ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Vodafone: Στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της
Αλλαγές στη διοικητική της ομάδα ανακοίνωσε η Vodafone Ελλάδας, αφού ο Αχιλλέας Κανάρης, μέχρι πρότινος Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων, αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος στη Vodafone Αλβανίας, ξεκινώντας από τον Ιανουάριο του 2018.
Ο Αχιλλέας Κανάρης εντάχθηκε στο δυναμικό της Vodafone Ελλάδας το 2009, ως Υπεύθυνος του Τμήματος Retail & Channel Development, ενώ από το 2010 ανέλαβε διάφορους ανώτερους ρόλους στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing Καταναλωτικών Προϊόντων. Το 2014, τοποθετήθηκε στη θέση του Εμπορικού Διευθυντή Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone στην Ελλάδα, από όπου και συνέβαλε αποφασιστικά στην εξέλιξη της εταιρείας σε πάροχο ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και στην κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στην ικανοποίηση πελατών για την κατηγορία των καταναλωτικών προϊόντων.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοινώνει ότι o Άρης Γεωργόπουλος, μέχρι πρότινος επικεφαλής του τμήματος Family & Convergence, αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Εμπορικού Διευθυντή Καταναλωτικών Προϊόντων.
O Άρης Γεωργόπουλος εντάχθηκε στην Vodafone Ελλάδας το 2010 ως Υπεύθυνος Marketing Communications. Το 2014 ανέλαβε επικεφαλής του Τμήματος Prepay Προϊόντων, συμβάλλοντας στην αύξηση του μεριδίου αγοράς, στην ενίσχυση του δείκτη ικανοποίησης των πελατών, αλλά και στη βελτίωση των οικονομικών δεικτών της εταιρείας για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.
Πριν ενταχθεί στο δυναμικό της Vodafone, ο Άρης Γεωργόπουλος είχε μακρόχρονη εμπειρία σε θέσεις marketing στην αγορά των καταναλωτικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επένδυση Vodafone: Τέσσερις μήνες για μια σφραγίδα!!!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Vodafone: Στηρίζει πρωτοβουλία για τη νεανική επιχειρηματικότητα
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σκληρή ανακοίνωση Lamda για Ελληνικό: Δεν ξέρουμε αν μπορεί να γίνει η επένδυση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Babe Paley: Η «πρώτη influencer» του 20ού αιώνα και πώς πλήρωσε το τίμημα της τελειότητας
- Όμιλος HHG: Νέα στρατηγική επένδυση ύψους 50 εκατ. για την ανακαίνιση των ΥΓΕΙΑ-ΜΗΤΕΡΑ – Οι εκπλήξεις
- Τι σηματοδοτεί το μεγάλο deal Αγγελόπουλων – Τσάκου: Η εφοπλιστική συμμαχία, το νερό ΑρρένΑ και ο Ολυμπιακός
- Στον αστερισμό των δασμών και πάλι οι αγορές
