ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Μάλτα, η Κύπρος και η Ελλάδα έχουν θεσπίσει κατευθυντήριες γραμμές βάσει των οποίων όσο μεγαλύτερο είναι το σκάφος, τόσο λιγότερο θεωρείται ότι η χρηματοδοτική μίσθωση γίνεται σε ύδατα της ΕΕ, γεγονός που μειώνει σημαντικά τον εφαρμοστέο συντελεστή ΦΠΑ, σημειώνει η Επιτροπή.
Σε ό,τι αφορά μόνο την Κύπρο και τη Μάλτα η Επιτροπή αναφέρει ότι είναι ασύμβατη προς την ευρωπαϊκή νομοθεσία η φορολόγηση των αγορών σκαφών αναψυχής μέσω της λεγόμενης «μίσθωσης-αγοράς» (lease-purchase).
Τόσο η νομοθεσία της Κύπρου όσο και η νομοθεσία της Μάλτας θεωρούν σήμερα τη μίσθωση σκαφών αναψυχής ως παροχή υπηρεσίας και όχι ως παροχή αγαθού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επιβάλλεται ο ΦΠΑ με τον κανονικό συντελεστή σε ένα μικρό ποσό της πραγματικής τιμής κόστους του σκάφους όταν αυτό τελικά αγοραστεί, ενώ το υπόλοιπο ποσό φορολογείται ως παροχή υπηρεσίας και με πολύ μειωμένο συντελεστή.
Η προθεσμία για τα τρία κράτη-μέλη ώστε να απαντήσουν στην Επιτροπή είναι δυο μήνες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωνσταντίνος Τασούλας: Στο Μέτσοβο την Κυριακή θα βρεθεί ο ΠτΔ για την επέτειο απελευθέρωσης της πόλης
- ΕΛΤΑ: Κάνουν πίσω μετά τον σάλο για τα αιφνιδιαστικά λουκέτα – 100 καταστήματα θα μείνουν ανοιχτά στην περιφέρεια
- Βασίλης Κικίλιας: «Νέα μαρίνα στην Κέρκυρα με επένδυση άνω των 50 εκ. €»
- Επίθεση με μολότοφ σε αστυνομικούς στον λόφο του Στρέφη
