• AUTO

    Δοκιμές της ηλεκτρικής Rolls Royce στον Αρκτικό Κύκλο!

    Η πλήρως ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre

    Η πλήρως ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre


    Η αμιγώς ηλεκτρική Rolls-Royce ολοκλήρωσε τις χειμερινές δοκιμές στο Άρζεπλοκ σε θερμοκρασίες -40˚C.

    Η πλήρως ηλεκτρική Rolls-Royce Spectre ολοκλήρωσε τις χειμερινές δοκιμές σε μια εξειδικευμένη εγκατάσταση κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, αντέχοντας με επιτυχία τις προκλήσεις σε θερμοκρασία -40C. Με περισσότερα από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα καλυμμένα, το Spectre ολοκληρώνει σχεδόν το 25% του παγκόσμιου προγράμματος δοκιμών.

    Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που οδηγούν τους κατασκευαστές στο να υποβάλλουν τα προϊόντα της μάρκας σε τέτοιες ακρότητες. Όταν κατασκευάζονται τα πρώτα πρωτότυπα, οι μηχανικοί εκτελούν πολύ βασικές δοκιμές σε ακραίες συνθήκες για να διασφαλίσουν ότι κάθε σύστημα είναι λειτουργικό και λειτουργεί σε περιβάλλον με κρύο καιρό.

    Αυτή η δοκιμή συνδυάζεται με την προσπάθεια τελειοποίησης: Δοκιμές θορύβου, κραδασμών και σκληρότητας. Οι μεταβλητές που επηρεάζουν είναι πολλές, εκτείνονται από τα υλικά που επιλέχθηκαν για κύρια εξαρτήματα μέχρι την πυκνότητα των λάστιχων της πόρτας, τις ενώσεις, τα υλικά στερέωσης και ακόμη και τις ιδιότητες των συγκολλητικών μέσων.

    Η απόδοση αυτών των μεταβλητών μπορεί να αλλάξει σημαντικά όταν υπόκεινται σε ακραίες θερμοκρασίες – ομοίως η απόδοση των συστημάτων θέρμανσης, εξαερισμού, κλιματισμού και ψύξης του αυτοκινήτου. Ως πραγματική μάρκα πολυτελείας, υπάρχει ένα πρόσθετο στοιχείο των χειμερινών δοκιμών που έχει μεγάλη σημασία για τη Rolls-Royce.

    Τα συστήματα ελέγχου πλαισίου, η διαχείριση του συστήματος μετάδοσης κίνησης και ο έλεγχο ηλεκτρονικών της Spectre γίνονται πιο εύκολα οδηγώντας σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης όπως χιόνι και πάγος και αποσταθεροποιώντας εσκεμμένα το Spectre.

    Έτσι οι μηχανικοί μπορούν να δημιουργήσουν δυναμικές συνθήκες σε χαμηλές ταχύτητες που για να συμβούν σε άσφαλτο απαιτούνται υψηλές ταχύτητες. Παραμετροποιώντας και τελειοποιώντας την απόδοση του οχήματος σε ακραίες συνθήκες σε τομείς όπως ο χειρισμός, η δυνατότητα ελέγχου, η σταθερότητα, η προβλεψιμότητα και η ευκολία οδήγησης καθιστούν τη Rolls-Royce προσαρμόσιμη σε κάθε περιβάλλον με απαράμιλλη λεπτομέρεια στην απόκριση του αυτοκινήτου. Έτσι το Spectre σκέφτεται, και συμπεριφέρεται σαν μια Rolls-Royce.

    Ο επικεφαλής μηχανικός του εγχειρήματος Mihiar Ayoubi, τόνισε:

    «Η εξέλιξη του πλήρως ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης που στηρίζει το Spectre αμφισβητεί τον ίδιο τον ορισμό της μηχανικής. Η απομάκρυνση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μας επιτρέπει να αυξήσουμε σημαντικά την επεξεργαστική ισχύ των επιμέρους εξαρτημάτων μας και να δημιουργήσουμε μια Αποκεντρωμένη Νοημοσύνη.

    Ξεκινά μια νέα εποχή, όπου επωφελούμαστε από μια αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης πολλαπλών ελέγχων, πολλαπλών καναλιών και υψηλής διασύνδεσης υπό την ομπρέλα Rolls-Royce 3.0. Το καθήκον μας είναι να διδάξουμε σε κάθε εξάρτημα και σύστημα πώς να σκέφτεται, να συμπεριφέρεται και να επικοινωνεί σαν Rolls-Royce, η οποία βλέπει μεγάλο μέρος της μηχανικής να κατευθύνεται στον ψηφιακό χώρο. Εδώ στο Arjeplog έχουμε χτίσει ένα σημαντικό θεμέλιο πάνω στο οποίο θα δημιουργήσουμε μια αληθινή Rolls-Royce».

    Οι σχεδιαστές της μάρκας θεωρούν το Spectre ως πνευματικό διάδοχο του Phantom Coupé. Έλαβαν υπόψη τις διαστάσεις και τη συναισθηματικότητα του Phantom Coupé και άλλων grand coupé από το παρελθόν της Rolls-Royce. Όχι μόνο επιδίωξαν αυτό το συναίσθημα με τη σιλουέτα και το μέγεθος της Spectre, αλλά προώθησαν επίσης ένα βασικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό του Phantom Coupé: τους εμβληματικούς διαιρούμενους προβολείς, ένα σχεδιαστικό δόγμα που η Rolls-Royce κατέχει εδώ και πολλές δεκαετίες. Αυτό είναι ξεκάθαρο στο μέγεθος των τροχών του Spectre – θα είναι το πρώτο coupé εξοπλισμένο με ζάντες 23 ιντσών από το 1926.

    Με την ολοκλήρωση της χειμερινής φάσης δοκιμών, η Spectre θα συνεχίσει το παγκόσμιο πρόγραμμα δοκιμών της. Το Electric Super Coupé πρέπει ακόμη να ολοκληρώσει σχεδόν δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα πριν οι μηχανικοί της μάρκας θεωρήσουν ότι αυτό το εγχείρημα έχει ολοκληρωθεί πριν από τις πρώτες παραδόσεις πελατών το τέταρτο τρίμηνο του 2023.

    Διαβάστε επίσης:

    F1: Επιστροφή στο Λας Βέγκας

    Fleet News Awards 2022: Ποιο είναι το κορυφαίο ηλεκτρικό κάτω από 50 χιλ. ευρώ;

    EKO Acropolis Rally: Αθλητική Διοργάνωση 2021



    ΣΧΟΛΙΑ