Η Deutsche Bank και η ομάδα του Andy Chu επανέρχονται με ισχυρό σήμα για τη μετοχή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), τοποθετώντας την στις κορυφαίες επιλογές της στον ευρωπαϊκό κλάδο μεταφορών και υποδομών. Στην τελευταία της έκθεση για τις μεταφορές στην Ευρώπη (19/9/2025), η τράπεζα διατηρεί τη σύσταση «αγορά» και αυξάνει την τιμή στόχο στα €11,50 (από €11,00), προσβλέποντας σε περιθώριο ανόδου της τάξης του +14% από τα τρέχοντα επίπεδα των €10,10.

Η μετοχή του ΔΑΑ έχει ήδη πραγματοποιήσει εντυπωσιακή κούρσα από τις αρχές του έτους, με απόδοση +29,4% από τις αρχές του έτους, ωστόσο η Deutsche Bank θεωρεί ότι το story δεν έχει εξαντληθεί. Η ρυθμιστική σταθερότητα που απολαμβάνει η εταιρεία, σε συνδυασμό με την ισχυρή δυναμική του ελληνικού τουρισμού, την καθιστούν ελκυστική επιλογή σε μια περίοδο που τα περισσότερα αεροδρόμια της Ευρώπης διαπραγματεύονται σε υψηλά ιστορικά πολλαπλάσια.

1

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της τράπεζας, τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) του ΔΑΑ θα διαμορφωθούν στα €305 εκατ. το 2025 και θα ανέλθουν στα €326 εκατ. το 2026, ευθυγραμμισμένα με την αγορά. Ο δείκτης EV/EBITDA για το 2025 υπολογίζεται στις 10,2 φορές, χαμηλότερα από τον μέσο όρο του κλάδου (περίπου 12,5 φορές), ενώ ο δείκτης P/E εκτιμάται στις 16,9 φορές για το 2025 με πτωτική τάση στις 16,4 φορές το 2026. Η μερισματική απόδοση τοποθετείται στο 1,8%, με συντηρητικό δείκτη μόχλευσης (Net debt/EBITDA περίπου 2 φορές), γεγονός που ενισχύει την επενδυτική εικόνα.

Η Deutsche Bank επισημαίνει ότι, σε αντίθεση με την ισπανική Aena, για την οποία διατηρεί σύσταση «πώληση», ο ΔΑΑ προσφέρει ρυθμιστική ασφάλεια (regulatory safety) και μικρότερη έκθεση σε πολιτικά ή τιμολογιακά ρίσκα. Η τράπεζα τοποθετεί την Αθηναϊκή εταιρεία μαζί με τη Ferrovial και τη Vinci στις προτιμώμενες επιλογές του κλάδου, σημειώνοντας ότι πρόκειται για ομίλους με διαφοροποιημένα έσοδα ή ρυθμιστική σταθερότητα, στοιχεία κρίσιμα σε ένα περιβάλλον πιθανής οικονομικής επιβράδυνσης.

Παράλληλα, η Deutsche Bank προειδοποιεί ότι τα αεροδρόμια είναι κλάδος με «πολλαπλασιαστή GDP» (2-3 φορές), πράγμα που τα καθιστά πιο ευάλωτα σε ύφεση σε σχέση με τους αυτοκινητοδρόμους που έχουν μεγαλύτερη ευχέρεια προσαρμογής τιμών. Ωστόσο, η Αθήνα παραμένει ισχυρή λόγω της εκρηκτικής αύξησης του τουρισμού και της γεωπολιτικής της θέσης ως περιφερειακού κόμβου στην Ανατολική Μεσόγειο. Συνολικά, η Deutsche Bank θεωρεί ότι ακόμη και μετά το ισχυρό ράλι του 2025, η μετοχή του ΔΑΑ διαθέτει περαιτέρω περιθώρια ανόδου. Ο συνδυασμός σταθερής ρυθμιστικής βάσης, χαμηλότερης αποτίμησης έναντι peers και ισχυρής τουριστικής ζήτησης οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο ΔΑΑ παραμένει «hot pick» στον ευρωπαϊκό κλάδο υποδομών.

Διαβάστε επίσης:

Euroxx Securities για Aegean Airlines: Θετικό outlook με ισχυρά ταμειακά διαθέσιμα, υψηλότερος στόχος στα €17,5

Χρηματιστήριο: Πάτησε τα €20 ο ΟΠΑΠ και τα €7 η Βιοχάλκο!

UBS: Ανοδικές τιμές στόχοι, κορυφαίες επιλογές Πειραιώς και Eurobank