ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πριν από δύο χρόνια, έφθασα λίγο καθυστερημένα στην επίδειξη του Jimmy Choo στο Λονδίνο. Τα φώτα έπεφταν και η μουσική ξεκίνησε όταν η ταξιθέτρια με έβαλε να καθίσω στην πρώτη διαθέσιμη θέση που βρήκε. Ήταν προτιμότερο να κάθομαι σε λάθος θέση παρά να βρίσκομαι στην πασαρέλα την ώρα που θα έβγαινε το πρώτο μοντέλο.
Δευτερόλεπτα μετά, έκατσε δίπλα μου ο καθηγητής Jimmy Choo. Η πρώτη μου σκέψη, μετά το αρχικό σοκ, ήταν ότι κάποιος άλλος μάλλον κάθεται δίπλα του και πρέπει να βρω άλλη θέση. Δεν μπορεί να είμαι στην επίδειξη του Jimmy Choο, να φοράω Jimmy Choο και δίπλα μου να κάθεται ο Jimmy Choο. Κινήθηκα να φύγω, και αμέσως, έπιασε το χέρι μου και μου είπε «Όχι, μείνε. Φοράς τόσο ωραία παπούτσια». Μιλούσαμε καθόλη της διάρκεια της επίδειξης και μου είπε τα πάντα.

Η δημοσιογράφος πίσω από τα ονειρεμένα πέδιλα
Το 1996, η δημοσιογράφος Tamara Mellon δούλευε ήδη 5 χρόνια στο βρετανικό Vogue, όταν ξεκίνησε να σκέφτεται έντονα να δημιουργήσει κάτι δικό της. Ήταν πολύ καλή στη δουλειά της και ήξερε πολλά για τη μόδα, με ιδιαίτερη εμμονή για τα παπούτσια. Ο πρώτος άνθρωπος που ήρθε στο μυαλό της ήταν ο υποδηματοποιός Jimmy Choo.
Γεννημένος στη Μαλαισία, μεγάλωσε σε μια οικογένεια υποδηματοποιών. Υπό την καθοδήγηση του πατέρα του, έφτιαξε το πρώτο του ζευγάρι παπούτσια σε ηλικία 11 ετών και αργότερα, το 1983, αποφοίτησε από το London Technical College. Τρία χρόνια αργότερα, άνοιξε το δικό του κατάστημα που ειδικευόταν σε εξατομικευμένα, υψηλής ποιότητας σχέδια και εξυπηρετούσε την ελίτ του Λονδίνου.
Όπως περιγράφει η Mellon στην αυτοβιογραφία της «In my shoes», κάθε φορά που χρειαζόταν παπούτσια για φωτογραφίσεις του Vogue, επισκεπτόταν το σκοτεινό, βρόμικο και υπόγειο εργαστήρι του και του έδινε μια παραγγελία. Ο Jimmy Choo ήταν ήδη πασίγνωστος στο Λονδίνο. Μπορεί το εργαστήριό του να ήταν ένα χωμένο υπόγειο, απ᾽ έξω όμως σχημάτιζαν ουρά οι Bentley.

Δεν ήταν κατασκευαστής υποδημάτων σε μεγάλη κλίμακα. Η Mellon όμως γνώριζε πολύ καλά τη δύναμη των media έχοντας δουλέψει στο Vogue τόσα χρόνια. Στόχος της ήταν να αναφέρει το όνομά του στους τίτλους μιας φωτογράφισης και να τον πείσει να παράγει τις δημιουργίες του μαζικά. Ήξερε επίσης πολύ καλά τη γυναίκα πελάτη η οποία θα ερωτευόταν τα ονειρεμένα σχέδιά του και θα γινόταν το κοινό του, γιατί αυτή η γυναίκα ήταν η ίδια. Ήξερε τις μελλοντικές πελάτισσές του, τι περιοδικά διαβάζουν και ποιες τηλεοπτικές σειρές βλέπουν.
Η πρόταση στον αναγνωρισμένο υποδηματοποιό Jimmy Choo
Σύντομα, η Βρετανίδα δημοσιογράφος πρότεινε στον Jimmy Choo να σχεδιάσει μια συλλογή την οποία αυτή θα αναλάμβανε να παράγει σε εργοστάσιο. Η συλλογή θα προοριζόταν για χονδρική πώληση σε πολυτελή πολυκαταστήματα στα οποία η Mellon είχε διασυνδέσεις μέσω της εμπειρίας της και της δουλειάς της.
Την ίδια περίοδο βρισκόταν σε κέντρο απεξάρτησης. Οι «ειδικοί» ήθελαν να την κάνουν να πιστέψει ότι δεν μπορεί να καταφέρει κάτι στη ζωή της. Για τη Mellon, η επιτυχία του Jimmy Choo ήταν κάτι πολύ προσωπικό και μάλιστα ζήτημα επιβίωσης. Έχοντας νικήσει την εξάρτηση, αλλά επίσης χάσει τη δουλειά της, η Tamara ζει στο υπόγειο των γονιών της χωρίς χρήματα και με όνειρα μεγαλύτερα από το υπόγειο.

