Ο Διονύσης Παναγιωτάκης, το «σκηνικό» για έναν νέο πολιτιστικό Οργανισμό και ο Βαγγέλης Μαρινάκης με την ALTER EGO MEDIA στη Stages Network
Η νέα επιχειρηματική σκηνή του Διονύση Παναγιωτάκη ακούει στο όνομα Stages Network. Δεν πρόκειται για μια ακόμη εταιρεία παραγωγής, αλλά για μια πολυεπίπεδη πλατφόρμα πολιτισμού και ψυχαγωγίας που ενοποιεί θεατρικές και μουσικές παραγωγές, live events, καλλιτεχνική διαχείριση και αξιοποίηση χώρων. Στο σχήμα εισέρχεται πλέον και η ALTER EGO MEDIA Α.Ε., εταιρεία συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, σηματοδοτώντας στρατηγική διεύρυνση στον χώρο του live entertainment.
Τι είναι η Stages Network
Η Stages Network «τρέχει» με ρυθμό… φεστιβάλ και στήνει το δικό της οικοσύστημα — από τη σκηνή μέχρι το backstage. Στην «ομπρέλα» της βρίσκονται 10 ιστορικά θέατρα της Αθήνας:
Ήβη, Δημήτρης Χορν, Μικρό Χορν, Εμπορικόν, Αποθήκη, Πειραιώς 131, Embassy, Λαμπέτη, Ψυρρή και Θερινό Λαμπέτη.
Προστίθεται ο σύγχρονος πολυχώρος Stage Seven, που αναμένεται να λειτουργήσει ως κεντρικός κόμβος νέων μορφών πολιτιστικής δράσης. Η συνολική ετήσια δυναμικότητα ξεπερνά τους 650.000 θεατές.
Ο Διονύσης Παναγιωτάκης δεν είναι «νέος» στο πεδίο: μέσω της εταιρείας παραγωγής Primavisione έχει ήδη ισχυρό αποτύπωμα στις τηλεοπτικές παραγωγές (ιδιωτική TV και ΕΡΤ), ενώ ελέγχει τον τηλεοπτικό σταθμό One. Η Stages Network ουσιαστικά επιχειρεί κάθετη ενοποίηση περιεχομένου: από την τηλεόραση μέχρι το σανίδι.
Η είσοδος της ALTER EGO MEDIA
Στις 29/10, η ALTER EGO MEDIA ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στη STAGES NETWORK ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε., στο πλαίσιο στρατηγικής επέκτασης στον κλάδο του live entertainment και ενίσχυσης της παρουσίας της σε όλο το φάσμα δημιουργίας και αξιοποίησης πολιτιστικού περιεχομένου.
Βασικά στοιχεία της συναλλαγής
– Αγορά μετοχών: Απόκτηση 34 κοινών ονομαστικών μετοχών από την μοναδική μέτοχο FAMIST LIMITED έναντι €1.000.000, πληρωτέων έως 31.10.2025.
– Αύξηση κεφαλαίου: Ανάληψη υποχρέωσης συμμετοχής σε υπέρ το άρτιο αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους €3.000.000 (μετρητά), αποφασισμένη την ίδια ημέρα, με παραίτηση της Πωλήτριας από δικαίωμα προτίμησης.
– Μετοχικό ποσοστό: Με την ολοκλήρωση, η ALTER EGO MEDIA θα κατέχει 40% του μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της Stages Network.
– Earn-out: Δυνατότητα επιπλέον τιμήματος έως €2.100.000, συνδεδεμένου με την επίτευξη κερδοφορίας (κέρδη προ φόρων) της περιόδου 1/7/2026–30/6/2027, με πολλαπλασιαστή EV/Προ φόρων = 6x.
– Option 9%: Δικαίωμα προαίρεσης για επιπλέον 9% από 1/7/2027 έως 31/12/2027, με τίμημα συνδεδεμένο με την κερδοφορία της ίδιας περιόδου (1/7/2026–30/6/2027).
– Ενοποίηση: Η Stages Network θα ενοποιείται ολικά στα οικονομικά αποτελέσματα της ALTER EGO MEDIA, βάσει συμβατικών δεσμεύσεων που παρέχουν έλεγχο κατά τα ΔΠΧΑ 10 και ΔΛΠ 24.
Γιατί έχει σημασία;
– Συνέργειες περιεχομένου: Η είσοδος της ALTER EGO MEDIA προσθέτει κεφάλαια, δίκτυο διανομής και media assets, ενισχύοντας την εμπορική εκμετάλλευση θεατρικού/μουσικού περιεχομένου σε πολλαπλές πλατφόρμες.
– Κλίμακα & κάθετη ολοκλήρωση: Δέκα θέατρα + πολυχώρος, παραγωγική ικανότητα και media pipeline δημιουργούν σπάνια κλίμακα για τα ελληνικά δεδομένα.
– Οδικός χάρτης 2026–2027: Το earn-out και το option «κλειδώνουν» στόχους κερδοφορίας και χρονοδιάγραμμα, ευθυγραμμίζοντας κίνητρα με ανάπτυξη.
Τι ακολουθεί;
– Επενδύσεις σε παραγωγές και χώρους με προτεραιότητα σε high-profile θεατρικούς κύκλους, μουσικές συμπαραγωγές και signature festivals.
– Επέκταση στο live entertainment με νέα formats, αξιοποίηση Stage Seven ως hub και πιθανές συνεργασίες διεθνών περιοδειών.
– Πολλαπλασιασμός distribution: τηλεόραση, ψηφιακές πλατφόρμες και on-site εμπειρίες υπό ενιαίο εμπορικό σχήμα.
