• ΑΓΟΡΕΣ

    Anthony Baksys (SearchNode): Επενδύουμε στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα

    • NewsRoom


    Την είσοδό της στην ελληνική αγορά κάνει η παγκοσμίου φήμης τεχνολογική εταιρεία SearchNode.

    Η εταιρεία, με έδρα την Λιθουανία, εξειδικεύεται στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης των online users όταν βρίσκονται στη διαδικασία αναζήτησης ενός προϊόντος στο website που έχουν εισέλθει.

    H SearchNode χρησιμοποιεί την τεχνολογία NLP (Natural Language Processing) και την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να παρέχει ολοκληρωμένες search & filtering λύσεις σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρέχοντας έτσι τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες αναζήτησης.

    H SearchNode ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2013 στο Κάουνας της Λιθουανίας και έκτοτε εξυπηρετεί περισσότερους από 120 πελάτες σε 13 χώρες.προσφέρει τις υψηλής τεχνολογίας υπηρεσίες της σε κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του e-commerce όπως τις Ebay, Euronics, Decathlon, Secretescapes, Pigu Group, και πολλά άλλα, ευρέως γνωστά brands.

    H είσοδός της στην ελληνική αγορά πραγματοποιείται μετά από τη συνεργασία της με την impruvo, μία διεθνή συμβουλευτική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία παρέχει e-Business Consulting services. Η impruvo εκπροσωπείται από τον Αλέξανδρο Ρήγα (CEO) και αποτελεί πλέον τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της SearchNode στην τοπική αγορά.

    Ο Anthony Baksys, CEO & Co-founder της SearchNode, δήλωσε: «Η πρώτη μας επαφή με την ελληνική αγορά μας έδωσε τη δυνατότητα να συναντήσουμε εξαιρετικά άτομα με καινοτόμες ιδέες και άριστη γνώση του χώρου του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα οποία κατανοούν σε βάθος την σπουδαιότητα που διαδραματίζει για το τελικό αποτέλεσμα η εμπειρία που αποκτά ο χρήστης όταν εισέρχεται σε ένα διαδικτυακό κατάστημα. Από την έρευνά μας είδαμε ότι πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου αναζητούν μία ολοκληρωμένη λύση αναζήτησης, η οποία έως τώρα δεν υπήρχε στην Ελληνική αγορά. Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να επενδύσουμε στην ελληνική αγορά προκειμένου να ενισχύσουμε τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και να τις βοηθήσουμε να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής τους».

    Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της impruvo, Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος της SearchNode στην Ελλάδα δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή τη νέα και πολλά υποσχόμενη συνεργασία με την SearchNode, μία διεθνή τεχνολογική εταιρεία η οποία, μέσω της impruvo, θα προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες search & filtering στο χώρο του e-commerce. Η είσοδος της εταιρείας στην ελληνική αγορά θα δώσει περισσότερες επιλογές στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα συμβάλλει στην βελτίωση της εμπειρία των χρηστών τους, αλλά και στην ενίσχυση των εσόδων τους».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Air Mediterranean: Νέος «παίκτης» στην ελληνική αγορά με 6+3 προορισμούς

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέος Γενικός Διευθυντής στη L’ Oréal Hellas

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΒΕΑΤ: Η εταιρεία με τους κακούς συμβούλους



    ΣΧΟΛΙΑ