ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ με ποιον τρόπο το φαγητό φαίνεται τόσο λαχταριστό στα διαφημιστικά;
Την αποκάλυψη έκανε στο Business Insider ο φωτογράφος φαγητού Steve Giralt, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία, καθώς έχει συνεργαστεί με εταιρείες-κολοσσούς, όπως Hershey’s, Budweiser, Pepsi και Starbucks.
Όπως υποστήριξε ο ίδιος το εκπληκτικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στην τηλεόραση, είναι δημιουργία μίας αρμονικής συμφωνίας ανθρώπων, κάμερας, και… ρομπότ!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μόδα: δικαστήρια, επιδείξεις, συγχωνεύσεις και μουσικές καρέκλες στους ρόλους ηγεσίας
- Hellenic Energy: Υψηλό μέρισμα αλλά και ανάπτυξη λειτουργικής κερδοφορίας με τιμή – στόχο τα €9,55 ανά μετοχή
- Βιομηχανία: Στο τραπέζι της Διυπουργικής το ιταλικό μοντέλο για σταθερό ενεργειακό κόστος
- Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές διαχώρισαν τους στόλους τους και ανοίγουν δρόμους στην επόμενη γενιά