Ιωάννης Βρέντζος, Διευθύνων Σύμβουλος ALTER EGO MEDIA:
«Η συμμετοχή μας στο μετοχικό κεφάλαιο της Stages Network σηματοδοτεί την επέκτασή μας στον κλάδο του Live Entertainment, ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα της μελλοντικής μας ανάπτυξης. Μοιραζόμαστε με τη Stages Network την ίδια προσήλωση στην παραγωγή ποιοτικού πολιτιστικού περιεχομένου και στη διαμόρφωση αναβαθμισμένων εμπειριών ψυχαγωγίας για το κοινό. Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη στρατηγική μας για διαφοροποίηση των πηγών εσόδων μας και την επένδυση σε νέες μορφές περιεχομένου και αξιοποίησή του σε πολλαπλές πλατφόρμες.»
Το «στοίχημα» Μελισσανίδη, ο ζωτικός χώρος και τι νέο κομίζει το «Ναυτεμπορική TV»
Μια νέα τηλεοπτική πρωτοβουλία γεννιέται στο τοπίο της ελληνικής ενημέρωσης. Το νέο επιχειρηματικό και οικονομικό κανάλι Ναυτεμπορική TV, κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα, επιχειρώντας να εξελιχθεί σε NTV, περιορίζοντας σταδιακά και σε δεύτερο χρόνο τον ιστορικό της τίτλο, χωρίς όμως να χάνει την ταυτότητα που συνοδεύει το brand της «Ν».
Η παρουσίαση του νέου καναλιού πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη το απόγευμα στο Ζάππειο, στην κορύφωση του 4ου Οικονομικού Συνεδρίου της “Ν”, ώστε να παραστούν τόσο οι εκπρόσωποι των media agencies όσο και ισχυροί επιχειρηματίες — ανάμεσά τους και ο κ. Μυτιληναίος. Παράπλευρη ωφέλεια, η οικονομία κλίμακας που παρήχθη καθώς με έναν σμπάρο (ενοικίαση χώρου Ζαππείου) έπεσαν… δύο τρυγόνια (4ο Οικονομικό Συνέδριο της «Ν» και παρουσίαση προγράμματος μαζί).
Πέραν των ήδη ανακοινωμένων εκπομπών προστίθενται και καινούργιες (Σάββατο και Κυριακή), ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν νέες παραγωγές (για startups και για γυναίκες επιχειρηματίες), με στόχο να δημιουργηθεί ένα πρόγραμμα που θα απευθύνεται σε ένα δυναμικό καταναλωτικό κοινό, ανδρικό κυρίως αλλά μακροπρόθεσμα και γυναικείο, ηλικίας 25-54 ετών, με ενδιαφέρον για τις επιχειρήσεις, τις αγορές, την πολιτική οικονομία και τη στρατηγική σκέψη.
Podcasts, Vidcasts και υπό προϋποθέσεις συνέργειες με την ΕΦΣΥΝ
Παρά το γεγονός ότι δεν θα ενταχθεί ακόμη στις τηλεμετρήσεις, οι πρώτες διαπιστώσεις δείχνουν πως υπάρχει ένα upper κοινό που αναζητά σοβαρή επιχειρηματική ενημέρωση, χωρίς θόρυβο και εντυπωσιοθηρία. Η Ναυτεμπορική TV θα αξιοποιήσει τους παράλληλους πόρους του ομίλου — την εφημερίδα, το site, αλλά και, υπό προϋποθέσεις, το δημοσιογραφικό δυναμικό της “Εφημερίδας των Συντακτών”, που αποτελεί νέο πρόπλασμα εντός της ευρύτερης οικογένειας Μελισσανίδη. Στη γενική διεύθυνση του καναλιού είναι ο Γιώργος Κοσμάς, πρώην αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ ΑΕΚ, στη διεύθυνση ενημέρωσης η Νικόλ Λειβαδάρη και στην τεχνική διεύθυνση ο Ιάκωβος Πανουργιάς.
Η επόμενη φάση ανάπτυξης του σταθμού περιλαμβάνει τη διείσδυση στον χώρο των podcast και vidcast, με στόχο να επεκταθεί η παρουσία του σε όλες τις πλατφόρμες περιεχομένου. Αν και δεν είναι προς το παρόν στις προθέσεις της διοίκησης η δημιουργία ραδιοφωνικού σταθμού, το ενδεχόμενο παραμένει ανοιχτό για το μέλλον. Παράλληλα, η Ναυτεμπορική TV βρίσκεται σε διαδικασία διεκδίκησης δικαιωμάτων ταινιών και προγραμμάτων που συνάδουν με το επιχειρηματικό της DNA.
Γ. Κοσμάς: Παρουσιάζουμε τη νέα σελίδα ενός ιστορικού οργανισμού
Ο γενικός διευθυντής της τηλεόρασης της Ναυτεμπορικής Γιώργος Κοσμάς ανέφερε:
«Με υπερηφάνεια παρουσιάζουμε λοιπόν τη Ναυτεμπορική TV. Το κανάλι που μεταφέρει πλέον και στην ελεύθερη τηλεόραση την εγκυρότητα, το κύρος και τις αξίες της Ναυτεμπορικής».
Η Ναυτεμπορική TV διαθέτει σαφή προσανατολισμό και θεματική συνέπεια και έρχεται να καλύψει ένα κενό στο τηλεοπτικό τοπίο, επεσήμανε ο κ. Κοσμάς. Όπως τόνισε, η τηλεόραση της Ναυτεμπορικής εστιάζει στην οικονομία, την πολιτική, τη γεωπολιτική και το επιχειρείν, προσφέροντας συνεχή, αξιόπιστη και σε βάθος ενημέρωση.
«Η Ναυτεμπορική συμπληρώνει 101 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην ενημέρωση. Ένας αιώνας που την καθιέρωσε ως ένα brand συνυφασμένο με το κύρος και την εγκυρότητα. Αυτή η παρακαταθήκη μεταφέρεται σήμερα στη νέα εποχή της τηλεόρασης», σημείωσε. Υπογράμμισε, δε, ότι η οικογένεια Μελισσανίδη διατηρεί ως κόρη οφθαλμού τις αρχές και την κουλτούρα της Ναυτεμπορικής.
