Ο Χάμιλτον από το Μαϊάμι έχει δείξει δημόσια σημάδια εκνευρισμού μιλώντας στην ενδοεπικοινωνία: «Πιείτε ένα τσάι όσο το σκέφτεστε…» αλλά και «μήπως θέλετε να αφήσω να περάσει και ο Σάινθ;».
Από τον πρώτο αγώνα κιόλας είχαν διαρρεύσει θέματα επικοινωνίας με το μηχανικό του Ρικάρντο Αντάμι, τα πράγματα όμως δείχνουν να έχουν φτάσει στο απροχώρητο. Στο Μονακό ο Χάμιλτον ήταν ξανά δεικτικός με τον Αντάμι και ο επικεφαλής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, που επίσης βρίσκεται υπό πίεση υποχρεώθηκε να πάρει θέση δημόσια. Ο Γάλλος υποβάθμισε το θέμα καθώς επικεντρώθηκε στο Γκραν Πρι του Μονακό, όπου η Scuderia απέδωσε καλύτερα από το αναμενόμενο: Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα, Λάντο Νόρις, στη δεύτερη θέση. Ο Χάμιλτον κέρδισε δυο θέσεις, τερματίζοντας τελικά 5ος.
Μιλώντας σχετικά ο Φρέντ Βασέρ, τόνισε: «Είναι αλήθεια ότι μετά την Ίμολα, το επίπεδο προσδοκιών δεν ήταν πολύ υψηλό, επειδή δυσκολευόμασταν από το Μαϊάμι, πιθανότατα. Στο Μαϊάμι και την Ίμολα, δυσκολευόμασταν πολύ στις αργές στροφές, δυσκολευόμασταν στις κατατακτήριες. Οι αργές στροφές στις κατατακτήριες είναι το κλειδί στο Μονακό. Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο προσδοκιών δεν ήταν πολύ υψηλό ερχόμενοι στο Μόντε Κάρλο. Αλλά είναι αλήθεια επίσης ότι μετά τα ελεύθερα, το επίπεδο προσδοκιών ήταν λίγο διαφορετικό και ήμασταν λίγο απογοητευμένοι το Σάββατο με τη δεύτερη θέση. Νομίζω ότι στον αγώνα, κάναμε τη δουλειά μας. Ήταν δύσκολο να περιμένουμε περισσότερα εκκινώντας από τη δεύτερη θέση, εκτός αν συνέβαινε κάτι μπροστά. Δεν έχουμε ξεκινήσει καλά, αποδίδουμε κάτω από τις προσδοκίες, αυτό είναι ξεκάθαρο και πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας. Όταν ο οδηγός ζητάει κάτι μεταξύ της στροφής 1 και της στροφής 3, πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη σήραγγα για να απαντήσουμε, για να αποφύγουμε να μιλάμε μαζί του κατά τη διάρκεια των στροφών. Δεν είναι ότι κοιμόμαστε, δεν είναι ότι πίνουμε μια μπύρα στο pit wall, είναι απλώς επειδή έχουμε ένα τμήμα της πίστας όπου είχαμε συμφωνήσει εκ των προτέρων να μιλάμε μαζί του. Ειλικρινά, δεν είναι ένταση που ο οδηγός ζητάει κάτι. Είναι ανάμεσα στους τοίχους… είναι υπό πίεση, παλεύει… είναι στα 300km/h ανάμεσα στους τοίχους και είμαι απολύτως δεκτικός στον τρόπο που μιλά».
Μένει να δούμε πόσο ακόμη θα μείνει ο Αντάμι στη θέση μηχανικού του Χάμιλτον. Αξίζει να τονιστεί πως ο Βρετανός προσπάθησε να πάρει μαζί του, από τη Mercedes τον Πήτερ Μπόνιγκτον ερχόμενος στη Ferrari αλλά η ομάδα τον κράτησε δίνοντάς του διευρυμένες αρμοδιότητες και περισσότερα χρήματα.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Louis Vuitton: Πώς χτίζεται ένα brand που δεν φθείρεται ποτέ
- Ποια χώρα ζήτησε 8 ελληνικά F-16, σε ποιον κάναμε δώρο ένα πλοίο, τι συνέβη με Χατζημάρκου και Χαρδαλιά, τι συνδέει Πιέρ με Μαρινάκη, τι τρέχει στη Μονή Σινά
- Έρευνα της McKinsey & Company: Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ρισκάρουν και τους φέρνουν μεγάλες αποδόσεις
- Να γιατί η αντιπολίτευση δεν μπορεί να δει άσπρη μέρα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Τι έγινε σε ΟΠΑΠ, Metlen, Eurobank, ο επίμονος Ιταλός της Ευρώπης Holdings, το καλό mood Γιάννη – Πιέρ, ο λούστρος του εφοπλιστή Οικονόμου και ο χαμός με την πανελίστρια και τον υπουργό
