• Ναυτιλία

    Κ. Κωνσταντακόπουλος: Συμφωνίες με αυξημένα ναύλα για την Costamare

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος


    Συμφωνίες με αυξημένα ναύλα έκλεισε για πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του στόλου της η Costamare, του εφοπλιστή Κων. Κωνσταντακόπουλου. Παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην τοποθέτηση scrubbers στα πλοία της εν όψει των κανονισμών του IMO που θα ισχύσουν από το 2020.

    O Γρηγόρης Ζήκος, CFO της Costamare, σχολίασε: “Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους η εταιρεία εμφάνισε σταθερά αποτελέσματα. Τα μεγαλύτερα πλοία μας συνεχίζουν να επωφελούνται από τα ισχυρά θεμελιώδη, με χαμηλή προσφορά και αυξημένη ζήτηση. Ο αριθμός των αδρανών πλοίων έχει μειωθεί σε όλες τις κατηγορίες containerships, καθώς οι εταιρείες τακτικών γραμμών ξεκινούν νέες υπηρεσίες. Είμαστε δραστήριοι κατά το πρώτο τρίμηνο και ναυλώσαμε συνολικά 10 πλοία. Έχουμε 15 πλοία post panamax που θα είναι ελεύθερα την επόμενη χρονιά, γεγονός ευνοϊκό για εμάς αν συνεχιστεί το θετικό momentum της αγοράς.”

    Ειδικότερα, η Costamare ναύλωσε το χωρητικότητας 11,010 TEU containership Cape Tainaro στη ZIM για περίοδο 10 έως 12,5 μηνών, με ημερήσια ναύλα 39.500 δολάρια έναντι 28.250 δολάρια που ήταν η προηγούμενη συμφωνία.

    Το χωρητικότητας 8,531 TEU containership Navarino ναυλώθηκε από την Evergreen με ημερήσια ναύλα 21,900 δολάρια από 17.400 ναύλα πριν.

    Η ναύλωση του χωρητικότητας 6,648 TEU containership Maersk Kobe στη Maersk επεκτάθηκε, με ημερήσια ναύλα στα 17.000 δολάρια από 16.000 δολάρια που ήταν πριν.

    Επίσης, το χωρητικότητας 7,403 TEU containership Kokura ναυλώθηκε από τη Maersk για 50 έως 70 ημέρες με ναύλα 12.000 δολάρια ημερησίως έναντι 11.000 δολ. πριν.

    Τέλος, επεκτάθηκε η ναύλωση του χωρητικότητας 5,576 TEU containership Ensenada στην ONE, με ημερήσια ναύλα ύψους 14.250 δολαρίων έναντι 9,150 δολαρίων πριν.

    Διαλύσεις πλοίων & επενδύσεις σε scrubbers

    Το Μάρτιο του 2019, η Costamare πούλησε για διάλυση το χωρητικότητας 4,992 TEU container Piraeus κατασκευής 2004, καθώς και το χωρητικότητας 2,020 TEU πλοίο MSC Pylos, κατασκευής 1991.

    Παράλληλα, η εταιρεία συμφώνησε να εγκαταστήσει scrubbers σε πέντε ακόμη πλοία του στόλου της χωρητικότητας 14,424-teu, τα οποία βρίσκονται σε μακροχρόνια ναύλωση.

    Υπενθυμίζεται ότι ο εφοπλιστής έχει ήδη προχωρήσει στον εξοπλισμό πέντε πλοίων post panamax με σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers).

    Τα προσαρμοσμένα κέρδη της Costamare στο πρώτο τρίμηνο του 2019 ανήλθαν στα 13,58 εκατ. δολάρια σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018.

    Γρηγόρης Ζήκος
    Γρηγόρης Ζήκος. CFO Costamare

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Α. Φράγκου: Η νέα κίνηση αναδιάρθρωσης του στόλου της Navios Holdings

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο «γόρδιος δεσμός» των αδερφών Γουρδομιχάλη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Ευ. Πιστιόλης: Η Top Ships μπαίνει στον «χάρτη» της Maxim

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