Ν. Λειβαδάρη: Η Ναυτεμπορική TV είναι πάνω από όλα Ναυτεμπορική
Η διευθύντρια ενημέρωσης της τηλεόρασης της Ναυτεμπορικής Νικόλ Λειβαδάρη σημείωσε: «Δεκαπέντε ώρες live πρόγραμμα από τις επτά το πρωί έως τις δέκα το βράδυ — και σύντομα ακόμη περισσότερες — με ενημερωτικές εκπομπές που εστιάζουν στην ανάλυση και την αξιολόγηση της είδησης. Έχουμε επίσης ένα κεντρικό δελτίο ειδήσεων κάθε απόγευμα στις έξι και τα σαββατοκύριακα, ενώ συνεχίζουμε και διευρύνουμε τη συνεργασία μας με το CNBC», πρόσθεσε.
Το εξώφυλλο της Vogue Greece που ταξίδεψε χωρίς… μετάφραση και τα παράσιτα
Ποιος είπε ότι τα ελληνικά δεν είναι διεθνής γλώσσα;
Η Vogue Greece κυκλοφόρησε το νέο της τεύχος με την Κimberly Guilfoyle – τη νέα πρέσβειρα των ΗΠΑ στην Αθήνα – στο εξώφυλλο. Όλα, φυσικά, στα ελληνικά. Κι όμως, το εξώφυλλο έκανε βόλτα ως το Μόναχο και τη Ζυρίχη — και ξύπνησε τα αντανακλαστικά του ευρωπαϊκού Τύπου.
Η Süddeutsche Zeitung και το ελβετικό site Tages-Anzeiger το εντόπισαν και δεν μπόρεσαν να αντισταθούν: «Ασυνήθιστα glamorous για μια διπλωμάτη», σχολίασαν για την πρώην τηλεοπτική περσόνα και νυν πρέσβειρα, που φωτογραφήθηκε από τον διάσημο Platon σε ασπρόμαυρη, φιλόδοξη πόζα με άρωμα… Hollywood.
Κάποιοι θυμήθηκαν παλιές δηλώσεις της Guilfoyle, όταν —στα χρόνια της κρίσης— είχε χαρακτηρίσει τους Έλληνες «παράσιτα» που «πρέπει να σηκωθούν και να δουλέψουν». Οι Γερμανοί το μετέφρασαν Die Parasiten, οι Ελβετοί freeloaders — το αποτέλεσμα, πάντως, ήταν κοινό: μια συζήτηση που φούντωσε περισσότερο απ’ ό,τι το highlighter στα ζυγωματικά του εξωφύλλου. Όπως και νάχει ήταν μεγάλη επιτυχία του ομίλου Νέες Καθημερινές Εκδόσεις του Θ.Αλαφούζου.
Protothema: Η τηλεόραση στα sites με τη νέα εκπομπή ΘΕΜΑ UNCUT
Το protothema λανσάρει τη νέα εκπομπή ΘΕΜΑ UNCUT με τον Φρίξο Δρακοντίδη. Στο πρώτο επεισόδιο παρουσιάζεται η ιστορία ενός Ρομά από τους Σοφάδες Καρδίτσας που αρνήθηκε να παντρέψει την ανήλικη κόρη του, επιλέγοντας την Παιδεία αντί των παραδόσεων.
Έρχεται Γ΄ κύκλος για τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη; – Γιατί βάζουμε 10 στη σειρά…
Ανοιχτές φαίνεται πως είναι οι συζητήσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές — τόσο από την πλευρά του Γιώργου Καπουτζίδη και της δημιουργικής ομάδας όσο και από την πλευρά του ΑΝΤ1 — για τη δημιουργία ενός τρίτου κύκλου της αγαπημένης σειράς “Σέρρες”.
Η πρόθεση όλων είναι θετική και, ενδεχομένως το 2026 να δούμε τους ήρωες να επιστρέφουν, ξετυλίγοντας καινούριες σελίδες στις ζωές τους, με το ίδιο χιούμορ, την ίδια συγκίνηση και την κοινωνική ευαισθησία που χαρακτήρισαν τις δύο πρώτες σεζόν.
Η σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Πατρώνη, υπήρξε ένα τολμηρό τηλεοπτικό εγχείρημα που προκάλεσε τεράστιο ενδιαφέρον από το κοινό αλλά και πλήθος ομοφοβικών σχολίων. Με ανθρωπιά και ευαισθησία, μίλησε για ζητήματα ταυτότητας, αποδοχής και οικογένειας, ενημερώνοντας την Κοινωνία γύρω από όλα τα γράμματα του ακρωνυμίου της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, χωρίς διδακτισμό, αλλά με ζεστασιά και αλήθεια.
Γιατί βάζουμε 10 στις «Σέρρες»
Τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη, την ξεκινήσαμε με κάποια επιφύλαξη. Όχι γιατί δεν πιστεύαμε στο ταλέντο του δημιουργού — αυτό είναι αδιαμφισβήτητο — αλλά γιατί, δεν προλαβαίνουμε πια να βλέπουμε σειρές. Κι όμως, την ανοίξαμε «έτσι για λίγο» και προτού το καταλάβουμε, μείναμε εκεί. Δεν μπορούσες να την αφήσεις.
Ναι, δεν ήταν σειρά για Όσκαρ σκηνοθεσίας. Ο Πατρώνης έκανε ό,τι μπορούσε με τους πόρους που είχε — και φαίνεται πως δούλεψε με ευαισθησία και σεβασμό. Ναι, το σενάριο σε κάποιες στιγμές έμοιαζε λίγο γραμμικό, ίσως και επιφανειακό, με διαλόγους που είχαν εκείνη τη χαρακτηριστική «τηλεοπτική» αμηχανία όπου ο ένας περιμένει τον άλλον να τελειώσει για να πει τη δική του ατάκα.
