• Shipping Data: Sponsored by Alpha Bulkers & Pantheon Tankers

    VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας


    Το Mononews σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι τιμές πώλησης στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

    Tankers

    VesselsValue

    Όλες οι αξίες των δεξαμενόπλοιων παρέμειναν σταθερές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε. Οι πιο σημαντικές κινήσεις που καταγράφηκαν ήταν οι ακόλουθες:

    • Το tanker τύπου VLCC Amantea (χωρητικότητας 309.300-dwt και κατασκευής 2002, στα ναυπηγεία Samsung) πουλήθηκε για το ποσό των 24 εκατ. δολαρίων, έναντι 23,02 εκατ. δολαρίων που ήταν η τιμή της VesselsValue
    • Τα tankers τύπου aframax Ratna Shruti, Ratna Shradha & Ratna Namrata (όλα χωρητικότητας 105.800-dwt και κατασκευής 2008, στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries) πουλήθηκαν στη Centrofin για 65 εκατ. δολάρια, έναντι 61,73 εκατ. δολαρίων που προσδιόριζε την αξία τους η VV
    • Το tanker τύπου MR High Fidelity (χωρητικότητας 50.000-dwt και κατασκευής 2014, στα ναυπηγεία Hyundai Vinashin) πουλήθηκε για το ποσό των 27 εκατ. δολαρίων, έναντι 26,95 εκατ. δολαρίων που ήταν η τιμή της VesselsValue, μια συμφωνία που διατήρησε τις αξίες των σύγχρονων MR tankers σταθερές

    Bulkers

    Οι αξίες των φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου υποχώρησαν ελαφρά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Οι σημαντικότερες αγοραπωλησίες που καταγράφηκαν ήταν οι εξής:

    • Το bulker τύπου capesize Hyundai Talent (χωρητικότητας 180.000-dwt και κατασκευής 2012, στα ναυπηγεία Sungdong) πουλήθηκε στη Navios Maritime Partners για το ποσό των 30,5 εκατ. δολαρίων, έναντι 32,22 εκατ. δολαρίων που ήταν η τιμή της VesselsValue
    • Το bulker τύπου panamax BC Frontier Hero (χωρητικότητας 81.000-dwt και κατασκευής 2014, στα ναυπηγεία Japan Marine United) πουλήθηκε από την MC Shipping Ltd. στην Hydroussa Navigation Ltd. για 24 εκατ. δολάρια, έναντι 24,76 εκατ. δολαρίων που προσδιόριζε την αξία του η VV
    • Το bulker τύπου supramax BC V Gannet (χωρητικότητας 51.500-dwt και κατασκευής 2001, στα ναυπηγεία STX Offshore) πουλήθηκε από τη Valhalla για το ποσό των 6,6 εκατ. δολαρίων, έναντι 6,77 εκατ. δολαρίων που ήταν η τιμή της VesselsValue, μια συμφωνία που οδήγησε τις αξίες των supramaxes να υποχωρήσουν
    • Το bulker τύπου handysize BC Global Peace (χωρητικότητας 31.900-dwt και κατασκευής 2001, στα ναυπηγεία Hakodate Dock) πουλήθηκε στην Pacific Basin Shipping από τη United Ocean Group για 10 εκατ. δολάρια, έναντι 11,21 εκατ. δολαρίων που προσδιόριζε την αξία του η VV, που οδήγησε τις αξίες να υποχωρήσουν

    Containers

    Οι αξίες τόσο των μεταχειρισμένων όσο και των σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ενισχύθηκαν κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε. Ωστόσο, οι αξίες παλαιότερης κατασκευής τονάζ παρουσίασαν μείωση.

    Η σημαντικότερη κίνηση ήταν η πώληση του containership τύπου feedermax Shippan Island (χωρητικότητας 1.118-teu και κατασκευής 2005, στα ναυπηγεία Jiangdong) στη MPC Container Ships για το ποσό των 5,5 εκατ. δολαρίων, έναντι 5,21 εκατ. δολαρίων που ήταν η τιμή της VesselsValue, μια συμφωνία που ώθησε ανοδικά τις αξίες των feedermaxes.

    Scrap

    Οι τιμές των διαλύσεων υποχώρησαν για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα.

    Tι είναι οι δείκτες της VV

    Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του. Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κλάδου.

    Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Η Scorpio Tankers εξαγόρασε 10 πλοία αξίας 362,5 εκατ. δολ.

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά – Ποιες κατηγορίες ξεχώρισαν

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έκπληξη από τον Σ. Παληό: Ακόμα και η επιφυλακτική Diana Shipping βλέπει ισχυρή ανάκαμψη στο ξηρό φορτίο



    ΣΧΟΛΙΑ