• Ροή Ειδήσεων

    Ισχυρή πτώση για τη WPP στο Λονδίνο

    • NewsRoom


    Με απώλειες που έφτασαν μέχρι και 20% ξεκίνησαν οι συναλλαγές για την κορυφαία εταιρεία διαφήμισης και επικοινωνίας στο Λονδίνο, καθώς η εταιρεία ανέφερε ότι τα αποτελέσματα 3ου τριμήνου, επλήγησαν  από την επιβράδυνση στις δαπάνες των πελατών της όπως και στη « διαρθρωτική αλλαγή» στη βιομηχανία.

    Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5%, περισσότερο από ό, τι αναμενόταν. Οι μετοχές της WPP μειώθηκαν κατά 215 πέννες  στις 8,40 λίρες,  στις πρώτες συναλλαγές. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος Mark Read αναγνώρισε ότι οι μετατοπίσεις της βιομηχανίας απαιτούν «αποφασιστική δράση» και «ριζική σκέψη» στην εταιρεία.

    Εδώ να τονιστεί ότι η WPP πρόσφατα έχασε το λογαριασμό για την παροχή δημιουργικών προτάσεων των διαφημιστικών προγραμμάτων της Ford, ενώ απέτυχε να κερδίσει λογαριασμούς για την παροχή υπηρεσιών των American Express, HSBC και American Airlines, μεταξύ άλλων.

     



    ΣΧΟΛΙΑ