Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Δημοσκόπηση της εταιρείας Interview καταγράφει σαφή βελτίωση της ζωής στη Θεσσαλονίκη λόγω της λειτουργίας του Μετρό αλλά και των δράσεων της δημοτικής Αρχής. Συγκεκριμένα, το 70% λέει ότι το Μετρό βελτίωση την ποιότητα ζωής στην πόλη και το 53,2% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί όσο πιο συχνά μπορεί. Παράλληλα, το 47,3% αναφέρει ότι έτσι αντιμετωπίζει πιο εύκολα τις ελλείψεις θέσεων στάθμευσης και το 32,2% σημειώνει ότι άλλαξε μεταφορικό μέσο. Ωστόσο , υπάρχει και ένα 19% που λέει ότι η πόλη δεν χρειαζόταν Μετρό. Παράλληλα, οι Θεσσαλονικείς δηλώνουν σε ποσοστό 45,9% έγιναν καλύτερες οι αστικές συγκοινωνίες και το 41,5% ότι βελτιώθηκε το κυκλοφοριακό.

Την ίδια στιγμή, οι Θεσσαλονικείς λένε σε ποσοστό 51,5% ότι έγινε καλύτερη η καθαριότητα, όπως και το 40,2% ότι βελτιώθηκε η γενική εικόνα της πόλης. Η εικόνα θολώνει σε ό,τι αφορά τις κοινωνικές δομές, όπως και την ανάπτυξη του πρασίνου, αλλά και τις θέσεις στάθμευσης. Όμως, η εικόνα για το έργο της δημοτικής Αρχής είναι αρκετά καλή – ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελουδης συγκεντρώνει 57,9% θετικών γνωμών, ενώ το 44,5% δηλώνει ικανοποίηση από το έργο της δημοτικής Αρχής.

1

Η έρευνα:

Διαβάστε επίσης:

Παπαστεργίου: Ξεκινούν οι καταθέσεις μαρτύρων εξ αποστάσεως στα δικαστήρια από πιστοποιημένους χώρους

Μητσοτάκης: Επί αυτής της κυβέρνησης ήρθαν Chevron και Exxon στην Ελλάδα – Επίθεση στη Ζωή Κωνσταντοπούλου

Μέτσολα για Κύπρο: Η Ευρώπη θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό σας