• ΑΓΟΡΕΣ

    Pantelakis Securities για Σαράντης: Ξεκίνησε δυνατά τη χρονιά – Ο θετικός ρόλος της Stella Pack

    Κυριάκος Σαράντης, Chief Executive Officer στον Όμιλο Σαράντη

    Κυριάκος Σαράντης, Chief Executive Officer στον Όμιλο Σαράντη


    Η Pantelakis Securities και ο αναλυτής Σπύρος Τσανγκαλάκης εκτιμούν ότι το EBIT του α’ τριμήνου φέτος αυξήθηκε κατά 55% σε €13,6 εκατ. (11% καλύτερα), χάρη στην άνοδο κατά 12% της οργανικής αύξησης των πωλήσεων από την επίδραση του μείγματος, αλλά και τις πρωτοβουλίες εξοικονόμησης κόστους. Η σύσταση για τη μετοχή είναι υπεραπόδοση έναντι της αγοράς (overweight) με τιμή στόχο τα €13,50 και περιθώριο ανόδου 15% από τα τρέχοντα επίπεδα.

    «Τα βασικά σημεία του α’ τριμήνου είναι η ενοποίηση της Stella Pack (11% EBIT πρόσθεση στα αποτελέσματα), θέτοντας τις βάσεις για μια ισχυρή αύξηση των καθαρών κερδών κατά 23% σε €48 εκατ. στη χρήση. Παρά τα τεράστια κέρδη 82% του 12μήνου, οι εκτιμήσεις μας τοποθετούν τη μετοχή σε μια άνετη τιμή με 13,3 φορές τον δείκτη P/E για το 2025 και 7,6 φορές τον δείκτη EV/EBITDA», εξηγεί η χρηματιστηριακή.

    Η Σαράντης ξεκίνησε το έτος με υψηλούς ρυθμούς, καθώς το EBIT εκτινάχθηκε κατά 55% σε ετήσια βάση στα €13,6 εκατ. από €8,8 εκατ. πριν από ένα χρόνο, χάρη στην ενοποίηση της Stella Pack (SP) για πρώτη φορά, αλλά επίσης αντικατοπτρίζει μια σταθερή οργανική αύξηση πωλήσεων κατά 12% περίπου, τη διεύρυνση του περιθωρίου κέρδους και τον αυστηρό έλεγχο του κόστους. «Αξίζει να σημειωθεί ότι το EBIT του πρώτου τριμήνου της Σαράντης είναι κατά 30% υψηλότερο αν εξεταστεί σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2021, συμπεριλαμβανομένης της διακοπείσας κοινοπραξίας Estée Lauder που πωλήθηκε τον Ιούνιο του 2022 και 17% ισχυρότερο ακόμη και αν εξαιρέσουμε τα στοιχεία της SP. Αυτό είναι ένα αρκετά σημαντικό επίτευγμα, πιστεύουμε, αναδεικνύοντας τη στρατηγική στροφή της νέας διοίκησης προς τους ταχέως κινούμενους κλάδους προσωπικής φροντίδας, οι οποίοι προσφέρουν τεράστιες αναξιοποίητες δυνατότητες και είναι πιο κερδοφόρες», εξηγεί ο Τσανγκαλάκης.

    «Η Stella Pack είναι ένας κορυφαίος παίκτης καταναλωτικών/οικιακών προϊόντων με έδρα την Πολωνία. Όσον αφορά το μέλλον, αναμένουμε σημαντική βελτίωση του EBIT της SP στα επόμενα τρίμηνα, φθάνοντας το 9% φέτος, σύμφωνα με τις προσδοκίες μας, από 7,3% στο πρώτο τρίμηνο. Προσαρμοσμένο για την εξαγορά της SP, το EBIT του α’ τριμήνου σημείωσε αύξηση 39% σε ετήσια βάση στα €12,2 εκατ. και διαμορφώθηκε σε 13% πάνω από τις εκτιμήσεις μας, με το αντίστοιχο περιθώριο κέρδους να αυξάνεται κατά 1,9 ποσοστιαίες μονάδες στο 10% σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις μας. Αν και δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σε αυτό το σημείο, η διεύρυνση του περιθωρίου EBIT οργανικά το α’ τρίμηνο πρέπει να αντανακλά θετικές επιδράσεις από το μείγμα, καθώς και μια καλή πρόοδο στο μέτωπο του κόστους πώλησης. Στην ίδια κατεύθυνση, τα EBITDA του ομίλου το α΄ τρίμηνο σημείωσαν άλμα 50% σε ετήσια βάση στα 18,6 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τα 17 εκατ. ευρώ που είχαμε προτείνει, με το αντίστοιχο περιθώριο να αυξάνεται κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 13,1% (έναντι 12,3% της PSe), παρά την ενοποίηση για πρώτη φορά της SP με χαμηλότερο περιθώριο κέρδους», καταλήγει η χρηματιστηριακή.

    Διαβάστε επίσης:

    Citi για Mytilineos: Παραμένουμε αγοραστές στη μετοχή μετά τα αποτελέσματα α’ τριμήνου

    Χρηματιστήριο: Έρχεται ράλι 100 μoνάδων τον Μάιο; Τι κρύβεται πίσω από τις θηριώδεις εντολές στις τράπεζες

    Optima Bank για Τράπεζα Πειραιώς: Οι τάσεις του α’ τριμήνου παραμένουν θετικές – Επαναλαμβάνουμε σύσταση αγοράς



    ΣΧΟΛΙΑ