ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την πρότασή του για υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων όσοι βρίσκονται στο μέτωπο της μάχης κατά του κορονοϊού επανέλαβε από το βήμα της Βουλής ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, Ανδρέας Λοβέρδος.
Στο πλαίσιο της αγόρευσής του επί του νομοσχεδίου με το οποίο κυρώνεται η σύμβαση για τη διανομή του ακινήτου του Ελληνικού, ο κ. Λοβέρδος είπε ότι «το δικαίωμα του καθενός να αρνείται τον εμβολιασμό είναι δεδομένο, αλλά σταθμιζόμενο και ζυγιζόμενο με το δικαίωμα όλων των άλλων που τον περιβάλλουν και το δημόσιο αγαθό της υγείας, ζυγίζει λιγότερο».
Τόνισε, μάλιστα, ότι «όποιος ή όποια δεν θέλει να εμβολιαστεί και είναι στο μέτωπο της μάχης κατά του κορονοϊού, πρέπει να αλλάξει χώρο εργασίας ή να μεταφερθεί σε άλλο χώρο του υγειονομικού μας συστήματος ή αν όλα αυτά δεν περπατούν, δεν προχωρούν, να εφαρμοστεί το πειθαρχικό δίκαιο πλην της διατάξεως της απολύσεως».
Διαβάστε ακόμη:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τελευταία αγωνιστική των ομίλων στο Παγκόσμιο με Super ενισχυμένες αποδόσεις από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
- Aγορές: Πιέσεις στις τεχνολογικές μετοχές από το χθεσινό sell off – Σε χαμηλά 4 μηνών το Brent, σε υψηλό 13 μηνών το δολάριο
- Βουλή: Κατατέθηκε το ν/σ για την ισότητα αμοιβής μεταξύ ανδρών και γυναικών – Ένταξη συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων του ΕΣΥ και του ΕΚΑΒ στα βαρέα και ανθυγεινά
- Σωτήρης Ράπτης (ECSA): Η ευρωπαϊκή ναυτιλία πληρώνει 10 δισ. δολάρια για τέλη ETS
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.