Το πρωτότυπο δοκιμών εξέλιξης «00» της πολυαναμενόμενης Alfa Romeo 33 Stradale ολοκλήρωσε μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία στη θρυλική πίστα του Nardò.
Πρόκειται για μια από τις πλέον εξελιγμένες και πλήρεις εγκαταστάσεις δοκιμών στον κόσμο, στις οποίες περιλαμβάνεται και μια διάσημη στρογγυλή πίστα με μήκος 12,5 km. Βασικό χαρακτηριστικό της είναι το κεκλιμένο οδόστρωμα που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται με έως και 240 km/h χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να αγγίζει το τιμόνι. Σε αυτό το πεδίο δοκιμών η 33 Stradale επαλήθευσε όχι μόνο την τελική ταχύτητα των 333 km/h και την επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερα από 3”, μα επιπρόσθετα την άψογη αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου και τη σωστή συμπεριφορά όλων των μηχανικών μερών υπό τεράστια πίεση. Αυτό αφορά στον 3λιτρο V6 κινητήρα βενζίνης που αποδίδει πάνω από 620 HP, στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 8 σχέσεις που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, καθώς στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Οι συγκεκριμένες δοκιμές ακολούθησαν εκείνες που έλαβαν χώρα στο Balocco Proving Ground για την τελειοποίηση στη ρύθμιση παραμέτρων όπως η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και η συνεργασία του αλουμινένιου πλαισίου με τα διπλά ψαλίδια και τα ενεργά αμορτισέρ που εξασφαλίζουν τέλειο έλεγχο του κάθε τροχού.
Σκοπός των δοκιμών ήταν επίσης η επιβεβαίωση ότι η επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο βρίσκεται στο απολύτως κορυφαίο επίπεδο που απαιτεί η κληρονομιά της 33 Stradale, τόσο στο “Strada” όσο και το “Pista” προφίλ οδήγησης. Συναρπαστική είναι και η ρύθμιση “Partenza Veloce” που ενεργοποιείται με το πάτημα του κουμπιού “Quadrifoglio” στο κεντρικό τούνελ της καμπίνας. Με την ενεργοποίησή της, η λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας ευθυγραμμίζονται με τον άξονα του βέλτιστου ελέγχου της πρόσφυσης, προς όφελος της μέγιστης επιτάχυνσης.
Σημαντικό μέρος των δοκιμών στο Balocco Proving Ground διαδραμάτισε και το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που επιτρέπει στην 33 Stradale να ακινητοποιείται από τα 100 km/h σε μόλις 33 μέτρα. Πρόκειται για σύστημα που ενεργοποιείται Brake-By-Wire και όχι μηχανικά, με αισθητήρες που ελέγχουν με ακρίβεια όχι μόνο την πίεση που αναπτύσσεται στο κύκλωμα με τις μονομπλόκ αλουμινένιες 6πίστονες εμπρός δαγκάνες και τις πίσω 4πίστονες, αλλά και τον έλεγχο της ευστάθειας συνολικά. Όσο για την αντοχή στη σκληρή χρήση, οι κεραμικοί δίσκοι εγγυώνται την απροβλημάτιστη διαχείριση των υψηλών θερμοκρασιών οπότε τη σταθερή απόδοση ακόμα και κάτω από τις πλέον απαιτητικές συνθήκες σπορ οδήγησης.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ: Ο Θοδωρής Κυριακού στο τιμόνι μια νέα διεθνούς συμμαχίας
- Το σημαντικό ραντεβού για τα F-35, η κίτρινη κάρτα στον Καράογλου, το βιβλίο του Αλεξ, τι θα γίνει με το καλώδιο κι ένα quiz για τον μαρτυριάρη βουλευτή
- Γιάννης Μπουρνιάς: Ο φωτογράφος που με τον φακό του που αποκαλύπτει τη μοναξιά και τα μυστικά της νύχτας
- Όμιλος Affidea: Η νέα επένδυση – ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, τα γενέθλια και η πρόσκληση του Ά. Γεωργιάδη

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Τεντ Λεόνσις: Ο ομογενής δισεκατομμυριούχος μετά το ΝΒΑ, θέλει να αγοράσει ομάδες μπέιζμπολ και του MLS
Γιατί ο εφοπλιστής Γκότσης αγόρασε Aktor, πόσα λεφτά κέρδισε ο Κόκκαλης, τα 3 super placement, το νέο deal του Πάρη Λάτση, ο Κ.Μ., η Κίμπερλι και ο Κυριακού και το τριφύλλι της Αγγελικούση

Πλειστηριασμοί: Σε νέα χέρια μεγάλο ξενοδοχείο και ακίνητα της οικογένειας Καλογρίτσα – Τι έμεινε στα αζήτητα
