Η οικονομική κρίση που έφερε η πανδημία, επηρέασε πολλές επιχειρήσεις και ειδικά τις πιο μικρές, οι οποίες βρίσκονται αντιμέτωπες με μεγαλύτερες προκλήσεις προκειμένου να επιβιώσουν.
Παρόλα αυτά, αρκετές από αυτές ήταν αρκετά ευέλικτες και κατάφεραν να στραφούν στις διαδικτυακές πωλήσεις για να ενισχύσουν τη λειτουργία τους.
Διαβάστε περισσότερα στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Armani, Dior, Loro Piana: Πόσο «Made in Italy» είναι τελικά τα ονειρικά luxury items;
- Νέο επεισόδιο στον πόλεμο Σταθόπουλου-Σόλακ: Οι ευθείες βολές και η δικαστική διαμάχη σε Λονδίνο και Ολλανδία
- ΑΚΤΩΡ – REDEX: Ο ρόλος του ΝΟΚ στην καθυστέρηση του έργου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το μυστικό πίσω από το νέο υψηλό 25 ετών
