στο Άλμπερτ Παρκ στις 16/3. Η τηλεμετρία δείχνει πως ο Αντονέλι έχει 3-4km/h υψηλότερη διέλευση στις γρήγορες στροφές από το Ράσελ. Μένει να μάθουμε αν αυτό οφείλεται στο ότι δοκίμαζαν με διαφορετικές ρυθμίσεις. Η McLaren λοιπόν δείχνει αυτή τη στιγμή να έχει το πάνω χέρι. Το ερώτημα είναι πόση διαφορά υπάρχει από τις άλλες τρεις ομάδες; Η απάντηση είναι από ένα έως δυο δέκατα στις δοκιμές από δυο έως πέντε δέκατα σε ρυθμό αγώνα. Αντιλαμβάνεστε πως αν επαληθευτούν τα κάτω όρια πάμε για το πιο αμφίρροπο πρωτάθλημα των τελευταίων ετών με 5 τουλάχιστον διεκδικητές. Σε λίγο θα ξέρουμε…
Οι χρόνοι των δοκιμών εξέλιξης ήταν:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Shell: Διαψεύδει τις φήμες για εξαγορά της BP
- Ένας χάρτινος θίασος στο Σπίτι του Ελύτη – Έργα του Απόστολου Βέττα
- Κομισιόν: Θα θέσει το θέμα των δασμών στους Ευρωπαίους ηγέτες – Ουκρανία, άμυνα και οικονομία, η ατζέντα των Βρυξελλών
- Γιώργος Αθανασίου: Ο Αθλητικός Τουρισμός είναι η μοναδική διέξοδος για την ανάπτυξη στο υδάτινο πεδίο

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Οικογένεια Λάτση: Αγόρασε το 51,04% της εισηγμένης στο Nasdaq EuroHoldings του Αριστείδη Πίττα με 12,90 δολάρια ανά μετοχή
Latsco Shipping (Πάρης Κασιδόκωστας – Λάτσης): Παρήγγειλε δύο πλοία containerships στην Κίνα αξίας 62 εκατ. δολαρίων

Απόφαση – καμπανάκι για τις τράπεζες: Το Εφετείο Αθηνών απέρριψε αγωγή διάρρηξης μεταβίβασης ακινήτων από πατέρα σε παιδιά
