ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη σύσταση «αγορά» για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) επαναλαμβάνει η UBS, ανεβάζοντας την τιμή στόχο της μετοχής στα €11,0 από €10,40 προηγουμένως. Παρά την άνοδο 26% που έχει ήδη καταγράψει η μετοχή από την αρχή του έτους, οι αναλυτές Amal Patel, Cristian Nedelcu και Jarrod Castle (CFA) εκτιμούν ότι η δυναμική του τίτλου παραμένει ισχυρή, καθώς εξακολουθεί να διαπραγματεύεται με discount έναντι των ευρωπαϊκών ομολόγων του κλάδου.
Σύμφωνα με την έκθεση (22/9/2025), ο ΔΑΑ προσφέρει μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη EBITDA κοντά στο 6% ετησίως την περίοδο 2025-2028, μία από τις υψηλότερες επιδόσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών αεροδρομίων. Ο καταλύτης για αυτή την αύξηση είναι η ενίσχυση της επιβατικής κίνησης, με την Aegean Airlines, η οποία καλύπτει περίπου το 44% της χωρητικότητας, να προβλέπεται ότι θα αυξήσει τον στόλο της κατά 40% ως το 2029, σε σχέση με τα επίπεδα του 2024. Παράλληλα, το άνοιγμα του νέου North West Apron αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη διαχείριση της κίνησης.
Η UBS υπογραμμίζει ότι, ακόμη και με το αυξημένο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους €1,2 δισ. για την περίοδο 2025-2029, ο ΔΑΑ θα συνεχίσει να καταγράφει τις υψηλότερες αποδόσεις κεφαλαίων (ROCE στο 15% περίπου) ανάμεσα στους ευρωπαίους peers, ενώ η μερισματική του απόδοση εκτιμάται κοντά στο 6,5%, σημαντικά πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (4%). Η μετοχή, σημειώνουν οι αναλυτές, παραμένει ελκυστική καθώς διαπραγματεύεται στις 9,4 φορές EV/EBITDA 2026, χαμηλότερα από τον ιστορικό και τρέχοντα μέσο όρο του κλάδου που κινείται στις 10 φορές.
Οι προβλέψεις της UBS για το 2025 κάνουν λόγο για EBITDA €407 εκατ. (-7,4% σε ετήσια βάση) και καθαρά κέρδη €205 εκατ. (-13,1%), με την κερδοφορία να επανέρχεται σε ανοδική πορεία από το 2026. Ο δείκτης P/E για το 2026 διαμορφώνεται στις 15,6 φορές, ενώ η μερισματική απόδοση παραμένει υψηλή στο 6,4%.
Ως προς τους κινδύνους, η UBS επισημαίνει την πιθανότητα επιβράδυνσης της ζήτησης λόγω μακροοικονομικών πιέσεων, τυχόν καθυστερήσεις ή υπερβάσεις κόστους στα έργα υποδομής και πιθανές ρυθμιστικές παρεμβάσεις, όπως οι συζητήσεις για τον περιορισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων στην Αθήνα. Ωστόσο, τονίζει ότι η ισχυρή ρυθμιστική βάση του αεροδρομίου, η δυνατότητα μετακύλισης υποαποδόσεων σε μελλοντικά τιμολόγια και η θετική εικόνα της ελληνικής οικονομίας (ΑΕΠ +2,3% το 2025, +2,4% το 2026) λειτουργούν ως δικλείδες ασφαλείας. Η UBS συμπεραίνει ότι, παρά την έντονη πορεία της μετοχής φέτος, «υπάρχει ακόμη χώρος στον διάδρομο απογείωσης», διατηρώντας τη σύσταση “αγορά” για τον ΔΑΑ με νέο στόχο τα €11 ανά μετοχή.
Διαβάστε επίσης:
Eurobank: Αγόρασε 2.712.383 ίδιες μετοχές
ΟΤΕ: Αγόρασε 72.632 ίδιες μετοχές με μέση τιμή κτήσης τα 16,70169 ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παπασταύρου: Οι ΗΠΑ αναγνωρίζουν την χώρα ως ενεργειακό κόμβο – Προτεραιότητα για την ΕΕ η διασύνδεση Ελλάδας – Κύπρου
- Χρυσή Βαρδινογιάννη: Τι φόρεσε στον γάμο του Παύλου Βαρδινογιάννη και η υπόκλιση στην Άννα Μαρία
- Γάζα: Τουλάχιστον 20 νεκροί σήμερα από ισραηλινά πλήγματα, σύμφωνα με τοπικά νοσοκομεία
- ΔΕΘ: Επιστολή τεσσάρων φορέων της Θεσσαλονίκης σε Μητσοτάκη για το μοντέλο διοίκησης
