Την Παρασκευή το βράδυ τα χαμόγελα περίσσευαν στο στρατόπεδο της Ferrari, καθώς ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος όλων στις ελεύθερες δοκιμές. Ο ίδιος μάλιστα έλεγε πως είχε βρει το δρόμο που τον ικανοποιούσε στο σετάρισμα του μονοθεσίου. Δεδομένου ότι η αγωνιστική γραμμή έστρωνε με γόμα και το κράτημα βελτιώνονταν οι κόκκινοι προέβησαν σε μικρές αλλαγές ώστε να διατηρήσουν την ισορροπία κρατήματος το Σάββατο. Κάπου εκεί έχασαν το δρόμο, ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να κινηθεί γρήγορα, ήταν στις κατατακτήριες δοκιμές ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από ότι στις ελεύθερες. Αρνούμαι να μπω στη συζήτηση της συμμόρφωσης με τη νομιμότητα, τι νόημα έχει να δοκιμάζεις με μονοθέσιο όχι σύννομο την Παρασκευή;
Σα να μην έφτανε αυτό κατά τη διάρκεια του αγώνα οι κόκκινοι δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν μεταξύ των με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν εν τέλει ν’ αλλάξουν θέσεις πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Αυτό συνέβη γιατί ο μηχανικός αγώνα του Χάμιλτον, Ρικάρντο Αντάμι καθυστέρησε να του το πει. Εν τέλει τα Ferrari τερμάτισαν με διαφορά μισού δευτερολέπτου.
Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον είπε: «Δεν ήταν το αποτέλεσμα που επιδιώκαμε και, φυσικά, είναι απογοητευτικό. Ένιωσα πιο άνετα στο μονοθέσιο στον αγώνα και η ισορροπία ήταν πολύ καλύτερη, αλλά ήταν δύσκολο να πλησιάσω τα μονοθέσια μπροστά καθώς είχαν δυνατό ρυθμό. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι πάντα το κλειδί και δεν τις αξιοποιήσαμε στο μέγιστο αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η επιλογή του στησίματος και η εκτέλεση στις κατατακτήριες δεν ήταν ιδανικές και αυτό μας άφησε πιο πίσω από όσο θα έπρεπε. Το να παλεύουμε για την όγδοη και την ένατη θέση δεν αντικατοπτρίζει το δυναμικό που είχαμε αν όλα είχαν πάει καλά. Θα επικεντρωθούμε στο πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας στις κατατακτήριες τις επόμενες εβδομάδες. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά και τους ευχαριστώ. Θα ανασυνταχθούμε και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί στη Σιγκαπούρη».
Από την πλευρά του ο Λεκλέρκ είχε μια περιπέτεια και επιστρέφοντας στο Μονακό το ίδιο βράδυ. Καθώς υπήρχε καταιγίδα πάνω από τη Νίκαια, αναγκάστηκε να προσγειωθεί στο Τορίνο και να νοικιάσει αυτοκίνητο για να επιστρέψει στο σπίτι. Μαζί του ήταν και ο Κάρλος Σάινθ. Όσον αφορά στον αγώνα ο Λεκλέρκ είπε: «Είχε αξία να βρισκόμαστε στη σωστή στρατηγική, με την έννοια ότι κάποια μονοθέσια ξεκίνησαν με σκληρά ελαστικά και άλλα με μεσαία ελαστικά.
Το πιο σημαντικό ήταν να βρεθείς στην πιο γρήγορη ομάδα μονοθεσίων που είχαν τα ίδια ελαστικά με εσένα, για να μπορέσεις να παλέψεις για μια καλύτερη θέση. Είχα κολλήσει πίσω από τον Λίαμ (Λόσον) για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ακολούθησε διαφορετική στρατηγική με τα μεσαία ελαστικά και εγώ ήμουν με σκληρά σε εκείνο το σημείο, οπότε δεν μπορούσα να τον προσπεράσω.
Είχα επίσης ένα μικρό πρόβλημα στον κινητήρα μου (PU), το οποίο επηρέασε τον ρυθμό μου για μερικούς γύρους. Αυτό που είχε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στον αγώνα μας ήταν το αποτέλεσμα των κατατακτήριων δοκιμών. Έκανα ένα λάθος στο Q3 και κατέληξα να ξεκινώ από την 10η θέση. Το να παλεύω για μια 8η ή 9η θέση σε έναν αγώνα δεν είναι ο στόχος μου, και αυτές δεν είναι θέσεις για τις οποίες με ενδιαφέρει να αγωνίζομαι. Πρέπει να κάνουμε ένα “reset” και να επιστρέψουμε πιο δυνατοί στους επόμενους αγώνες.
Οι θερμοκρασίες ήταν πιο χαμηλές από ποτέ στο Μπακού αυτή τη φορά, κάτι που επηρέασε την απόδοσή μας στον τρόπο που μπορούσαμε να δουλέψουμε τα ελαστικά μας. Τα πράγματα θα είναι καλύτερα σε πιο ζεστές θερμοκρασίες, οπότε ανυπομονώ για τη Σιγκαπούρη και ελπίζω να είμαστε σε καλύτερη κατάσταση εκεί».
F(5)
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Φρέντ Βασέρ συμπλήρωσε: «Δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με την όγδοη και την ένατη θέση. Ξεκινήσαμε πίσω από τον Νόρις και τελειώσαμε πίσω του, είναι η φύση αυτής της πίστας. Είχαμε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του Σαρλ, το οποίο θα διερευνήσουμε τώρα και, ακόμα κι αν ήταν οριακό, ήταν αρκετό για να τον εμποδίσει να προσπεράσει σε ευθεία γραμμή, κάτι που εξηγεί γιατί είχαμε κολλήσει πίσω από τον Λόσον. Είχαμε τον ρυθμό να κάνουμε πολύ καλύτερη δουλειά στις κατατακτήριες και εκεί χάθηκε το Σαββατοκύριακο για εμάς. Είναι ενθαρρυντικό ότι υπήρχε ο ρυθμός, αλλά απογοητευτικό που δεν τον αξιοποιήσαμε, γιατί υπάρχουν δύο μέρη στη δουλειά: το ένα είναι η απόδοση και το άλλο είναι η εκτέλεση. Σε ό,τι αφορά στην απόδοση, κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός μετά το Σπα, αλλά το να είμαστε 10ος και 12ος χθες δεν ήταν αυτό που περιμέναμε. Τώρα πρέπει να καταλάβουμε τι θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει καλύτερα, γιατί κάναμε κάποια λάθη, κάποιες κακές επιλογές. Γνωρίζω ότι ο Σαρλ αναλαμβάνει την ευθύνη για τις κατατακτήριες, αλλά πρέπει να δουλέψουμε πάνω στην εκτέλεσή μας για να επιστρέψουμε πιο δυνατοί».
F(2)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στεγαστική κρίση: Αύξηση ενοικίων 24% από το 2019 και 30% πάνω τα πωλητήρια – Τι δείχνει νέα έρευνα (πίνακες)
- Superbet: Πώς 7.500 παίκτες κέρδισαν πάνω από 30 εκατ. ευρώ… κατά λάθος
- Πλεύρης: Οι μεταναστευτικές ροές στην ατζέντα Μητσοτάκη – Ερντογάν – Τα μέτρα αποδίδουν
- SingularLogic: Νέος Γενικός Διευθυντής ο Στέλιος Παπανδρέου