Αλλά, να πούμε την αλήθεια; Γελάσαμε. Και σκεφτήκαμε.
Και αυτό, από μόνο του, είναι πολύ.
Ο Καπουτζίδης έχει ένα πηγαίο, βαθιά ελληνικό ταλέντο: μετατρέπει το καθημερινό σε συγκινητικό και το οικείο σε καθρέφτη. Μέσα από τις «Σέρρες» προσπάθησε — και σε μεγάλο βαθμό πέτυχε — να καταρρίψει στερεότυπα, να ανοίξει τον διάλογο για τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη, τη συγχώρεση.
Η θεία Σταματίνα, ήταν μια περσόνα ανεξάντλητη και εξαντλητική στα γέλια· ένα φιλικό καταφύγιο μέσα στα πιο δύσκολα επεισόδια, μια όαση ελαφρότητας που έδινε ανάσα στην αφήγηση.
Οι «Σέρρες» είναι μια σειρά με καρδιά.
Και αυτό, στην εποχή της ψυχρής υπερπαραγωγής και του «καλογυαλισμένου τίποτα», αξίζει πολλά.
Ίσως ένας Αθηναίος ή κάποιος που ζει σε μια μεγάλη πόλη της Ευρώπης να μην μπορεί να καταλάβει πλήρως τι σημαίνει να μεγαλώνεις, να αγαπάς, να κρύβεσαι ή να προσπαθείς να φανερωθείς σε μια μικρή επαρχιακή κοινωνία. Αλλά για όσους έχουν ζήσει αυτό το σιωπηλό αδιέξοδο, οι «Σέρρες» ήταν ένας καθρέφτης — κι ένας καθρέφτης που δεν φοβήθηκε να δείξει και τα στραβά.
Γι’ αυτό, λοιπόν, εμείς βάζουμε 10 στις “Σέρρες”.
Όχι γιατί ήταν η πιο άρτια σειρά που είδαμε.
Αλλά γιατί ήταν ειλικρινής, ζεστή, ανθρώπινη.
Και γιατί, στο τέλος της ημέρας, μας έκανε να γελάσουμε με εκείνο το καθαρό, απενοχοποιημένο γέλιο που τόσο σπάνια μας χαρίζεται πια. Ο ΑΝΤ1 τόλμησε. Και του βγήκε…
Γιώργος Κουρδής – Ευλαμπία Ρέβη – Ετοιμάζονται αγωγές – νέο κύμα στήριξης από ΕΣΗΕΑ
Τη στήριξή της στους δημοσιογράφους Γιώργο Κουρδή και Ευλαμπία Ρέβη εξέφρασε με επίσημη ανακοίνωσή του το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, καταγγέλλοντας τη στάση της διοίκησης του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο σταθμός προχώρησε στην απόλυση του Γιώργου Κουρδή χωρίς να καταβάλει τη νόμιμη αποζημίωση, ενώ η Ευλαμπία Ρέβη παραμένει σε καθεστώς “αναγκαστικής αργίας”, χωρίς να λαμβάνει το σύνολο των συμφωνημένων αποδοχών της.
Η ΕΣΗΕΑ σημειώνει ότι οι δύο δημοσιογράφοι βρέθηκαν στο στόχαστρο επειδή αρνήθηκαν να αποδεχθούν την υποβάθμιση του ρόλου τους και επέλεξαν να υπερασπιστούν τη δημοσιογραφική τους ιδιότητα, αρνούμενοι παράλληλα να συναινέσουν στη μείωση των μισθών τους.
Η Ένωση καλεί τον ΣΚΑΪ να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, «έστω και την ύστατη στιγμή», και να προχωρήσει στην αποκατάσταση των δύο δημοσιογράφων στις θέσεις τους.
Ετοιμάζονται αγωγές
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο δημοσιογράφοι ετοιμάζουν αγωγές κατά του σταθμού, διεκδικώντας τα νόμιμα δικαιώματά τους και την αποκατάσταση της επαγγελματικής τους αξιοπρέπειας.
Υπαρξιακός κίνδυνος για το «Κόκκινο» – Οι εργαζόμενοι απλήρωτοι και εξοργισμένοι με τη «φιλανθρωπία» των ηγεσιών
Σε κατάσταση υπαρξιακής κρίσης βρίσκεται ο Ρ/Σ «Στο Κόκκινο 105.5», με τους εργαζόμενους να παραμένουν απλήρωτοι επί 4,5 μήνες, την ώρα που ο ιδιοκτήτης – δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ – δείχνει να αγνοεί τα αυτονόητα.
Η στάση μισθοδοσίας συνεχίζεται, παρά τις θετικές οικονομικές ενδείξεις: η διοίκηση του σταθμού έχει γνωστοποιήσει μείωση του χρέους, ρύθμιση των υπολοίπων και αύξηση των διαφημιστικών εσόδων. Ωστόσο, η εργασιακή ασφυξία εντείνεται, καθώς οι άνθρωποι που κρατούν το μέσο ζωντανό καλούνται να επιβιώσουν χωρίς μισθό.
Η πρωτοβουλία ΕΣΗΕΑ
Μέσα σε αυτό το κλίμα, έγινε γνωστή η πρωτοβουλία της ΕΣΗΕΑ — σωστή, κατά γενική ομολογία — να προτείνει τη διάθεση των εσόδων του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα υπέρ των εργαζομένων στα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ.
Μια πρωτοβουλία που, όπως σχολιάζουν πολλοί, θα μπορούσε να επεκταθεί και σε άλλους προέδρους ή στελέχη του κόμματος, ως συμβολική πράξη ευθύνης.
Ωστόσο, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν βλέπουν τη λύση μέσα από τέτοιες “φιλανθρωπίες”. Όπως επισημαίνουν, ζητούν να πληρωθούν κανονικά, θεσμικά και με συνέπεια, όχι μέσω εράνων ή προσωπικών κινήσεων.
