ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με ανάλυση που μόλις δημοσιεύτηκε από την Alphaliner, τα μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (ULCS) σύντομα θα ξεπεράσουν τα μικρότερα πλοία μεταφοράς κοντέινερ Neo-Sub Panamax όσον αφορά τη διαθέσιμη χωρητικότητα.
Οι πιο πρόσφατες προβλέψεις από την εταιρεία έρευνας και ανάλυσης για τα νέα πλοία υπό ναυπήγηση και εκείνα που είναι ήδη ενεργά δείχνουν ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα μεγαλύτερη από 15.000 TEU θα φτάσουν σε συνολική προσφορά 8,3 εκατομμυρίων TEU μέχρι το τέλος του 2025.
Ταυτόχρονα, η ίδια έκθεση υπογραμμίζει ότι τα πλοία Neo-Sub Panamax με χωρητικότητα μεταξύ 5.000 και 10.000 TEU θα συνεισφέρουν συνολικά 8,2 εκατομμύρια TEU στο τέλος του έτους όσον αφορά τη μεταφορική ικανότητα.
Η χωρητικότητα που προσφέρουν τα μεγάλα πλοία αναμένεται να φτάσει σε μερίδιο αγοράς 28%, σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 23% που καταγράφηκε στα τέλη του 2024, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε η Alphaliner.
Διαβάστε επίσης:
Βουτιά για τις μετοχές Toyota, Nissan, Honda, Hyundai μετά τους δασμούς του Τραμπ
Άλλη μία επένδυση του Απόντε 2+2 πλοίων για την ακτοπλοϊκή εταιρεία GNV
Πώς ενισχύεται η Ελλάδα στη Ν.Α Μεσόγειο από την απόφαση της Chevron και τις δηλώσεις Τραμπ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Με δικά του κεφάλαια έως 100 εκατ. ευρώ χρηματοδοτεί ο Τέλης Μυστακίδης την κατασκευή του γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Γιάννης Κούστας: Νέο δικαστικό ραντεβού με την πρώην σύζυγο για την υπεξαίρεση του αυθεντικού Σαγκάλ – Τι λένε οι δικηγόροι τους στο mononews
- Ά. Γεωργιάδης: Κίνηση – ματ με την αποστολή φαρμάκων κατ’ οίκον – Πάνω από 800 τα αιτήματα
- Οι αγορές συνεχίζουν το ράλι καθώς αναμένουν να ξεκαθαρίσει το τοπίο στη Μέση Ανατολή
