• Ναυτιλία

    Yu Zenggang (ΟΛΠ): «Προσβλέπουμε σε γρήγορη έγκριση του master plan μετά τις εκλογές»

    • Γιώργος Μανέττας

    Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Cosco, Captain Fu Chengqiu. ΑΠΕ-ΜΠΕ


    Σε διαδικαστικούς και σε άλλους λόγους, στους οποίους απέφυγε να αναφερθεί, απέδωσε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Yu Zenggang, την καθυστέρηση έγκρισης του master plan, απαντώντας σε ερώτηση του mononews.gr γιατί δεν τηρήθηκε η συμφωνία της Cosco με την κυβέρνηση για την επίσπευση έγκρισης του επενδυτικού σχεδίου σχετικά με την ανάπτυξη του λιμανιού στον Πειραιά.

    Ο κ. Zenggang έσπευσε, ωστόσο, να προσθέσει πως η παρούσα κυβέρνηση υποστηρίζει τις επενδύσεις της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα, ενώ εξέφρασε την ευχή το ίδιο να πράξει και η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει μετά τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου. Σημείωσε, μάλιστα, πως προσβλέπει το masterplan να εγκριθεί πιο γρήγορα.

    Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Captain Fu, σχολιάζοντας φήμες περί φυγής της Cosco από τον Πειραιά ξεκαθάρισε ότι η Cosco, από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην Ελλάδα πριν 11 χρόνια, προχωράει κανονικά όλες τις επενδύσεις και μάλιστα τις υλοποιεί με γρήγορο ρυθμό, κάτι που σκοπεύει να κάνει και μετά την έγκριση του matser plan, προκειμένου να καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά ακόμη πιο λαμπρό.

    «Θέλω να διαβεβαιώσω ότι εμείς θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις μας. Θέλουμε να κάνουμε το λιμάνι ακόμη πιο αποτελεσματικό. Έχουμε ένα σημαντικό πλάνο, ώστε να κάνουμε κόμβο τον Πειραιά για την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Μην ανησυχείτε καθόλου, εμείς θα συνεχίσουμε κανονικά», είπε χαρακτηριστικά.

    Τα παραπάνω ειπώθηκαν στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης των μετόχων του ΟΛΠ, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο χρηματιστήριο Αθηνών.

    Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με την παραχώρηση του 16% του επιπλέον μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΠ στην Cosco, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ, Captain Fu, να σημειώνει πως η εταιρεία έχει προπληρώσει ήδη για το ποσοστό αυτό, ωστόσο η μεταβίβασή του καθυστερεί, εξαιτίας της καθυστέρησης που υπάρχει στην έναρξη των υποχρεωτικών επενδύσεων που περιλαμβάνει το master plan.

    «Η αδυναμία έγκρισης του master plan επηρεάζει και την παραχώρηση του 16%» επεσήμανε χαρακτηριστικά.

    Παρ’ όλα αυτά, ο Captain Fu ευχαρίστησε την κυβέρνηση και την ηγεσία του ΤΑΙΠΕΔ για τις προσπάθειες που κάνει, προς την κατεύθυνση επίλυσης του θέματος, ενώ τόνισε πως είναι σε εξέλιξη η διαδικασία διακανονισμού, από την οποία εκτίμησε πως θα προκύψει λύση, που θα ικανοποιήσει και τις δύο πλευρές.

    Αναφορά έγινε επίσης στην πρόθεση της Cosco να αυξήσει τη μεταφορά των εμπορευμάτων από τον Πειραιά μέσω του σιδηροδρόμου τα επόμενα χρόνια, αλλά και στη βούλησή της να αναπτύξει τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη που έχει δημιουργήσει στους χώρους του λιμανιού του Πειραιά.



    ΣΧΟΛΙΑ