Τέλος το «Ποτέ την Κυριακή» για ελληνικές σειρές – Ο ΑΝΤ1 ξυπνάει τις Κυριακές με τη νέα σειρά «Ο Δικαστής»
Πρεμιέρα: Κυριακή 2 Νοεμβρίου, στις 21:00
Ο ΑΝΤ1 αλλάζει σελίδα και δίνει τέλος στο τηλεοπτικό «ποτέ την Κυριακή» για σειρές, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για το κυριακάτικο prime time. Η αρχή γίνεται με τη μεγάλη πρεμιέρα της δραματικής σειράς “Ο Δικαστής”, την Κυριακή 2 Νοεμβρίου, στις 21:00, με διπλό επεισόδιο.
Η σειρά, βασισμένη στο βραβευμένο διεθνές σίριαλ Your Honor, φέρνει στο προσκήνιο ένα έντονο ψυχολογικό και ηθικό δράμα.
Χτίζεται σιγά-σιγά το νέο πρόγραμμα του OPEN
Η Ισαβέλλα Σασλόγλου στήνει πρόγραμμα με λάμψη, ρυθμό και εκπλήξεις
Το OPEN χτίζει βήμα-βήμα το νέο του πρόγραμμα, με μια σειρά από επιστροφές, φρέσκες ιδέες και ανατροπές που φιλοδοξούν να αλλάξουν τα δεδομένα στη βραδινή και απογευματινή ζώνη. Η Ισαβέλλα Σασλόγλου, επικεφαλής προγράμματος του σταθμού, διαμορφώνει ένα πλέγμα εκπομπών που συνδυάζει ψυχαγωγία, αυθεντικότητα και τηλεοπτική ενέργεια.
J2US Reloaded: Νέα επιτροπή, ανατροπές και ένα αγαπημένο πρόσωπο ως coach
Η επιστροφή του J2US είναι γεγονός! Το μουσικό σόου του Νίκου Κοκλώνη επιστρέφει στο OPEN με νέα πρόσωπα, φρέσκες ιδέες και εκπλήξεις που θα συζητηθούν.
Ανατροπή στην επιτροπή
Η Δέσποινα Βανδή δεν θα βρίσκεται αυτή τη φορά στην κριτική επιτροπή, γεγονός που αλλάζει τις ισορροπίες. Ο Κοκλώνης έχει ήδη κάνει επαφές με τέσσερα πρόσωπα που θεωρούνται φαβορί για τη νέα σύνθεση:
– Βίκυ Σταυροπούλου
– Σταμάτης Φασουλής
– Καίτη Γαρμπή
– Μαρία Μπακοδήμου
Σε περίπτωση αλλαγής της τελευταίας στιγμής, ακούγεται έντονα και το όνομα του Γιώργου Αρσενάκου, που θα μπορούσε να προσθέσει μια πιο μουσική και παραγωγική οπτική στην επιτροπή.
All Star σενάριο με γνώριμα πρόσωπα
Η παραγωγή εξετάζει σοβαρά την ιδέα ενός «J2US All Star», με συμμετοχές από προηγούμενους κύκλους. Μεταξύ των ονομάτων που έχουν ήδη συζητηθεί βρίσκονται οι:
– Γιάννης Αϊβάζης
– Τζένη Διαγούπη
– Μιχάλης Ιατρόπουλος
– Βασίλης Τερλέγκας
Παράλληλα, η Klavdia βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για να αναλάβει ρόλο coach, φέρνοντας έναν πιο σύγχρονο τόνο στη μουσική προετοιμασία των συμμετεχόντων.
Το J2US Reloaded προγραμματίζεται να επιστρέψει μετά τις 15 Δεκεμβρίου.
Happy Hours με τη Μάγδα Τσέγκου
Η Μάγδα Τσέγκου έρχεται στο OPEN με τη νέα εκπομπή «Happy Hours», που κάνει πρεμιέρα το Σάββατο 1 Νοεμβρίου στις 17:45 και θα προβάλλεται κάθε Σάββατο την ίδια ώρα.
Real View: Η νέα εκπομπή γνώμης με Χριστοπούλου, Παπίλα, Μουτίδου και Καραβοκύρη
Σε έκτακτη ανακοίνωση, το OPEN παρουσίασε τη νέα εκπομπή «Real View», που κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου στις 21:00 και θα προβάλλεται Δευτέρα έως Πέμπτη την ίδια ώρα.
Η εκπομπή φέρνει στο ίδιο τραπέζι τέσσερις γυναίκες με ισχυρές προσωπικότητες και διαφορετικές πορείες:
– Σοφία Μουτίδου
– Έλενα Χριστοπούλου
– Ελίνα Παπίλα
– Δάφνη Καραβοκύρη
Τα γαλλικά του Λιάγκα κατά Μπιμπίλα, ο «κολαούζος» της Ζωής Κωνσταντοπούλου και το καρφί για τα τούβλα απελέκητα
Η νέα ένταση ανάμεσα στον Σπύρο Μπιμπίλα και τον Γιώργο Λιάγκα προέκυψε ύστερα από τον χαρακτηρισμό του παρουσιαστή ότι ο Μπιμπίλας είναι «κολαούζος της Ζωής Κωνσταντοπούλου».
Ο ηθοποιός και βουλευτής, μιλώντας στην πρεμιέρα της παράστασης «Η Μητέρα του Σκύλου», απάντησε με έντονο ύφος, χαρακτηρίζοντας τον χαρακτηρισμό προσβλητικό και άδικο. Τόνισε πως το να στηρίζει ή να συμφωνεί με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου δεν σημαίνει ότι είναι «κολαούζος» της, αλλά ότι εκτιμά τις θέσεις της.
