Ο Χάμιλτον από το Μαϊάμι έχει δείξει δημόσια σημάδια εκνευρισμού μιλώντας στην ενδοεπικοινωνία: «Πιείτε ένα τσάι όσο το σκέφτεστε…» αλλά και «μήπως θέλετε να αφήσω να περάσει και ο Σάινθ;».
Από τον πρώτο αγώνα κιόλας είχαν διαρρεύσει θέματα επικοινωνίας με το μηχανικό του Ρικάρντο Αντάμι, τα πράγματα όμως δείχνουν να έχουν φτάσει στο απροχώρητο. Στο Μονακό ο Χάμιλτον ήταν ξανά δεικτικός με τον Αντάμι και ο επικεφαλής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, που επίσης βρίσκεται υπό πίεση υποχρεώθηκε να πάρει θέση δημόσια. Ο Γάλλος υποβάθμισε το θέμα καθώς επικεντρώθηκε στο Γκραν Πρι του Μονακό, όπου η Scuderia απέδωσε καλύτερα από το αναμενόμενο: Ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα, Λάντο Νόρις, στη δεύτερη θέση. Ο Χάμιλτον κέρδισε δυο θέσεις, τερματίζοντας τελικά 5ος.

Μιλώντας σχετικά ο Φρέντ Βασέρ, τόνισε: «Είναι αλήθεια ότι μετά την Ίμολα, το επίπεδο προσδοκιών δεν ήταν πολύ υψηλό, επειδή δυσκολευόμασταν από το Μαϊάμι, πιθανότατα. Στο Μαϊάμι και την Ίμολα, δυσκολευόμασταν πολύ στις αργές στροφές, δυσκολευόμασταν στις κατατακτήριες. Οι αργές στροφές στις κατατακτήριες είναι το κλειδί στο Μονακό. Αυτό σημαίνει ότι το επίπεδο προσδοκιών δεν ήταν πολύ υψηλό ερχόμενοι στο Μόντε Κάρλο. Αλλά είναι αλήθεια επίσης ότι μετά τα ελεύθερα, το επίπεδο προσδοκιών ήταν λίγο διαφορετικό και ήμασταν λίγο απογοητευμένοι το Σάββατο με τη δεύτερη θέση. Νομίζω ότι στον αγώνα, κάναμε τη δουλειά μας. Ήταν δύσκολο να περιμένουμε περισσότερα εκκινώντας από τη δεύτερη θέση, εκτός αν συνέβαινε κάτι μπροστά. Δεν έχουμε ξεκινήσει καλά, αποδίδουμε κάτω από τις προσδοκίες, αυτό είναι ξεκάθαρο και πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας. Όταν ο οδηγός ζητάει κάτι μεταξύ της στροφής 1 και της στροφής 3, πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη σήραγγα για να απαντήσουμε, για να αποφύγουμε να μιλάμε μαζί του κατά τη διάρκεια των στροφών. Δεν είναι ότι κοιμόμαστε, δεν είναι ότι πίνουμε μια μπύρα στο pit wall, είναι απλώς επειδή έχουμε ένα τμήμα της πίστας όπου είχαμε συμφωνήσει εκ των προτέρων να μιλάμε μαζί του. Ειλικρινά, δεν είναι ένταση που ο οδηγός ζητάει κάτι. Είναι ανάμεσα στους τοίχους… είναι υπό πίεση, παλεύει… είναι στα 300km/h ανάμεσα στους τοίχους και είμαι απολύτως δεκτικός στον τρόπο που μιλά».

Μένει να δούμε πόσο ακόμη θα μείνει ο Αντάμι στη θέση μηχανικού του Χάμιλτον. Αξίζει να τονιστεί πως ο Βρετανός προσπάθησε να πάρει μαζί του, από τη Mercedes τον Πήτερ Μπόνιγκτον ερχόμενος στη Ferrari αλλά η ομάδα τον κράτησε δίνοντάς του διευρυμένες αρμοδιότητες και περισσότερα χρήματα.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης έσωσε τη ναυπηγική βιομηχανία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
- IRIS: Το ελληνικό success story στις άμεσες μεταφορές – Συναλλαγές +88%, απάτη -50%
- Intertrade-Softex: «Πράσινο φως» για την ενδιάμεση χρηματοδότηση – Ένα βήμα πιο κοντά η εμβληματική επένδυση
- 28η Οκτωβρίου 1940 – 28η Οκτωβρίου 2025: Το «Όχι» 85 χρόνια μετά
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Αυτοί είναι οι κορυφαίοι Ελληνες της ναυτιλίας σε διεθνείς οργανισμούς και συλλογικές εφοπλιστικές ενώσεις – Ολα τα ονόματα
Αποκάλυψη: Ελληνικό Fund «σηκώνει» 250 εκατ. δολ. για αθλητικές business – Τι συμβαίνει με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός