F

Shipping Data: Sponsored by Alpha Bulkers & Pantheon Tankers

VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας

  • VesselsValue
VesselsValue


Tο Mononews σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι τιμές πώλησης στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

Tankers

VesselsValue

Όλες οι αξίες των δεξαμενόπλοιων παρέμειναν σταθερές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Οι πιο σημαντικές κινήσεις που καταγράφηκαν ήταν οι ακόλουθες:

  • To tanker τύπου VLCC Irene SL (χωρητικότητας 319.200-dwt και κατασκευής 2004, στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries) πουλήθηκε στη ναυτιλιακή Sinokor Merchant Marine για το ποσό των 30 εκατ. δολαρίων, έναντι 29,59 εκατ. δολ. που ήταν η τιμή της VesselsValue
  • Το tanker τύπου VLCC Gener8 Poseidon (χωρητικότητας 305.800-dwt και κατασκευής 2002, στα ναυπηγεία Deawoo) πουλήθηκε για 22,5 εκατ. δολάρια, έναντι 22,12 εκατ. δολ. που προσδιόριζε την αξία του η VV
  • Το tanker τύπου suezmax Front Brabant (χωρητικότητας 150.000-dwt και κατασκευής 1998, στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries) πουλήθηκε για το ποσό των 9 εκατ. δολαρίων, έναντι 8,15 εκατ. δολ. που ήταν η τιμή της VesselsValue
  • Το tanker τύπου aframax Nissos Santorini (χωρητικότητας 115.700-dwt και κατασκευής 2012, στα ναυπηγεία Samsung) πουλήθηκε στη Zodiac Maritime για 30,3 εκατ. δολάρια, έναντι 29,78 εκατ. δολ. που προσδιόριζε την αξία του η VV

Bulkers

Όλες οι αξίες των φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου παρέμειναν σταθερές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Οι σημαντικότερες αγοραπωλησίες που παρατηρήθηκαν ήταν οι ακόλουθες:

  • Το bulker τύπου capesize TRF Charleston (χωρητικότητας 209.000-dwt και κατασκευής 2017, στα ναυπηγεία China Shipping Industry) πουλήθηκε στη ναυτιλιακή Polaris Shipping για το ποσό των 46,2 εκατ. δολαρίων
  • Το bulker τύπου panamax BC Maroulio S (χωρητικότητας 72.300-dwt και κατασκευής 1999, στα ναυπηγεία Imabari) πουλήθηκε για 6,3 εκατ. δολάρια

Containers

Οι αξίες των σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post panamax και panamax ενισχύθηκαν, ενώ εκείνες των handysizes και feedermaxes, παρέμειναν σταθερές. Οι πιο σημαντικές κινήσεις ήταν οι εξής:

  • Τα containerships τύπου panamax SCT Oman & SCT Qatar (αμφότερα χωρητικότητας 4.860-teu και κατασκευής 2010, στα ναυπηγεία Daewoo-Mangalia) πουλήθηκαν για το συνολικό ποσό των 19,2 εκατ. δολαρίων, έναντι 18,99 εκατ. δολ. που ήταν η τιμή της VesselsValue. H συγκεκριμένη αγοραπωλησία ενίσχυσε τις αξίες των μέσης ηλικίας panamaxes
  • Τα containerships τύπου sub panamax Cordelia & Carpathia (αμφότερα χωρητικότητας 2.824-teu και κατασκευής 2003, στα ναυπηγεία Hyundai Mipo) πουλήθηκαν για 12,5 εκατ. δολάρια συνολικά, έναντι 12,66 εκατ. δολ. που προσδιόριζε την αξία τους η VV

Scrap

Οι τιμές των διαλύσεων υποχώρησαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

Tι είναι οι δείκτες της VV

Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του. Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κλάδου.

Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Νέο big deal για τον Συμεών Παληό

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αθανασία Παναγιωτοπούλου (VesselBot): Τι μου είπε ο Prem Watsa

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νίκος Τσάκος: Πώς από ένα πλοίο θα βγάλει 110 εκατ. δολάρια


ΣΧΟΛΙΑ