ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ με ποιον τρόπο το φαγητό φαίνεται τόσο λαχταριστό στα διαφημιστικά;
Την αποκάλυψη έκανε στο Business Insider ο φωτογράφος φαγητού Steve Giralt, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία, καθώς έχει συνεργαστεί με εταιρείες-κολοσσούς, όπως Hershey’s, Budweiser, Pepsi και Starbucks.
Όπως υποστήριξε ο ίδιος το εκπληκτικό αποτέλεσμα που βλέπουμε στην τηλεόραση, είναι δημιουργία μίας αρμονικής συμφωνίας ανθρώπων, κάμερας, και… ρομπότ!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παύλος Μυλωνάς (ΕΤΕ): Αναζητούμε ευκαιρίες, αλλά δεν θα προχωρήσουμε σε μια συναλλαγή απλώς για να γίνει – Να περιμένετε
- Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στον ΑΘΕ
- Χρηματιστήριο: Γιατί ΕΤΕ και Metlen κλονίζουν την αγορά
- Ευάγγελος Χρυσάφης (ΜΕΤΚΑ): Πιθανή η εισαγωγή στο ΧΑ στα τέλη του 2026 ή στις αρχές του 2027