Οι δυο οδηγοί ενεπλάκησαν σε μια σύγκρουση όταν έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας στα τελευταία στάδια του αγώνα σ’ ένα σημείο όπου οι περισσότεροι οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να μπουν στα πιτ.
Ο Φερστάπεν εκεί έκανε λάθος καθώς είχε απάτητο μόνο με ένα σετ σκληρών ελαστικών (C1) που ήταν εντελώς ακατάλληλο. Έτσι βρέθηκε σε μειονεκτική θέση σε σχέση με πολλούς από τους γύρω του που χρησιμοποιούσαν τη μαλακή γόμα. Ως εκ τούτου, ο Φερστάπεν έχασε την 3η θέση από τον Σαρλ Λεκλέρ στην ευθεία αμέσως μετά την επανεκκίνηση – όπου οι δύο ακούμπησαν για λίγο – πριν ο Ράσελ κάνει μια κίνηση στην πρώτη στροφή , με τη Mercedes να έρχεται επίσης σε επαφή με τον Φερστάπεν, στέλνοντας τον Ολλανδό εκτός πίστας στο δρόμο διαφυγής. Η ομάδα αφού είδε την φάση σε επανάληψη πρότεινε στο Φερστάπεν να επιστρέψει τη θέση στον Ράσελ. Τότε υπήρξε – λόγω εκνευρισμού του Ολλανδού – μια δεύτερη επαφή μεταξύ των δύο, η οποία κόστισε στον Φερστάπεν ποινή 10 δευτερολέπτων, ρίχνοντάς τον από την 5η θέση, στη 10η θέση.
Ο Φερστάπεν έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την επόμενη μέρα: «Η επιλογή ελαστικών στο τέλος και κάποιες κινήσεις μετά την επανεκκίνηση είχαν ως αποτέλεσμα την απογοήτευσή μου, έκανα μια κίνηση που δεν ήταν σωστή και δεν έπρεπε να είχε συμβεί». Χτες ο Φερστάπεν μιλώντας για το Ράσελ είπε: «Ναι μιλήσαμε, όχι αμέσως μετά τον αγώνα, αλλά συναντηθήκαμε. «Βασικά ταξιδεύαμε μαζί οι δύο – οπότε όλα καλά. Νομίζω ότι όλοι ζούμε και μαθαίνουμε, έτσι δεν είναι; Εξήγησα, αμέσως την άποψή μου, οπότε προχωράμε για ένα καλό Σαββατοκύριακο εδώ. Είναι αρκετά σαφές ότι τιμωρήθηκα , οπότε θα προσπαθήσω να μην το κάνω αυτό ξανά».
Μετά το περιστατικό στην Ισπανία ο συνολικός αριθμός των βαθμών ποινής του Φερστάπεν έχει φτάσει στους 11 – πράγμα που σημαίνει ότι απέχει μόλις έναν βαθμό από το όριο των 12 βαθμών που οδηγεί σε αυτόματο αποκλεισμό από έναν αγώνα: «Δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι’ αυτό, οπότε απλά επικεντρωνόμαστε στην οδήγηση και προσπαθούμε για το καλύτερο κάθε φορά. Δεν αλλάζει η προσέγγισή μου και δεν μπορώ να μιλήσω για τους άλλους. Ο αποκλεισμός από έναν αγώνα δεν είναι ιδανική κατάσταση, αλλά δεν είναι το τέλος του κόσμου».
Ο Φερστάπεν έχει κερδίσει τα τελευταία τρία χρόνια το Καναδικό GP και σίγουρα θα ήθελε να το επαναλάβει αυτό: «Μακάρι να ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί όσο ήμασταν στο παρελθόν, αλλά νομίζω ότι η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική για εμάς αυτή τη στιγμή. Ένας ρεαλιστικός στόχος για εμάς είναι να προσπαθήσουμε να ανέβουμε στο βάθρο και θα παλέψουμε με τις Ferrari και τις Mercedes, γι’ αυτό κάτι που νομίζω ότι είναι αρκετά δύσκολο για εμάς. Θα προσπαθήσουμε να το πετύχουμε αυτό».
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ: Ένας στους έξι Αμερικανούς αποφεύγει ή καθυστερεί τον εμβολιασμό των παιδιών του
- Αλίκη Βουγιουκλάκη: Προς πώληση για 4η φορά το σπίτι της στην οδό Στησιχόρου με τιμή 4 εκατ. ευρώ
- Παλαιστίνιος σκοτώθηκε από ισραηλινά πυρά προσπαθώντας να εισέλθει παράνομα στην Ιερουσαλήμ
- ΗΠΑ-Κίνα: Καταλήγουν σε «συναίνεση» για το TikTok – Ετοιμάζεται τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ–Σι

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα
Κέιτ Μίντλετον: Το «ξανθό σοκ», οι φήμες για περούκες και το πραγματικό brand value πίσω από τα μαλλιά της

Σε Πειραιά και Αθήνα λειτουργούν 572 ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται 5.340 πλοία – Υπάρχουν 86 μονοβάπορες εταιρείες
