• Shipping Data: Sponsored by Alpha Bulkers & Pantheon Tankers

    VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας


    Το Mononews, σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

    Tanker

    Aμετάβλητες παρέμειναν οι αξίες στα δεξαμενόπλοια. Ωστόσο, ήπια υποχώρηση σημειίωσαν στα μεγάλης ηλικίας πλοία, λόγω της μείωσης των τιμών των scrap.

    -Ta LR1s King Douglas και King Daniel (73,700 DWT, κατασκευής 2008, New Times Shipbuilding) πουλήθηκαν en blocέναντι 13,5 εκατ. δολαρίων έκαστο.

    -Τα MR2s Alpine Minute και Alpine Mystery (50,000 DWT, κατασκευής 2009, Hyundai Mipo) πουλήθηκαν στη Norden στην τιμή των 16,9 εκατ. δολαρίων έκαστο.

    Bulker

    Οι αξίες στα φορτηγά πλοία παρέμειναν αμετάβλητες, με εξαίρεση τα panamax, όπου σημειώθηκε υποχώρηση των τιμών στα μεσαία ηλικίας πλοία της κατηγορίας.

    -Τα Capesizes New Shanghai (180,100 DWT, κατασκευής 2011, Dalian), New Taizhou & New Huzhou (176,000 DWT, κατασκευής 2010, Jinhai) και New Quzhou (175,900 DWT, κατασκευής 2010, Jinhai) πουλήθηκαν στην Berge Bulk, σε συνολική τιμή 98 εκατ. δολαρίων.

    -Το Panamax Hull 200 (81,600 DWT, κατασκευής 2019, Tsuneishi Zhoushan) πουλήθηκε στη ναυτιλιακή BW Dry Cargo έναντι 20 εκατ. δολ. Σύμφωνα με τη VV η αξία του πλοίου είναι στα 28,71 εκατ. δολάρια.

    -Το Panamax Alcyon (75,200 DWT, κατασκευής 2001, Hyundai Samho) πουλήθηκε έναντι 7,45 εκατ. δολ. έναντι εκτιμώμενης τιμής 7,92 εκατ. δολαρίων.

    Container

    Στα παλαιάς κατασκευής πλοία οι αξίες υποχώρησαν λόγω της πτώση των τιμών των scrap.

    -To Handy Heung A Laem Chabang (1,785 TEU, κατασκευής 2016, Dae Sun) πουλήθηκε στην Kotoku Kaiun έναντι 20 εκατ. δολ. Η εκτιμώμενη αξία του ανέρχεται στα 17,95 εκατ. δολάρια.

    -Τα Feedermaxes ER Sydney (1,102 TEU, κατασκευής 2005, Vard Tulcea) και ER Hobart (1,118 TEU, κατασκευής 2005, Jinling Shipyard Jiangsu) πουλήθηκαν μαζί στην Vega Reederei έναντι 4 εκατ. δολαρίων έκαστο. Σύμφωνα με τη VV η αξία του διαμορφώνεται στα 3,96 εκατ. δολ., και 4,37 εκατ. δολ. αντίστοιχα.

    Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

    Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:

    • Ο δείκτης των bulkers υποχώρησε κατά 0,17% και διαμορφώθηκε στις 207,53 μονάδες
    • Ο δείκτης των tankers υποχώρησε κατά 0,21% και έκλεισε στις 256,99 μονάδες
    • Ο δείκτης των containers υποχώρησε κατά 0,39% και διαμορφώθηκε στις 4.616,59 μονάδες
    • Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LP υποχώρησε κατά 0,07% και διαμορφώθηκε στις 577,76 μονάδες.

    Tι είναι οι δείκτες της VV

    Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

    Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

    tanker ναυλαγορά ναυτιλία

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Γιατί η Μoody’s αναβάθμισε τη μετοχή της Navios Maritime Partners

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Δ. Διαμαντίδης: Η ηχηρή κίνηση της Delta Tankers που τη βάζει για τα καλά στον χάρτη των VLCCs

    MH ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Πέντε containerships για το στόλο της Costamare

     



    ΣΧΟΛΙΑ