• AUTO

    F1 Κίνα, Sprint: Ο Νόρις στην pole!

    Ο Νόρις έλαβε το βραβείο Pirelli Sprint Qualifying Award από τον Qiu Xin, έναν τυχερό Κινέζο οπαδό, που επιλέχθηκε μέσω ενός διαγωνισμού που διεξήχθη τις τελευταίες εβδομάδες στο Weibo.

    Ο Νόρις έλαβε το βραβείο Pirelli Sprint Qualifying Award από τον Qiu Xin, έναν τυχερό Κινέζο οπαδό, που επιλέχθηκε μέσω ενός διαγωνισμού που διεξήχθη τις τελευταίες εβδομάδες στο Weibo.


    Ο Βρετανός σημείωσε υπό βροχή τον ταχύτερο γύρο του SQ3 και εκκινεί πρώτος (06:00 Sprint, απευθείας ΑΝΤ1+) έχοντας δίπλα το Χάμιλτον.

    Η βροχή που άρχισε να πέφτει στο τέλος του SQ2 περιέπλεξε τα πράγματα σήμερα πρώτη μέρα του Κινέζικου GP. Η F1 επέστρεψε στην Κίνα μετά από 4 χρόνια απουσίας σε μια πίστα που ομάδες και οδηγοί είχαν να δουν από το 2019. Προφανώς τα μονοθέσια της νέας γενιάς δεν είχαν οδηγηθεί εκεί ξανά, τα ελαστικά 18 ιντσών δεν είχαν δοκιμαστεί εκεί ξανά και η διαμόρφωση Sprint δεν βοήθησε καθόλου. Οι οδηγοί είχαν στη διάθεσή τους μόνο μια περίοδο ελεύθερων δοκιμών για να βρουν τα πατήματά τους στην πίστα. Μια περίοδο που διακόπηκε λόγω φωτιάς στο γκαζόν στην στροφή 5 με κόκκινη σημαία μέχρι να την κατασβήσουνε. Απίθανη ιστορία που επαναλήφθηκε στο SQ1 φέρνοντας σε δύσκολη θέση τους οργανωτές.

    Φέτος η διαμόρφωση των τριημέρων Sprint έχει αλλάξει. Έχουμε πρώτα τις κατατακτήριες δοκιμές του Sprint που διεξήχθησαν σήμερα μετά το FP1. Αύριο έχουμε πρώτα τον αγώνα Sprint και μετά τις κατατακτήριες δοκιμές για τον κανονικό αγώνα. Μπερδευτήκατε ε; Είναι βέβαιο πως επιδέχεται βελτίωσης η διαμόρφωση ενός Σαββατοκύριακου με 2 αγώνες έναν Sprint και έναν κανονικό.

    Το ξεκίνημα του SQ1 (διάρκεια 12 min) βρήκε όλους τους οδηγούς ως όφειλαν να χρησιμοποιούν τη μέση γόμα. Ταχύτερος όλων ο Perez με 1.36.1. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι δυο Williams, οι δυο Alpine και ο Τσουνόντα με την RB.

    Προς τέρψη των συμπατριωτών του στις κερκίδες ο Ζου πέρασε στο SQ2 αλλά και στο SQ3. Μάλιστα ο Κινέζος οδηγός άφησε εκτός δεκάδας τον Τζόρτζ Ράσελ της Mercedes για 38 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι δυο Haas, η δεύτερη RB με το Ρικιάρντο και η Aston Martin του Στρολ αποκλείστηκαν επίσης από την δεκάδα.

    Το ξεκίνημα του SQ3 έγινε επίσης υπό βροχή με όλους τους οδηγούς να γλιστρούν. Ο πρώτος γύρος εξελίχθηκε σε αγώνα για την επιβίωση που έπιασε εξ απήνης τον Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος χτύπησε τη Ferrari στα προστατευτικά λάστιχα και αυτό ήταν μια προειδοποίηση για τους υπόλοιπους 9 οδηγούς. Οι πλαγιολισθήσεις που είδαμε, ειδικά στην στροφή 13 ήταν εντυπωσιακές. Ήταν προφανές ότι επρόκειτο για λοταρία όπου ο Νόρις τράβηξε το «1». Του το πήραν πρόσκαιρα θεωρώντας ότι είχε πατήσει εκτός πίστας, το είδαν πιο ψύχραιμα και του το έδωσαν πίσω. Η εμπειρία των 3 παγκόσμιων πρωταθλητών τους έφερε πίσω από τον ταλαντούχο Βρετανό οδηγό. Χάμιλτον, Αλόνσο και Φερστάπεν έδειξαν την κλάση τους τη δύσκολη στιγμή.

    Μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών Sprint, ο νικητής Λάντο Νόρις δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος, πρώτα από όλα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα. Ήταν δύσκολο, είμαστε πάντα νευρικοί σε μια τέτοια περίοδο υπό βροχή. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το κράτημα στο στεγνό, νομίζω ότι έχουμε καλό ρυθμό μέχρι στιγμής. Αγχώθηκα λίγο. Είναι συνθήκες όπου πρέπει απλώς να ρισκάρεις, πρέπει να πιέζεις, να χτίζεις τη θερμοκρασία των ελαστικών και ούτω καθεξής. Ήμουν γρήγορος, βρέθηκε πίσω από μια Ferrari, οπότε έπρεπε να κόψω. Δεν πήγα καθόλου καλά τους δύο πρώτους γύρους, αλλά ο τελευταίος ήταν αρκετά καλός για pole. Είπα ο τελευταίος γύρος είναι όλα ή τίποτα. Ήμουν λίγο νευρικός που έκανα μερικά λάθη, αλλά είναι διασκεδαστικό – κάνει την καρδιά σου να χτυπά. Το να βρεθούμε στην κορυφή είναι ακριβώς αυτό που θέλαμε, οπότε μια ωραία έκπληξη και η καλύτερη θέση για αύριο».

    Όσον αφορά στην αξιοποίηση των ελαστικών στο FP1 ήταν πιο δημοφιλής η μαλακή γόμα (C4) συμπληρώνοντας 169 από τους συνολικά 453 γύρους (37,3%), ακολουθούμενο από τη σκληρή γόμα C2 (158 γύρους, 34,9%) και τη μέση γόμα C3 (126 γύρους, 27,8%). Τα δύο πρώτα μέρη του Sprint Qualifying διεξήχθησαν σε στεγνό οδόστρωμα σύμφωνα με τους κανονισμούς, μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μόνο η μέση γόμα ενώ το τρίτο, το οποίο η FIA δήλωσε επίσημα ως βρεγμένο, χρησιμοποιήθηκε από όλους τους οδηγούς το ενδιάμεσο ελαστικό.

    Ο Νόρις έλαβε το βραβείο Pirelli Sprint Qualifying Award από τον Qiu Xin, έναν τυχερό Κινέζο οπαδό, που επιλέχθηκε μέσω ενός διαγωνισμού που διεξήχθη τις τελευταίες εβδομάδες στο Weibo. Φτιαγμένο στο χέρι στην Ιταλία, το τρόπαιο αποτελείται από ένα τετράγωνο φυσικού καουτσούκ με πιστοποίηση FS, που περικλείεται ανάμεσα σε δύο κομμάτια γυαλιού πάνω στο οποίο είναι χαραγμένη η διάταξη του Shanghai International Circuit και το λογότυπο FSC (Forest Stewardship Council), ένα στυλιζαρισμένο δέντρο. Το καουτσούκ αυτό αποτελεί μέρος των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή όλων των ελαστικών Pirelli P Zero Formula 1, σύμφωνα με τα κριτήρια περιβαλλοντικής και κοινωνικής βιωσιμότητας που ορίζονται από τη μη κυβερνητική οργάνωση διαχείρισης δασών.

    Η τελική κατάταξη ήταν:

    Το Sprint Race είναι προγραμματισμένο για αύριο στις 06:00 το πρωί ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από το ΑΝΤ1+.

    Διαβάστε επίσης:
    Καρκίνος του νεφρού: Αύξηση της συχνότητας από την εκτεταμένη χρήση υπέρηχων και τομογραφιών – Ο ρόλος της ανοσοθεραπείας

    Κασσελάκης: Ο δήθεν φιλελεύθερος Μητσοτάκης δεν έχει τη στοιχειώδη ηθική να αποβάλει έναν ομοφοβικό βουλευτή

    Ο Ζελένσκι επισκέπτεται στρατεύματα στην περιοχή του Ντονέτσκ



    ΣΧΟΛΙΑ