Όμως, η άγνωστη δημοσιογράφος δεν ήταν οποιαδήποτε. Είχε μεγαλώσει σε επαύλεις στο Λονδίνο και στο Beverly Hills. O πατέρας της, ο πετυχημένος επιχειρηματίας και πρώην κασκαντέρ του Χόλιγουντ, συνιδρυτής της Vidal Sassoon, Tommy Yeardye, μόλις είχε πουλήσει μία από τις επιχειρήσεις του για 72 εκατομμύρια. Είχε ελεύθερο χρόνο και έγινε σύμβουλος και έπειτα συν-ιδρυτής της Tamara στη Jimmy Choo.
Αρχικά ο Μαλαισιανός υποδηματοποιός ήταν αρνητικός, αλλά η Tamara ήταν αμείλικτη. Τον επισκεπτόταν κάθε μέρα συνεχόμενα για τρεις μήνες. Τελικά, ο Jimmy Choo δέχθηκε. Αυτός θα είχε το 50% της εταιρείας και η Mellon με τον πατέρα της το υπόλοιπο 50%.

Η στρατηγική τοποθέτηση της πρώτης μπουτίκ Jimmy Choo από το Λονδίνο στην Αθήνα
Η πρώτη επιχειρηματική απόφαση της Tamara αποδείχθηκε καθοριστική για την εκτόξευση της μάρκας. Αφορούσε την επιλογή της τοποθεσίας του πρώτου καταστήματος Jimmy Choo στην αγαπημένη της πόλη, το Λονδίνο. Ο Manolo Blahnik ήταν ο κύριος ανταγωνιστής τους με κατάστημα 20 λεπτά περπάτημα από την κοντινότερη στάση του μετρό.
Το 1996, με το επιχειρηματικό της πνεύμα, η Mellon αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο κατάστημα Jimmy Choo στην οδό Motcomb, στην Knightsbridge, και πολύ κοντά στο μετρό. Πρόκειται για στρατηγική τοποθεσία σε σημείο αυξημένης κίνησης που αργότερα θα έκανε τη μάρκα διάσημη. Ακολούθησαν τα καταστήματα στη Νέα Υόρκη το 1998 και στο Λος Άντζελες το 2009.

Η πρώτη μεγάλη επιτυχία της μάρκας ήρθε λίγους μήνες μετά, όταν η πριγκίπισσα Νταϊάνα παρευρέθηκε σε γκαλά στο Σικάγο τον Ιούνιο του 1996 φορώντας ένα μοβ φόρεμα Versace και ασορτί γόβες Jimmy Choo.
Με την ίδια φιλοσοφία, σήμερα, ο Όμιλος Φάις επιλέγει να ανοίξει την πρώτη μπουτίκ Jimmy Choo στην Αθήνα στην οδό Σταδίου 4, σε ένα εμβληματικό σημείο της πόλης. «Η νέα μπουτίκ στην Αθήνα δημιουργεί έναν ολοκληρωμένο προορισμό πολυτέλειας που ενδυναμώνει τόσο την παρουσία του οίκου Jimmy Choo στη χώρα όσο και το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου μας» ανέφερε σε δήλωσή του ο Σάμι Φάις. «Το 2025 αποτέλεσε για εμάς μια σημαντική χρονιά επέκτασης, με την έλευση των μπουτίκ Jimmy Choo, Chloé και Michael Kors, επιβεβαιώνοντας την στρατηγική μας προσήλωση στην ανάπτυξη μέσα από διεθνείς luxury partnerships», προσθέτει.

