ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η πανδημία έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην «εκτόξευση» των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ.
Πολλοί καταναλωτές επέλεξαν -για πρώτη φορά- να κάνουν online τα ψώνια τους μετά την επιβολή των αυστηρών περιορισμών ενώ αρκετοί είναι αυτοί που παραμένουν πιστοί στο συγκεκριμένο κανάλι και μετά την άρση των lockdowns. Ποιο ηλεκτρονικό κατάστημα κερδίζει τις περισσότερες προτιμήσεις; Ποια είναι τα κορυφαία κριτήρια για την επιλογή ενός καταστήματος; Πόσα ξοδεύουν οι καταναλωτές για αγορές στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ;
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ASML: Ο CEO μετριάζει λόγο των εμπορικών πολέμων τις προβλέψεις για το 2026 – Βουτιά 8% για τη μετοχή
- Η METLEN στην Πρωτοπορία της Άμυνας: Ένας Στρατηγικός Παίκτης για την Ελλάδα και την Ευρώπη
- ΗΠΑ: Στασιμότητα στον πληθωρισμό χονδρικής λόγω μείωσης του κόστους υπηρεσιών
- Renault: Πτώση 18% μετά τη δημοσίευση προκαταρκτικών αποτελεσμάτων πρώτου εξαμήνου για αδύναμα αποτελέσματα
