• AUTO

    Χάμιλτον: Ο Φερστάπεν αισθάνεται πίεση!

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Χάμιλτον: Ο Φερστάπεν αισθάνεται πίεση!


    To ψυχολογικό παιχνίδι εκτός πίστας ανάμεσα στους δυο διεκδικητές του τίτλου έχει εξίσου ενδιαφέρον με όσα γίνονται εντός πίστας.

    Ο 15ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος ξεκινά σήμερα στο Σότσι, όπου βρέχει καταρρακτωδώς. Αυτό θα συνεχιστεί και αύριο ενώ τα πράγματα δείχνουν να βελτιώνονται την Κυριακή. Ο Φερστάπεν προηγείται με διαφορά 6 βαθμών στο Σότσι όμως στα προηγούμενα επτά χρόνια δεν έχει κερδίσει καμία άλλη ομάδα εκτός της Mercedes. Επιπλέον οι αγωνοδίκες στη Μόντσα θεώρησαν πως ήταν υπαίτιος για τη σύγκρουση με το Χάμιλτον οπότε ο Ολλανδός έχει ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση μεθαύριο. Είναι πιθανόν λοιπόν να εκκινήσει πίσω και από τις δυο Mercedes με ότι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξη του αγώνα και τη δυνατότητά του να τερματίσει μπροστά από το Χάμιλτον.

    Ο Βρετανός φτάνοντας χτες στα πάντοκ δήλωσε: «Κατανοώ την πίεση που νιώθει ο Φερστάπεν, προφανώς δεν το παραδέχεται, θυμάμαι όμως πως ένιωθα και εγώ το 2007 όταν διεκδικούσα για πρώτη φορά το πρωτάθλημα». Άμεση ήταν η αντίδραση του Φερστάπεν: «Ναι δε μπορώ να κοιμηθώ από την αγωνία μου. Όποιος με γνωρίζει ξέρει πόσο ήρεμος είμαι μ’ αυτά. Είναι προφανές ότι δε με ξέρει, ούτε εγώ τον γνωρίζω σε βάθος. Είμαι επικεντρωμένος στο τι κάνω εγώ και απολαμβάνω αυτό που κάνω».

    Χάμιλτον: Ο Φερστάπεν αισθάνεται πίεση!

    Ο Φερστάπεν ρωτήθηκε αν θα αλλάξει προσέγγιση μετά τη σύγκρουση στη Μόντσα: «Αυτό αφορά και τους δυο μας. Δεν είμαι μόνος μου, ανταγωνιζόμαστε ο ένας τον άλλο». Ο Φερστάπεν αντέδρασε και στις κατηγορίες ότι δεν ενδιαφέρθηκε για το πως είναι ο Χάμιλτον μετά τη σύγκρουση: « Είδα αριστερά μου να προσπαθεί να κάνει όπισθεν για να βγει στην πίστα, ήταν όλα εντάξει εμφανώς».

    Σίγουρα ο νεαρός Ολλανδός ενδιαφέρεται για τη απόδοση που μπορεί να προσφέρει η νέα μπαταρία που διαθέτει απ’ αυτό τον αγώνα η υβριδική μηχανή της Honda. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Ιαπωνικής εταιρείας η νέα μπαταρία έχει μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη χωρητικότητα, μικρότερο βάρος.

    Καθώς από το 2022 παγώνει η εξέλιξη των υβριδικών μηχανών όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να εμφανίσουν τις τελευταίες εξελίξεις. Το ίδιο γίνεται και με τη Ferrari που θα έχει στο μονοθέσιο του Λεκλέρκ μια αναβάθμιση για το μικρό ηλεκτροκινητήρα MGU-H που θα έχει ως αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να εκκινήσει τελευταίος λόγω αλλαγής.

    Διαβάστε επίσης:

    F1 Σότσι: Απ’ τη Ρωσία με αγάπη!

    Τέλος το δέρμα από τα ηλεκτρικά Volvo!

    Καραμανλής: Στο 5,4% των συνολικών αγορών οχημάτων οι αγορές ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο 7μηνο



    ΣΧΟΛΙΑ