ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Αρχή, διαπιστώνοντας ότι εξακολουθούν να βρίσκονται αναρτημένες φωτογραφίες και λοιπά στοιχεία ταυτότητας οροθετικών εκδιδόμενων γυναικών σε ορισμένες ιστοσελίδες −στοιχεία στα οποία συγκαταλέγονται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και τα οποία αναδημοσιεύτηκαν από σχετικές αναρτήσεις της ιστοσελίδας της Ελληνικής Αστυνομίας− αποφάσισε, στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων της, να απευθύνει συστάσεις στις ιστοσελίδες αυτές, τονίζοντας ότι πρέπει:
-Να αφαιρέσουν άμεσα τις σχετικές αναρτήσεις, ενημερώνοντας την Αρχή.
-Να μη δημοσιεύουν στο εξής δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα από την ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας όταν πλέον έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα κατά το οποίο εξυπηρετούνταν ο επιδιωκόμενος σκοπός, ιδίως όταν η ανάρτηση έχει αφαιρεθεί από την ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Η Αρχή επισημαίνει, περαιτέρω, ότι η αρχική ανάρτηση και δημοσίευση φωτογραφιών και στοιχείων στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας, μεταξύ των οποίων και η δημοσίευση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, πραγματοποιείται μόνον κατόπιν εισαγγελικής διάταξης (άρθρο 2, στοιχ. β’ του ν. 2472/1997) στην οποία προσδιορίζεται τόσο ο τρόπος δημοσιοποίησης όσο και το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσει αυτή.
Τέλος, η Αρχή καλεί όσους προβαίνουν σε παρόμοιες αναρτήσεις να προσαρμοστούν στις ανωτέρω συστάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Wall Street Journal: Ή νέα μέτρα ή νέο μνημόνιο για την Ελλάδα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πάνος Καμμένος: Τήρησε την υπόσχεσή του – Καστελόριζο, Ρω και Στρογγύλη οι σημερινοί σταθμοί του
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: “Στα μαχαίρια” Πολάκης-νοσηλευτές με αφορμή το “πλέξιμο”
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πάνος Ματθαίου: Οι Κούφιοι άνθρωποι της εποχής μας
- Το Βιετνάμ των κροίσων: Superyachts, ιδιωτικά jets και μια νέα παγκόσμια τάση πολυτέλειας
- H επιτυχία του Πιέρ, η ντροπή στα Κατεχόμενα, η Γιάννα και το τηλεσκόπιο, τι θα γίνει με Βορίδη – Αυγενάκη και το ποσοστό της ΝΔ
- Το πάρτι του ΑΝΤ1 με ηχηρές απουσίες και σιωπηρές παρουσίες, γιατί ο Ιβάν αποτίμησε τα ΜΜΕ, η αποχώρηση-«σταθμός» του Σόλακ, η Σία, ο Ζούλας και ο Σκάι
