ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με ανάλυση που μόλις δημοσιεύτηκε από την Alphaliner, τα μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (ULCS) σύντομα θα ξεπεράσουν τα μικρότερα πλοία μεταφοράς κοντέινερ Neo-Sub Panamax όσον αφορά τη διαθέσιμη χωρητικότητα.
Οι πιο πρόσφατες προβλέψεις από την εταιρεία έρευνας και ανάλυσης για τα νέα πλοία υπό ναυπήγηση και εκείνα που είναι ήδη ενεργά δείχνουν ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα μεγαλύτερη από 15.000 TEU θα φτάσουν σε συνολική προσφορά 8,3 εκατομμυρίων TEU μέχρι το τέλος του 2025.
Ταυτόχρονα, η ίδια έκθεση υπογραμμίζει ότι τα πλοία Neo-Sub Panamax με χωρητικότητα μεταξύ 5.000 και 10.000 TEU θα συνεισφέρουν συνολικά 8,2 εκατομμύρια TEU στο τέλος του έτους όσον αφορά τη μεταφορική ικανότητα.
Η χωρητικότητα που προσφέρουν τα μεγάλα πλοία αναμένεται να φτάσει σε μερίδιο αγοράς 28%, σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 23% που καταγράφηκε στα τέλη του 2024, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε η Alphaliner.

Διαβάστε επίσης:
Βουτιά για τις μετοχές Toyota, Nissan, Honda, Hyundai μετά τους δασμούς του Τραμπ
Άλλη μία επένδυση του Απόντε 2+2 πλοίων για την ακτοπλοϊκή εταιρεία GNV
Πώς ενισχύεται η Ελλάδα στη Ν.Α Μεσόγειο από την απόφαση της Chevron και τις δηλώσεις Τραμπ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χέγκσεθ: Επισκέφθηκε την αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη μεταξύ Βόρειας και Νότιας Κορέας
- KPMG: Πώς η διακυβέρνηση και η επιχειρηματικότητα επηρεάζουν τη διαγενεακή ανάπτυξη
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Απαστράπτουσα στο πάρτι της – Το ευχαριστώ σε Αργυρό και Αλεξάνδρα Νίκα
- Kυριάκος Μητσοτάκης: Υποδέχθηκε στο Μαξίμου τον ΥΠΕΞ Πορτογαλίας