Η δύσκολη αρχή και η πρώτη αποτυχία
Η ανάπτυξη για την Tamara Mellon ήρθε σταδιακά, έχοντας εξασφαλίσει από τον πατέρα της το αρχικό κεφάλαιο των 150,000 λιρών, η συν-ιδρύτρια του Jimmy Choo ξεκίνησε την αναζήτηση εργοστασίου. Σε αυτό το σημείο, συνεργάζεται με την ανιψιά του υποδηματοποιού, Sandra Choi, που σήμερα είναι η διευθύντρια δημιουργικού του οίκου. H ανιψιά του δούλευε στο εργαστήριό του ήδη από το 1989. Με πρόσβαση στα αρχεία του Vogue, η Tamara ανακάλυψε μια λίστα ιταλικών εργοστασίων τα οποία προσέγγισε.
Μαζί με τη Sandra Choi, ταξιδεύουν στη Νέα Υόρκη για να λάβουν μέρος σε έκθεση μόδας. Ήταν η απόλυτη καταστροφή. Το ιταλικό εργοστάσιο παρέδωσε δείγματα που κατά τα υψηλά πρότυπα της Mellon δεν γινόταν να παρουσιαστούν σε κανέναν. Είχαν σκασίματα και γδαρσίματα, και οι δύο νέες γυναίκες προσπάθησαν να πουλήσουν μόνο σκίτσα τα οποία δεν κίνησαν τον ενδιαφέρον κανενός αγοραστή.

Η επιμονή της δημιουργικής Mellon και η πρώτη εμπορική επιτυχία
Επιστρέφει στο Λονδίνο όπου συνειδητοποιεί ότι ο Jimmy Choo μπορεί να είναι γρήγορος και εξαιρετικός τεχνίτης αλλά δεν είναι καθόλου δημιουργικός, άρα πρέπει να ενσωματώσει η ίδια αυτόν τον ρόλο στα δικά της καθήκοντα. Εμπνέεται από βόλτες στις υπαίθριες αγορές της βρετανικής πρωτεύουσας και αρχίζει να προσθέτει ευφάνταστα στοιχεία στα σχέδια του Choo όπως υφάσματα, κορδέλες, πούπουλα, λουλούδια και γκλίτερ. Στο επίκεντρο της σκέψης της παραμένει η ιδανική πελάτισσα του Jimmy Choo και ξέρει ότι πρέπει να την κερδίσει με το συναίσθημα. Ουσιαστικά, η Tamara Mellon σχεδίαζε για την ίδια.
Το 1997, με μια ανανεωμένη συλλογή, στην επόμενη έκθεση για αγοραστές στη Νέα Υόρκη, η Julie Townsend, αγοραστής για το πολυκατάστημα πολυτελών προϊόντων, Saks, εντοπίζει τις δημιουργίες του Choo και της Mellon και παραγγέλνει 3,000 παπούτσια. Ήταν η πρώτη εμπορική της επιτυχία. Το Saks αποδείχθηκε σημαντικός συνεργάτης του Choo καθώς έφερε την επωνυμία σε 40 καταστήματα άμεσα. Για πρώτη φορά, η εταιρεία είχε κέρδη.

Η δύναμη των media, τα βραβεία Όσκαρ και το Sex and the City
Αυτό, για τη φιλόδοξη Mellon ήταν μόνο η αρχή. Έχοντας επιχειρηματική οξυδέρκεια και γνωρίζοντας τη δύναμη της εικόνας, άρχισε να δωρίζει παπούτσια σε σημαντικές προσωπικότητες όπως δικηγόροι, ηθοποιοί και στυλίστες, που είχαν τη δυναμική και το δίκτυο να μεταδώσουν τη μάρκα αποτελεσματικά. Έτσι, το 1998, η Κέιτ Γουίνσλετ, όταν κέρδισε το Όσκαρ για τον Τιτανικό, είπε ότι φοράει Jimmy Choo.

