ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλο και περισσότεροι εφοπλιστές στρέφουν το βλέμμα τους σε νεότευκτα πλοία kamsarmax, θέλοντας να εκμεταλλευτούν τις ευνοϊκές συνθήκες στην αγορά του ξηρού φορτίου, και μεταξύ αυτών φέρεται να είναι και ο Θεόδωρος Βενιάμης.
Ο Έλληνας εφοπλιστής και πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, μέσω της ναυτιλιακής Golden Union, φέρεται να κινείται στην αγορά για την παραγγελία έως και οκτώ πλοίων kamsarmax, με πηγές του TradeWinds να συνδέουν την εταιρεία με μία παραγγελία τεσσάρων πλοίων (με οψιόν για ακόμα τέσσερα) στα κινεζικά ναυπηγεία Yangzijiang Shipbuilding.
Άλλες πηγές αναφέρουν ότι ο Θ. Βενιάμης ενδιαφέρεται για λιγότερα πλοία, και ενδεχομένως να αναζητά ένα deal για δύο πλοία συν οψιόν για δύο ακόμα, χωρίς ακόμα να έχει καταλήξει σε κάποια συμφωνία. Σε κάθε περίπτωση, το κόστος για τα νεότευκτα πλοία δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 25 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, με βάση τα σημερινά δεδομένα της αγοράς.
Η Golden Union διαθέτει σήμερα στόλο αποτελούμενο από 43 πλοία ξηρού φορτίου, συνολικής αξίας άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, ενώ αναμένει την παραλαβή τριών νεότευκτων πλοίων εντός του έτους από τα κινεζικά ναυπηγεία Avic Weihai Shipyard και Cosco Dalian.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Celestyal Cruises: Πώς το «άνοιγμα» στην Κίνα αποδεικνύεται «θησαυρός» για την εταιρεία
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Μελισσανίδης: Επιβεβαιώθηκε το super deal για 4+4 νεότευκτα
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έκλεισε το deal για τα ναυπηγεία STX France – Πώς διαμορφώνονται οι νέες ισορροπίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο
- Bentley Residences στο Μαϊάμι: καθορίζοντας νέους ορίζοντες για τις κατοικίες υψηλών προδιαγραφών
- Startups: Ποιες εταιρείες «σήκωσαν» τα περισσότερα κεφάλαια το πρώτο μισό του 2025
- Η Μέρκελ πίσω από τις γραμμές: Δεν φώναξε ποτέ — τα είπε όλα με υπονοούμενα