Επίσης, αποκάλυψε ότι είχε κανονιστεί να εμφανιστεί στην εκπομπή του Λιάγκα αλλά «κόπηκε» την τελευταία στιγμή, κάτι που θεώρησε προσβλητικό, ειδικά αφού —όπως είπε— είχε συμφωνηθεί η παρουσία του εδώ και δυόμισι μήνες.
Κλείνοντας, ο Μπιμπίλας δήλωσε πως στέλνει αγάπη, αλλά περιμένει ειλικρινή συγγνώμη από τον παρουσιαστή, διαφορετικά —όπως είπε— «αν είναι τούβλα απελέκητα, τι να πω εγώ;».
Eurovision 2026: Το Δ.Σ. της ΕΡΤ ενέκρινε την πρόσκληση ενδιαφέροντος για την παραγωγή των Ημιτελικών και του Τελικού
Το Δ.Σ. της ΕΡΤ ενέκρινε τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάθεση του έργου παραγωγής και παρουσίασης των δύο Ημιτελικών και του Τελικού, μέσω των οποίων θα αναδειχθεί ο εκπρόσωπος της Ελλάδας και το τραγούδι που θα συμμετάσχει στη Eurovision 2026.
Ο φετινός διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στη Βιέννη της Αυστρίας, στις 12, 14 και 16 Μαΐου 2026, και η ΕΡΤ έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία προετοιμασίας για τη διοργάνωση της εγχώριας επιλογής.
Την ευθύνη για τη δημοσίευση της πρόσκλησης στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας αναλαμβάνει η Γενική Διευθύντρια Προγράμματος, Μαρία Κοζάκου, η οποία επιβλέπει τον συνολικό σχεδιασμό και τη διαδικασία επιλογής.
Η προκήρυξη θα καθορίζει τις τεχνικές, καλλιτεχνικές και παραγωγικές προδιαγραφές για τη δημιουργία του τηλεοπτικού προϊόντος, καθώς και τους όρους συμμετοχής για τις ενδιαφερόμενες εταιρείες παραγωγής.
Επιστροφή με «20άρι» για το «Αλ Τσαντίρι Νιούζ» – Πρωτιές για το Mega στο prime time
Δυναμική επάνοδος για το «Αλ Τσαντίρι Νιούζ» του Λάκη Λαζόπουλου, που έκανε πρεμιέρα στο Mega σημειώνοντας 20,4% στο σύνολο και 17,7% στο δυναμικό κοινό (18-54). Το σατιρικό πρόγραμμα κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο prime time, πίσω μόνο από τον «Άγιο Έρωτα», ο οποίος διατήρησε την πρωτιά με 22,2% στο σύνολο και 18,5% στο δυναμικό κοινό.
Η ισχυρή τηλεθέαση του «Τσαντιριού» ανέβασε συνολικά το Mega στην κορυφή του prime time, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση στο σύνολο ημέρας.
Πέτρος Κουσουλός: Έλαβε τέσσερα εξώδικα στον αέρα της εκπομπής του
Μια απρόσμενη στιγμή σημειώθηκε στην εκπομπή «Αποκαλύψεις», όταν ο Πέτρος Κουσουλός έλαβε τέσσερα εξώδικα την ώρα της ζωντανής μετάδοσης.
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, οι συνεργάτες του δημοσιογράφου τού παρέδωσαν έναν φάκελο με έγγραφα, ενημερώνοντάς τον πως πρόκειται για εξώδικα από το ίδιο πρόσωπο. Ο Κουσουλός, εμφανώς ψύχραιμος, σχολίασε on air:
«Τέσσερα, ωραία. Τέσσερα εξώδικα είναι. Τέσσερα μαζί από το ίδιο πρόσωπο. Θα τα διαβάσω στο διάλειμμα. Μπορούμε να πάρουμε break για να τα μελετήσω; Καλά θα πάει κι αυτό, μάλιστα.»
ΕΡΤ3: Ρεκόρ τηλεθέασης τριετίας για τη στρατιωτική παρέλαση της Θεσσαλονίκης
Ρεκόρ τηλεθέασης για την τελευταία τριετία κατέγραψε η στρατιωτική παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2025, που μεταδόθηκε απευθείας από την ΕΡΤ3.
Η φετινή μετάδοση σημείωσε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 36,6%, το υψηλότερο από το 2023, ενώ σε επίπεδο λεπτού η θεαματικότητα άγγιξε το 45%, κατατάσσοντας την ΕΡΤ3 στην πρώτη θέση μεταξύ όλων των τηλεοπτικών καναλιών τη συγκεκριμένη ώρα.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακά ήταν τα ποσοστά στο αντρικό κοινό:
– 47% στους άνδρες ηλικίας 18-34 ετών
– 51% στο κοινό 55-65 ετών
Κατά μέσο όρο, την παρέλαση παρακολούθησαν 820.000 τηλεθεατές, ενώ 1.609.000 συντονίστηκαν έστω και για ένα λεπτό με το πρόγραμμα της ΕΡΤ3.
Παρασκήνιο και συζητήσεις
Η φετινή παρέλαση δεν έκλεψε μόνο τις εντυπώσεις αλλά και τα σχόλια στα δημοσιογραφικά γραφεία. Έχει γραφτεί «ψηφιακό μελάνι» – και όχι μόνο – για το αν ήρθαν δημοσιογράφοι από την Αθήνα, για τις «αστοχίες» της μετάδοσης, αλλά και για τον παραγκωνισμό των δημοσιογράφων της Θεσσαλονίκης.
Ωστόσο, το αποτέλεσμα αποτυπώθηκε καθαρά στο ταμείο της τηλεθέασης: το κοινό εμπιστεύτηκε την ΕΡΤ3, ανταποδίδοντας με νούμερα που ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο της τελευταίας τριετίας.
Κατερίνα Καραβάτου: Επίσημα στον ΑΝΤ1 – Η συνεργασία ανανεώνεται και έρχεται νέα εκπομπή
Η Κατερίνα Καραβάτου συνεχίζει να ανήκει στην οικογένεια του ΑΝΤ1, όπως επιβεβαίωσε και επίσημα ο σταθμός του Αμαρουσίου, βάζοντας τέλος στις φήμες περί αποχώρησης.