Την ίδια χρονιά, η Carrie Bradshaw, στο πρώτο επεισόδιο, του τρίτου κύκλου της σειράς Sex and the City με τίτλο «Where There’s Smoke», αναφέρει την περίφημη ατάκα «Ι lost my Choo». Παίζει έξυπνα με τις αγγλικές λέξεις shoe και Choo καθώς χάνει το Jimmy Choo της σε έναν υπόνομο, ενώ τρέχει να προλάβει το καράβι για το Staten Island, μετά από ένα πάρτι. Το όνομα Jimmy Choo αναφέρεται πάνω από 34 φορές συνολικά στη σειρά και η μάρκα πλέον εδραιώνεται.
Αναφορά στη μάρκα επίσης γίνεται και στην ταινία “The Devil Wears Prada”, όταν η βοηθός Andi Sachs (Anne Hathaway) παραδέχθηκε ότι πούλησε την ψυχή της στη μόδα την ημέρα που έβαλε για πρώτη φορά Jimmy Choos.
Τα αγαπημένα παπούτσια της Carrie Bradshaw στην Αθήνα
Τα παπούτσια της Carrie Bradshaw στο Sex and the City είναι ακόμη τόσο διάσημα που ο οίκος Jimmy Choo επανέκδωσε τα συγκεκριμένα μοβ πέδιλα με τα φτερά από το πιο πάνω επεισόδιο, το 2025, ως μέρος της συλλογής «The Archive: 1997–2001». Οι λάτρεις της σειράς μπορούν να τα αγοράσουν ακόμη και σήμερα.
Η Sarah Jessica Parker, η ηθοποιός που υποδύεται την Carrie Bradshaw, έχει επηρεάσει τόσο τον χώρο της μόδας αλλά και της επιπλοποιίας που πλέον κυκλοφορεί ντουλάπα με το όνομά της. Η ντουλάπα Sarah Jessica Parker θυμίζει αυτή από το διαμέρισμα της Carrie και υπάρχει και στο καινούργιο κατάστημα Jimmy Choo στην Αθήνα.

Στην μπουτίκ επίσης πωλείται το εμβληματικό πέδιλο Leo σε λεοπάρ σχέδιο. Ήταν το αγαπημένο της Bradshaw και εμφανίζεται στους τίτλους κάθε επεισοδίου, στη διάσημη σκηνή όπου η λευκή φούστα τουτού της ξανθιάς Νεοϋορκέζας δημοσιογράφου γίνεται μούσκεμα από διερχόμενο λεωφορείο. Άλλο αγαπημένο πέδιλο της σειράς είναι το διαχρονικό Azia, επίσης διαθέσιμο στην καινούργια μπουτίκ της Αθήνας σε διάφορα χρώματα.
Η διαχρονικότητα και η παραμυθένια επιτυχία
Ένα σήμα κατατεθέν του οίκου είναι η μεταλλική λεπτομέρεια σε σχήμα διαμαντιού που συναντάται σε ζώνες, τσάντες και φυσικά παπούτσια. Αυτή τη στιγμή επίσης η μπουτίκ φιλοξενεί την περιορισμένη συνεργασία του Jimmy Choo με τον Jean Paul Gaultier με δημιουργίες σε ζεστά, φθινοπωρινά χρώματα. Η νυφική συλλογή παραμένει κεντρική και θυμίζει κάτι από παραμύθι.
Η τοποθέτηση του προϊόντος στη σειρά Sex and the City υλοποιήθηκε με μηδενικό κόστος για τον Jimmy Choo, καθώς η δημιουργός της σειράς, τυχαία πέρασε από το κατάστημα στο Λονδίνο και ερωτεύτηκε τα παπούτσια. Κάτι που επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής σκέψης της Mellon. Η φήμη της επωνυμίας εκτοξεύθηκε και απέκτησε καινούργιους πελάτες που δεν την είχαν ξανακούσει.

