Αν δει κανείς τα αποτελέσματα του αγώνα Sprint και του κυρίως αγώνα στο Κατάρ μοιάζει απίστευτο, αυτό που πέτυχε ο Μαξ Φερστάπεν.
Η Red Bull ήταν στο πουθενά (6η) στις κατατακτήριες δοκιμές του Sprint.
Στον αγώνα ο Ολλανδός έχασε θέσεις στην εκκίνηση και τερμάτισε τελικά 8ος. Ήταν προφανές ότι δεν μπορούσε να προσπεράσει ούτε τη Haas του Νίκο Χούλκενμπεργκ που ήταν μπροστά του. Αυτό τον πείσμωσε και εν τέλει τον οδήγησε να ακολουθήσει μια ακραία επιλογή.
Σε αντίθεση με τους συναθλητές τους, που πιθανώς επαναπαύτηκαν στις δάφνες του Sprint ο Φερστάπεν δούλεψε ευφυώς με τους μηχανικούς του στο σετάρισμα της RB20 δίνοντας έμφαση στο κράτημα στις στροφές. Ο Ολλανδός πόνταρε σε δυο πράγματα: Πρώτον στην αποδοτικότητα του DRS της Red Bull για να κάνει χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές και δεύτερον στο πόσο δύσκολο είναι να προσπεράσεις στο Κατάρ ένα μονοθέσιο με παραπλήσιο ρυθμό.
Έστησε λοιπόν το μονοθέσιο για χρόνο στις δοκιμές και πράγματι κατάφερε να γράψει τον ταχύτερο. Έχασε την πρώτη θέση λόγω ποινής (έκλεισε το Ράσελ) αλλά την ανέκτησε στην 1η στροφή. Μετά οσάκις προσπάθησε ο Νόρις στις επανεκκινήσεις ο Φερστάπεν έβγαλε αγκώνες και κράτησε το προβάδισμα. Κατάφερε να διαχειριστεί τα ελαστικά και να εκμεταλλευτεί το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν έκανε λάθη έμεινε μπροστά και πήρε την 9η νίκη του. Μια νίκη που ήρθε και λόγω υστέρησης των αντιπάλων του. Ο Φερστάπεν ήξερε καλά πως αν τον προσπερνούσαν δε θα μπορούσε να διεκδικήσει εν νέου τη θέση λόγω υστέρησης σε τελική. Ο Νόρις παραδέχτηκε το λάθος του με την κίτρινη σημαία που του κόστισε τη 2η θέση καθώς πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων «stop and go».
Επιπλέον ο Βρετανός είχε τη γνωστή ηττοπαθή συμπεριφορά στις μάχες με το Φερστάπεν στα φρένα για την πρώτη στροφή. Προφανώς το διακύβευμα – πρωτάθλημα κατασκευαστών – για τη McLaren είναι μεγάλο, αλλά εν τέλει ο Νόρις δε βοήθησε και πολύ με τη 10η θέση που τερμάτισε. Πέρα από το Νόρις και ο Ράσελ είχε έναν κακό αγώνα. Ο Βρετανός με τη Mercedes, που εκκινούσε πρώτος, έστριψε 3ος και βιάστηκε να μπει στα πιτ στον 23ο γύρο με αποτέλεσμα να χάσει θέσεις. Εν τέλει τερμάτισε εκτός βάθρου, εκεί ανέβηκαν οι Λεκλέρκ και Πιάστρι μετά από μια συναρπαστική μονομαχία ανάμεσά τους.
Διαβάστε επίσης:
F1 Κατάρ: Ο πρωταθλητής είναι εδώ!
F1 Κατάρ, Sprint: 1-2 για τις McLaren!
F1: Έχασε την pole o Φερστάπεν!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Generali: Μειώνει στο 6,9% κατά μέσο όρο την ετήσια συνολική αύξηση στα ισόβια ασφαλιστήρια
- 11η ΕΞΠΟΤΡΟΦ – The B2B Fine Food Exhibition: Η γαστρονομική έκθεση της χρονιάς!
- Eurolife FFH: Περιορίζει σημαντικά την αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων των ισόβιων ασφαλιστηρίων υγείας
- Στυλιανίδης: Η ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου με πράσινα και ασφαλή πλοία είναι άμεση ανάγκη