Μετά την εορταστική ατμόσφαιρα στο Ζάππειο, οι πρωταγωνιστές του WRC προσγειώθηκαν απότομα στη σκληρή πραγματικότητα των ελληνικών ειδικών.
Η δεύτερη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις εξελίχθηκε σε έναν αυθεντικό ακροπολικό μαραθώνιο – μια δοκιμασία ανθρώπου και μηχανής που ξύπνησε μνήμες από τις εποχές του παρελθόντος.
Με αφετηρία το Λουτράκι και τερματισμό στην Λαμία, ο αγώνας ζήτησε πολλά περισσότερα από την απόλυτη ταχύτητα. Στρατηγική, τακτική και εμπειρία αποδείχθηκαν καθοριστικά, σε μια μέρα που το κλατάρισμα ήταν σχεδόν αναπόφευκτο για την πλειονότητα των πληρωμάτων.
Αλώβητοι από τις έξι εξαιρετικά απαιτητικές ειδικές διαδρομές αναδείχθηκαν ελάχιστοι. Ο Ott Tanak, παρότι εξέφρασε επιφυλάξεις για τη συμπεριφορά του Hyundai i20 N Rally1 στα κλειστά κομμάτια, βελτιώθηκε καθοριστικά το απόγευμα και έκλεισε την ημέρα στην κορυφή. Μόλις 3,5 δευτερόλεπτα πίσω του βρίσκεται ο teammate του στη Hyundai Motorsport, Adrien Fourmaux, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε ιδανικά τη σειρά εκκίνησης και κατάφερε να υπερκεράσει τον Sebastien Ogier.
Ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής με το Toyota GR Yaris Rally1 ήταν εντυπωσιακός: ξεκινώντας δεύτερος στις ειδικές, κατάφερε να γράψει κορυφαίους χρόνους και παραμένει στη διεκδίκηση της νίκης, με διαφορά μόλις 17 δευτερολέπτων από την κορυφή.
Αντίθετα, ο Elfyn Evans, που άνοιγε το δρόμο, επηρεάστηκε σημαντικά και έμεινε τέταρτος, με το αποτέλεσμα να θεωρείται ικανοποιητικό υπό τις περιστάσεις. Την πεντάδα συμπληρώνει ο Gregoire Munster (Ford Puma Rally1, M-Sport Ford), ο οποίος ακολούθησε σταθερό ρυθμό, απέφυγε τα λάθη και δικαιώθηκε.
Takamoto Katsuta και Kalle Rovanpera, αμφότεροι της Toyota Gazoo Racing, υπέστησαν από ένα κλατάρισμα, χάνοντας περίπου δύο λεπτά ο καθένας και πολύτιμες θέσεις στην κατάταξη. Ωστόσο, το βραβείο ατυχίας της ημέρας ανήκει αναμφίβολα στον Thierry Neuville, που είχε δύο κλαταρίσματα μέσα στην ημέρα με το Hyundai i20 N Rally1.
Η κατηγορία WRC2 δεν έμεινε ανεπηρέαστη. Οι σκληρές ειδικές έθεσαν υπό πίεση τα πληρώματα, με τις ζημιές στα ελαστικά να παίζουν καθοριστικό ρόλο. Ο Oliver Solberg (Toyota GR Yaris Rally2) κατάφερε να συνδυάσει ρυθμό και σταθερότητα, και προηγείται. Kajetan Kajetanowicz (Toyota GR Yaris Rally2) και Gus Greensmith (Skoda Fabia Rally2 evo) τον ακολουθούν, με διαφορά μόλις 3 δευτερολέπτων μεταξύ τους.
Στο JWRC, ο Ali Turkkan επικράτησε στις τέσσερις πρώτες ειδικές της ημέρας, όμως ο Σουηδός Mille Johansson αντέδρασε στις δύο τελευταίες και η μεταξύ τους μάχη αναμένεται να κορυφωθεί αύριο.
Στο ελληνικό μέτωπο, ο Ιορδάνης Σερδερίδης (Ford Puma Rally1) βρίσκεται επικεφαλής, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί ο Γιάννης Πλάγος με τον Χρήστο Κουζιώνη, στην πρώτη τους εμφάνιση με Skoda Fabia Rally2 evo, ενώ τρίτοι είναι οι Καρανικόλας–Κακαβάς με Ford Fiesta Rally2. Εκτός αγώνα τέθηκαν οι Αμούτζας–Παναγιωτούνης, μετά από έξοδο που προκάλεσε σημαντική ζημιά στο Skoda Fabia Rally2, στερώντας τους τη δυνατότητα να επανεκκινήσουν.
Η αυριανή δεύτερη ημέρα έχει έντονο στοιχείο από το παρελθόν, με τις ειδικές διαδρομές Παύλιανη, Καρούτες και Οινοχώρι. Η σύνδεση με τα Ακρόπολις περασμένων εποχών είναι εμφανής και το μήνυμα σαφές: κανείς δεν μπορεί να νιώσει ασφαλής μέχρι τη ράμπα του τερματισμού.
Για φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης πατήστε εδώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η ρήξη Ζούλα – Παπαδρόσου, το πορτοκαλί τηλέφωνα και η σπόντα της Σίας, αλλαγές στον ΑΝΤ1, λεφτά στο Open
- Eurobank: Γιατί η τράπεζα πάει και στο Χρηματιστήριο της Κύπρου
- Γιατί ο Κ.Μ. πήρε το όπλο του, το παρασκήνιο της κρίσης, ποιοι μπαίνουν στην κυβέρνηση και γιατί οι Λίβυοι είναι.. διπρόσωποι
- Metlen: Θερμό επενδυτικό ενδιαφέρον φέρνει η ανταλλαγή μετοχών

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Βίντεο και φωτογραφίες από το πάρτι στο Κάπρι για τη βάφτιση του John Junior Coustas
Da Paolino: Η εκπληκτική ιστορία του λεμονόκηπου που πήγαινε ο Νιάρχος – Εκεί που Γιάννης και Δήμητρα Κούστα θα γιορτάσουν τη βάφτιση του JJ Coustas
