Σε μια χρονική στιγμή που η εταιρεία της Δανίας DFDS ετοιμάζεται να επιστρέψει το πλοίο Pol Stella από τη ναύλωση και, ως εκ τούτου, να το αφαιρέσει από τα δρομολόγια που εκτελούνται από την Τεργέστη προς την Κωνσταντινούπολη, ο όμιλος Grimaldi επιταχύνει τους ρυθμούς του από το επόμενο Σάββατο, προσθέτοντας ένα τέταρτο πλοίο και αυξάνοντας περαιτέρω τη χωρητικότητα στην συγκεκριμένη διαδρομή.

Το πλοίο που θα δρομολογηθεί είναι το Eurocargo Malta, ένα πλοίο 200 μέτρων ικανό να μεταφέρει περίπου 4.000 γραμμικά μέτρα τροχαίου φορτίου (ισοδύναμο με 280 ημιρυμουλκούμενα και 200 αυτοκίνητα).

1

Το πλοίο θα ενταχθεί στα τρία άλλα πλοία της σειράς «Eco», το καθένα έχει χωρητικότητα 7.800 γραμμικά μέτρα (ισοδύναμο με πάνω από 500 ημιρυμουλκούμενα).

Η άφιξη ενός τετάρτου πλοίου στον τερματικό σταθμό HHLA PLT Italy στην Τεργέστη δεν είναι η μόνη εξέλιξη. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που διαθέτει ο όμιλος της Νάπολης, μόλις την περασμένη εβδομάδα, ο όμιλος Grimaldi επικράτησε της DFDS για πρώτη φορά όσον αφορά τα κυλιόμενα φορτία και τα φορτία εμπορευματοκιβωτίων στη γραμμή Κωνσταντινούπολης/Μαρμαρά-Τεργέστη.

Μέχρι πριν από δέκα ημέρες, οι Δανοί μεταφορείς είχαν μερίδιο αγοράς 52% στη γραμμή, ενώ την περασμένη εβδομάδα, ο όμιλος Grimaldi, χάρη σε 2.427 φορτία που φορτώθηκαν σε σύγκριση με 2.239 της DFDS, επικράτησε για πρώτη φορά με το ίδιο μερίδιο αγοράς 52%.

Αυτό επιτεύχθηκε με την ανάπτυξη τριών πλοίων μέχρι στιγμής (με χωρητικότητα κοντά στο 80%) σε σύγκριση με τα έξι που ανέπτυξε ο ανταγωνιστής της Βόρειας Ευρώπης, ο οποίος είχε πρόσφατα ανακοινώσει την πρόθεσή του να μειώσει τη χωρητικότητά του σε αυτή τη διαδρομή.