Το σημείο της ρήξης και η αποχώρηση του Jimmy Choo
Παρά την επιτυχία, η Mellon και ο Jimmy Choo εξαρχής δεν είχαν καλή σχέση. Αυτή ήταν πολύ δημιουργική και ξεκάθαρα επιχειρηματίας, ενώ ο Choo δεν ενδιαφερόταν να παράγει παπούτσια – του αρκούσε αυτό που έκανε στο εργαστήριό του.
Η Tamara σχεδίαζε να αγοράσει τις μετοχές του, αλλά, το 2001, ο Choo έκανε μήνυση σε αυτήν και τον πατέρα της για παραβίαση σύμβασης και πούλησε το μερίδιό του σε εταιρεία ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων. Ο Jimmy Choo βρέθηκε εκτός της εταιρείας που ακόμη και σήμερα φέρει το όνομά του. Επέστρεψε στην αρχική του εργασία, κατασκευάζοντας εξατομικευμένα κομμάτια κατά παραγγελία. Το 2007, σε δήλωσή του στη Guardian ανέφερε ότι δεν έχει κανένα παράπονο. «Δεν είμαι επιχειρηματίας, εκείνη έκανε το όνομά μου πολύ διάσημο και σεβαστό σε όλο τον κόσμο», δήλωσε.
Η Mellon είχε το επιχειρηματικό πνεύμα που έλειπε από τον Jimmy Choo, καθώς στην ουσία μεγάλωσε παρακολουθώντας μαθήματα ΜΒΑ από την κούνια της. Έως τώρα, η Mellon δεν χρειαζόταν εξωτερικά επενδυτικά κεφάλαια. Με τη μήνυση και αποχώρηση του Choo, όμως, οι νέοι επενδυτές τής ζήτησαν 51% του ελέγχου. Ο πατέρας της τη συμβούλεψε να μην προχωρήσει, όμως η Tamara διαπράττει το πρώτο της μεγάλο σφάλμα που σηματοδοτεί την αρχή πολλαπλών πωλήσεων της επωνυμίας και τελικά την απώλεια του ελέγχου.
View this post on Instagram
Οι συνεχόμενες εξαγορές της μάρκας και οι προσωπικές μάχες της ιδρύτριας
Συνολικά, η Jimmy Choo έχει πωληθεί 4 φορές. Αρχικά, το 2011 στην Labelux για 500 εκατομμύρια λίρες. Έπειτα, το 2014 η JAB Luxury, επενδυτικό τμήμα της οικογένειας Reimann, εξαγόρασε την εταιρεία, η οποία στη συνέχεια εισήχθη στο χρηματιστήριο του Λονδίνου. Τελικά, το 2017, η Michael Kors (πλέον Capri Holdings) αγόρασε την Jimmy Choo για 1,35 δισεκατομμύρια λίρες.
Οι τίτλοι του τέλους για τη Mellon ξεκίνησαν να πέφτουν καθώς αντιμετώπιζε πολλαπλές κρίσεις ταυτόχρονα. Ο σύζυγός της ήταν βαριά εθισμένος, η μητέρα της τη μισούσε και ο πατέρας της πέθανε. Ως μια νέα μητέρα, τα βάρη και οι άδικες προκλήσεις ήταν εξοντωτικά. Οι συνεχόμενες πωλήσεις της επωνυμίας και οι συναντήσεις με τους επενδυτές αποτέλεσαν τεράστιο αντιπερισπασμό, κάτι που δεν είχαν να αντιμετωπίσουν οι ανταγωνιστές της.
Σε ποιον ανήκει η Jimmy Choo σήμερα
H συν-ιδρύτρια της μάρκας των ονειρεμένων παπουτσιών που ερωτεύτηκαν οι γυναίκες, Tamara Mellon, αποχώρησε από την εταιρεία το 2011 αμέσως μετά την πώληση στην Labelux με αποζημίωση 120 εκατομμύρια λίρες. Σήμερα, η βραβευμένη με ΟΒΕ επιχειρηματίας μόδας, έχει ιδρύσει άλλες μάρκες και παραμένει στον κλάδο. Το 2010 ήταν η 64η πιο πλούσια γυναίκα στη Βρετανία.
View this post on Instagram
Η Sandra Choi, ανίψια του Jimmy Choo, συνεχίζει τον ρόλο της ως διευθύντρια δημιουργικού και σύμφωνα με τον Jimmy Choo παραμένει ο εγκέφαλος της επιχείρησης. Είναι η μόνη, από την αρχική ιδρυτική ομάδα που εργάζεται στην εταιρεία σήμερα. Στις 5 Νοεμβρίου 2024, στην Αθήνα, σε ερώτηση των δημοσιογράφων για την έμπνευση και τη δημιουργικότητα, απάντησε ότι «δεν έχει σημασία αν κάτι το κάναμε στο παρελθόν. Σήμερα βρίσκουμε τρόπους να φέρνουμε το παρελθόν στο παρόν και να το κάνουμε πιο φρέσκο», υπογραμμίζοντας τη σημασία της παράδοσης και του παρελθόντος, αλλά και την κινητήριο δύναμη της καταναλωτικής ζήτησης. Άλλωστε, «εάν το κοινό δεν το ήθελε, δεν θα επαναφέραμε το παπούτσι της Carrie Bradshaw και της πριγκίπισσας Νταϊάνα».
Η στρατηγική επένδυση του Ομίλου Φάις
Αυτό αποδεικνύει τη διαχρονικότητα της μάρκας με τον Όμιλο Φάις να επενδύει σε brands που ηγούνται διεθνώς στον χώρο της πολυτελείας. «Ο οίκος Jimmy Choo αποτελεί διεθνές σύμβολο σύγχρονου glamour και εκλεπτυσμένου σχεδιασμού, με ηγετική θέση στα υποδήματα πολυτελείας και τα αξεσουάρ μόδας», απαντά ο Σάμι Φάις στην ερώτηση «γιατί Jimmy Choo;»
«Παράλληλα, αποτελεί σταθερή επιλογή κορυφαίων προσωπικοτήτων της μόδας, του θεάματος και του πολιτισμού παγκοσμίως, γεγονός που ενισχύει τη διεθνή επιρροή και τη μοναδική του ταυτότητα», προσθέτει.

