ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μία γυναίκα με όραμα και στρατηγική
Το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα με αξεσουάρ επανέφερε, μετά από ένα διάλειμμα, η επιχειρηματίας και fashion influencer, Ολίβια Παλέρμο.
Η ιστοσελίδα είχε ανοίξει για πρώτη φορά το 2011, ωστόσο έκλεισε, επαναπροσδιορίστηκε και επέστρεψε δυναμικά.
Διαθέτει συνολικά 25 brands, μεταξύ των οποίων, είναι και ανερχόμενα brands, που πρόκειται να συζητηθούν στο μέλλον, αλλά και την μικρή συλλογή που δημιούργησε η ίδια σε συνεργασία με τον πολυτελές οίκο Karl Lagerfeld.
Μπορεί κανείς να βρει από πασμίνες 45 δολ. μέχρι και μπότες των 1.200 δολαρίων.
H 33χρονη Νεοϋορκέζα, που έχει στο ενεργητικό της πολλά διάσημα εξώφυλλα και συνεργασίες με την αφρόκρεμα της μόδας ως σχεδιάστρια, μέσα από την ιστοσελίδα, στην οποία έδωσε το όνομά της, μας παρουσιάζει τις απόψεις της για το ντύσιμο, τα τελευταία fashion news και βέβαια μια «διαφορετική» μπουτίκ, με βάση το δικό της εκλεπτυσμένο και ταυτόχρονα hip στυλ.
Με 6 εκατομμύρια followers στο Instagram, η Ολίβια Παλέρμο είναι από τα πιο «καυτά» ονόματα στο χώρο της μόδας και το νέο αυτό e-shop προβλέπεται να αλλάξει τα δεδομένα του retail.
Αρχικά, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα διαθέτει μόνο αξεσουάρ, ωστόσο στη συνέχεια θα επεκταθεί και στην ένδυση.


https://www.instagram.com/p/B19BV-HAyg7/
https://www.instagram.com/p/B1uZVjTAx5X/

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Spotify: Μουσικό συγκρότημα Τεχνητής Νοημοσύνης συγκέντρωσε πάνω από ένα εκατομμύριο ακροατές
- Καλώδιο Ελλάδας – Κύπρου: Αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις, νέα προσπάθεια την Τετάρτη
- Γιόνσον: Η Σουηδία θα συμβάλει στα σχέδια Τραμπ για αποστολή όπλων στην Ουκρανία
- ΙΟΒΕ: Συνολική συνεισφορά της ElvalHalcor στην ελληνική οικονομία ισοδύναμης με το 0,53% του ΑΕΠ
