Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

«Η ΔΕΗ το 2030 θα είναι μία μοντέρνα εταιρεία, με πράσινη και χαμηλών εκπομπών παραγωγική βάση, ηγέτης στην ελληνική αγορά, αλλά και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη», τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης σε διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε το Bloomberg.

 Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! https://bit.ly/3de5Kl9