Αν και οι λεπτομέρειες για το νέο project δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για εκπομπή ψυχαγωγικού περιεχομένου, η οποία θα στελεχωθεί εξ ολοκλήρου από την αρχή. Η παρουσιάστρια αναμένεται να επιστρέψει ανανεωμένη και δημιουργική, με έμφαση στη θετική ενέργεια και την ανθρώπινη επαφή — στοιχεία που αποτελούν το σήμα κατατεθέν της.
Ποιος έφυγε από τον ΑΝΤ1;
Ο Αντώνης Παπαδάκης αποχωρεί από τον ΑΝΤ1 ύστερα από 25 χρόνια συνεργασίας και εντάσσεται στο Star Channel, όπου θα αναλάβει καθήκοντα αρχισυντάκτη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων.
Ο έμπειρος δημοσιογράφος, που υπήρξε βασικό στέλεχος της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα».
Σβήνει-γράφει ο Παύλος Μαρινάκης
Μέσα στον Νοέμβριο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την ΕΡΤ, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά από τον Παύλο Μαρινάκη το περασμένο καλοκαίρι.
Αντίθετα, το νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των περιφερειακών τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών φαίνεται πως παραπέμπεται για αργότερα, καθώς υπήρξαν αντιδράσεις εντός του Υπουργικού Συμβουλίου σχετικά με τη συνέχιση της εκπομπής των σταθμών της Αττικής χωρίς άδεια.
Με αυτά τα δεδομένα, δεν αποκλείεται στο νομοσχέδιο για την ΕΡΤ να ενσωματωθούν συμπληρωματικές διατάξεις που θα αφορούν τη λειτουργία των τηλεοπτικών σταθμών, τις παρατάσεις ισχύος τους και τη μη εφαρμογή της ΚΥΑ για την τεχνολογία DVB-T2.
Η πρόκληση του Παύλου Μαρινάκη και του Αθανάσιου Πετραλιά για τον περιφερειακό Τύπο
Νέο πρόγραμμα ενίσχυσης εφημερίδων με πολλές εξαιρέσεις και αντιδράσεις
Αναρτήθηκε στη Διαύγεια η Κοινή Υπουργική Απόφαση (Αριθμ. Ε/3730/9-10-2025), με την οποία εγκρίνεται το νέο «Πρόγραμμα ενίσχυσης επιχειρήσεων έκδοσης εφημερίδων πανελλήνιας κυκλοφορίας και επιχειρήσεων περιφερειακού και τοπικού Τύπου», συνολικού ύψους περίπου 1,28 εκατομμυρίων ευρώ.
Την απόφαση υπογράφουν ο υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, Παύλος Μαρινάκης, και ο υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Αθανάσιος Πετραλιάς.
Σύμφωνα με το περιεχόμενο της απόφασης, οι επιχειρήσεις έκδοσης έντυπων εφημερίδων — εφόσον είναι καταχωρημένες στο Μητρώο Έντυπου Τύπου (Μ.Ε.Τ.) — θα λάβουν ενίσχυση βάσει του ευρωπαϊκού κανονισμού de minimis, ως εξής:
– 50.000 ευρώ ελάχιστο ποσό ενίσχυσης για κάθε επιχείρηση που ενταχθεί,
– +20.000 ευρώ επιπλέον για εφημερίδες ημερήσιας κυκλοφορίας,
– +30.000 ευρώ για τίτλους που κυκλοφορούν τουλάχιστον 15 χρόνια (μέχρι το 2025).
Δικαιούχοι είναι τόσο επιχειρήσεις εφημερίδων πανελλήνιας κυκλοφορίας, όσο και επιχειρήσεις περιφερειακού και τοπικού Τύπου, υπό την προϋπόθεση ότι είναι εγγεγραμμένες στα σχετικά υπομητρώα και πληρούν σωρευτικά τα κριτήρια του άρθρου 6 της απόφασης.
Ωστόσο, ρητά εξαιρούνται από το πρόγραμμα:
– Όσες επιχειρήσεις είχαν ήδη λάβει ενίσχυση από τα αντίστοιχα προγράμματα του 2023,
– Οι εφημερίδες που εκδόθηκαν τότε από επιχειρήσεις οι οποίες είχαν ενταχθεί στα προηγούμενα προγράμματα,
– Και τα έντυπα που έχουν ως κύριο περιεχόμενο στοιχηματικές πληροφορίες.
Ενισχύσεις με ερωτήματα και αντιδράσεις
Η απόφαση, που τυπικά παρουσιάζεται ως συμπληρωματικό πρόγραμμα, έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό στον περιφερειακό Τύπο. Ο ΣΗΠΕ (Σύνδεσμος Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων) σε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Παύλο Μαρινάκη μιλά για «φωτογραφική ενίσχυση» και ζητά εξηγήσεις για ποιες εφημερίδες αφορά η ΚΥΑ, καθώς το 2023 είχαν χρηματοδοτηθεί όλες οι επιλέξιμες εφημερίδες.
Παράλληλα, ο ΣΗΠΕ υπενθυμίζει ότι εκκρεμεί από την αρχή του 2025 η εφαρμογή του προγράμματος οικονομικής στήριξης του περιφερειακού Τύπου, το οποίο ο Μαρινάκης είχε δεσμευτεί ότι θα ενεργοποιηθεί μέσα στο πρώτο δίμηνο του έτους, καθώς και η κάλυψη των οφειλών από το «χαράτσι» – όπως το αποκαλεί – του 2% υπέρ ΕΔΟΕΑΠ για τα έτη 2023–2025.