Κατά τη διάρκεια της ιστορίας του, τα τακούνια Jimmy Choo έχουν γίνει αγαπημένη επιλογή για το κόκκινο χαλί για όλες, από τη Meryl Streep και την Helen Mirren έως τη Jennifer Lopez και τη Reese Witherspoon. Και οι νέες γενιές της βρετανικής βασιλικής οικογένειας είναι επίσης θαυμάστριες του οίκου. Η Kate Middleton προτιμά την πιο απλή και κλασική γόβα Romy.
View this post on Instagram
Η κομψή γυναίκα Jimmy Choo της σύγχρονης εποχής
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου στο κατάστημα, η διεθνής επιρροή του brand αποδεικνύεται καθώς μέσα σε μισή ώρα τη μπουτίκ επισκέφθηκαν όχι μόνο Ελληνίδες, αλλά και ξένες γυναίκες όλων των ηλικιών. Από δασκάλες και φαρμακοποιούς μέχρι διευθύντριες και τουρίστριες όλες βρήκαν κάτι να δοκιμάσουν και να αγοράσουν.
Ο Όμιλος Φάις με την απόφασή του να ενισχύσει την παρουσία του Jimmy Choo στην Ελλάδα αντανακλά την εμπιστοσύνη του στη δυναμική της εγχώριας αγοράς και στην αυξανόμενη ζήτηση για high-end προϊόντα με παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, δηλώνει ο Σάμι Φάις. Αυτό είναι εμφανές, καθώς η μάρκα Jimmy Choo γίνεται θέμα συζήτησης στους γυναικείους κύκλους, όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει από την πρώτη επιτυχία της Mellon στην έκθεση στη Νέα Υόρκη.
Μπορεί ο Jimmy Choo να μην ήταν ένα τόσο μεγάλο όνομα σήμερα χωρίς την επιμονή και το όραμα της Tamara Mellon. Ο άνθρωπος που έδωσε το όνομά του στα παραμυθένια πέδιλα με τα φτερά και το γκλίτερ δεν έχει μερίδιο στην επωνυμία, αν και μέλη της οικογένειάς του ασκούν σημαντική επιρροή.
Και ο όμιλος Φάις συνεχίζει να εξελίσσεται «με ξεκάθαρο πλάνο και όραμα για το μέλλον.»
Διαβάστε επίσης:
H&M: Η εκκεντρική βασιλική οικογένεια έρχεται στην Ελλάδα με τη νέα συλλογή του Glenn Martens
Versace: Ο Dario Vitale λανσάρει συλλογή οπτικών με έμπνευση το πάθος του Πηλέα για τη Θέτιδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αδιανόητος Κριστιάνο Ρονάλντο, μόλις 50 γκολ μακριά από το μυθικό milestone των 1.000 γκολ!
- Θάνος Πλεύρης: Πολιτικά πρόσωπα όπως η κ. Κωνσταντοπούλου μπορεί να κάνουν σόου στην αυριανή παρέλαση
- F1 Μεξικό: Το GP σε 21 εικόνες
- ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ: Πειθαρχικός έλεγχος στο Ινστιτούτο Ζωικής Παραγωγής μετά από κρούσμα ευλογιάς σε πρόβατα