«Πειρατές» της Αττικής – Τρεις ραδιοσυχνότητες σε εκκρεμότητα υπό τον έλεγχο του Δημοσίου
Τρεις ραδιοφωνικές συχνότητες στην Αττική παραμένουν ανεκμετάλλευτες από το Δημόσιο, παρότι ο νόμος υποχρεώνει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) να τις προκηρύξει. Η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητά από τα κράτη-μέλη την πλήρη αξιοποίηση του ραδιοφωνικού φάσματος, ωστόσο στην Ελλάδα οι συχνότητες 102,7 (πρώην ΑΡΤ FM), 103,3 (πρώην Sport 24 FM) και 95,5 (πρώην ΒΗΜΑ FM) παραμένουν «παγωμένες».
Γιώργος Παπαβασιλείου: Διευθυντής για μια ημέρα
Ο Γιώργος Παπαβασιλείου, που την Παρασκευή διορίστηκε διευθυντής του γραφείου του Νίκου Ανδρουλάκη, παραιτήθηκε τη Δευτέρα — προτού προλάβει, όπως σχολίαζαν ειρωνικά στελέχη, «να βάλει ούτε την καρέκλα στη θέση της».
Αφορμή στάθηκαν παλαιότερες αναρτήσεις του στα κοινωνικά δίκτυα, όπου εξήρε τον Κυριάκο Μητσοτάκη και στήριζε επιλογές της ΝΔ. Ο ίδιος, σε μακροσκελή δήλωσή του, έκανε λόγο για «παραπολιτικά παιχνίδια» και υπερασπίστηκε τη διαδρομή του στο ΠΑΣΟΚ «από το 1974 μέχρι σήμερα».
Η ιστορία, πάντως, άφησε πίσω της έναν εύγλωττο τίτλο:
«Διευθυντής για μια μέρα» — ένα φαινόμενο ελληνικής πολιτικής ταχύτητας που ούτε το Excel της κομματικής γραμματείας δεν πρόλαβε να ενημερωθεί.
Μάνδρου, λάβρα κατά αστυνομικών-τηλε-μαϊντανών:
Η τοποθέτηση της Ιωάννας Μάνδρου για την παρουσία ενστόλων σε τηλεοπτικά πάνελ δεν πέρασε απαρατήρητη. Όχι μόνο γιατί αγγίζει ένα λεπτό επαγγελματικό ζήτημα, αλλά και γιατί προέρχεται από μία έμπειρη αστυνομική και δικαστική ρεπόρτερ που γνωρίζει όσο λίγοι τον χώρο.
«Οι αστυνομικοί που εμφανίζονται στα πάνελ δεν προσφέρουν κάτι στην ενημέρωση. Βγαίνουν είτε για να πολιτευτούν είτε για να προβληθούν», είπε η δημοσιογράφος του Mega, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις. Και ίσως αυτό να είναι το πιο ενδιαφέρον: όταν μια αστυνομική συντάκτρια —που έχει περάσει δεκαετίες σε δικαστικές αίθουσες και τμήματα— ασκεί κριτική στο φαινόμενο των ένστολων τηλε-μαϊντανών, τα λόγια της αποκτούν βάρος διαφορετικό.
Η Μάνδρου δεν μίλησε για το αυτονόητο ζήτημα του ποιος πρέπει να βρίσκεται στα παράθυρα των δελτίων, αλλά για την ουσία της ενημέρωσης: ποιος έχει ρόλο να ερμηνεύει τα γεγονότα και ποιος να τα σχολιάζει. Στον δημόσιο διάλογο που έχει μετατραπεί σε θέαμα, υπενθύμισε κάτι απλό αλλά κρίσιμο — ότι ο ρόλος του δημοσιογράφου δεν είναι διακοσμητικός, είναι θεσμικός.
Και κάπως έτσι, μια φράση της Ιωάννας Μάνδρου για τους «αστυνομικούς μαϊντανούς» έγινε αφορμή να συζητηθεί, ίσως για πρώτη φορά σοβαρά, πού τελειώνει η ενημέρωση και πού αρχίζει η αυτοπροβολή.
Γιατί τελικά ο Λάκης Λαζόπουλος έπνιξε τη Γιολάντα;
Ο Λάκης Λαζόπουλος επιστρέφει στη μυθοπλασία μέσα από το Mega με τη νέα σειρά «Δεκαεπτά Βαλίτσες και Μία Μαύρη», ύστερα από πολυετή απουσία από την τηλεόραση. Η σειρά, που αρχικά είχε ανακοινωθεί με τον τίτλο «Πνίξε τη Γιολάντα», αφηγείται την ιστορία μιας οικογένειας ομογενών που επιστρέφει από τη Νέα Υόρκη στη Λέσβο, κουβαλώντας δεκαεπτά βαλίτσες – και ταυτόχρονα τα όνειρα, τις ενοχές και τις αντιφάσεις της.
Ο ίδιος ο δημιουργός εξήγησε πως ο νέος τίτλος εκφράζει καλύτερα το πνεύμα της παραγωγής, που συνδυάζει τη σάτιρα με τη νοσταλγία και το χιούμορ με την ανθρωπιά.
Νέα προϊσταμένη στο ERT World
Tο ΔΣ της ΕΡΤ τοποθέτησε τη Χριστίνα Γκιουργκιάι προϊσταμένη του ERT World (ήταν content manager μέχρι σήμερα). Η σύμβαση ξεκίνησε από τις 2 Οκτωβρίου 2025 και είναι μονοετής με option ανανέωσης έως και τρία χρόνια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον
- Nobu Matsuhisa-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Από ένα πιάτο μπακαλιάρου στην αυτοκρατορία των 900 εκατ. δολαρίων
- Χρίστος Δήμας στο mononews: Αυτά είναι τα έργα που θα αποσυμφορήσουν την Αττική – Τι θα γίνει με τον ΒΟΑΚ
- Sinsay: Τι τζιράρει στην Ελλάδα η «πολωνική Zara» που ανοίγει ένα κατάστημα τον μήνα