Η βροχή που έπεσε στο FP1 και το εναλλακτικό σύστημα διαχείρισης ελαστικών ανέτρεψαν τις ισορροπίες δυνάμεων.
Ομάδες, οδηγοί και μηχανικοί έχασαν πολύτιμο χρόνο στην πίστα λόγω της βροχής που έπεσε στο FP1. Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών διακόπηκε λόγω της εξόδου του Πέρεζ με τη Red Bull.
Ο Μεξικάνος ξεκίνησε με το χειρότερο τρόπο το 3ημερο καθώς έχασε χρόνο στο FP1, κατέστρεψε και ένα σετ ελαστικών βγαίνοντας και στο FP2 κατέστρεψε ένα ακόμη με παρατεταμένο μπλοκάρισμα. Δεδομένου ότι οι οδηγοί λόγω του εναλλακτικού συστήματος διαχείρισης ελαστικών έχουν 11 σετ στη διάθεσή τους αντί για 13, η κατάσταση του Μεξικάνου μόνο εύκολη δεν είναι για τη συνέχεια.
Ταχύτερος όλων με τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ο Ράσελ με τη Mercedes.

Στο FP2 οι περισσότεροι οδηγοί προσπάθησαν να βρουν τα πατήματά τους και το σετάρισμα ενόψει αγώνα. Κάποιοι μοίρασαν αρμοδιότητες δοκιμάζοντας και σετάρισμα για τις κατατακτήριες δοκιμές αύριο. Ταχύτερος όλων ήταν ο Λεκλέρκ με τη Ferrari ενώ και ο πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν φάνηκε να προβληματίζεται με το σετάρισμα της Red Bull.
Ο Ολλανδός έμεινε εκτός 10αδος και στα περάσματά του ήταν ορατό πως δεν είχε βρει ακόμη το σωστό σετάρισμα:
«Είναι πολύ δύσκολο να σχολιάσουμε τις νέες αναβαθμίσεις του μονοθεσίου μετά τον περιορισμένο χρόνο δοκιμών. Θα εξετάσουμε τα δεδομένα για να δούμε αν όλα συσχετίζονται σωστά επειδή δεν έχουμε χρησιμοποιήσει πολλά σετ ελαστικών σήμερα. Με αυτή τη νέα μορφή είμαστε εξαιρετικά περιορισμένοι στα ελαστικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και δεν ήθελα να τα χρησιμοποιήσω από σήμερα ώστε να έχουμε περισσότερες επιλογές αύριο. Θέλουμε να είμαστε οι πιο γρήγοροι στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά πρέπει να κάνουμε λίγο περισσότερους γύρους διαφορετικά σετ ελαστικών για να κατανοήσουμε καλύτερα τι ακριβώς συμβαίνει. Το μονοθέσιο δεν συμπεριφέρονταν πολύ άσχημα, υπήρχε λίγη υποστροφή, αλλά σε ρυθμό αγώνα φαινόμαστε ανταγωνιστικοί. Ίσως δυσκολευτούμε στον ένα γρήγορο γύρο αλλά συνολικά το μονοθέσιο είναι ακόμα δυνατό» τόνισε ο νικητής των 8 από τους 10 φετινούς αγώνες.

Από την πλευρά του ο Λεκλέρκ ήταν ευχαριστημένος καθώς οι Ferrari συμπλήρωσαν συνολικά 40 γύρους αξιολογώντας τόσο τη μέση όσο και τη μαλακή γόμα. Μένει τώρα να δούμε πως θα τα πάνε αύριο με τη σκληρή γόμα.
Στον αντίποδα στη Mercedes επικρατούσε έντονος προβληματισμός. Οι Χάμιλτον και Ράσελ επικεντρώθηκαν σε προσομοιώσεις αγώνα αλλά δεν είχαν ούτε ρυθμό ούτε πρόσφυση.
Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 17:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΑΝΤ1+. Η πρόβλεψη του καιρού είναι για μερική συννεφιά χωρίς βροχή και θερμοκρασίες έως τους 26 βαθμούς Κελσίου.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Γιατί η μετοχή κάνει ράλι και πού οφείλονται τα νέα υψηλά 25 ετών
- ΒΣ Καρούλιας: Πού ψάχνει έξτρα τζίρο και κέρδη ο Χρήστος Αργυρού
- Κομισιόν: Απόφαση σταθμός “απενεργοποιεί” το ETS2- Τι αλλάζει για τα ορυκτά καύσιμα και τον εξηλεκτρισμό
- Το απίστευτο τρολάρισμα στον Αλέξη από τον… Χάρι Πότερ, ποια είναι η Ζωή του Μαξίμου, ο Γιάνης και το Grexit και πως έφτασε η Νίκη στη… νίκη
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Trendyol: Αγωγή ύψους €500.000 από ελληνική εταιρεία για προσβολή εμπορικού σήματος και αθέμιτo ανταγωνισμό
Επιχείρηση δεν έκοψε 25.000 αποδείξεις σε δυο χρόνια και ζήτησε… διαγραφή του προστίμου – Τι επικαλέστηκε στην εφορία για τη νομοθεσία
Χρυσή Βαρδινογιάννη: Στην εκδήλωση μνήμης για τον Βαρδή Βαρδινογάννη με τον πατέρα της, τον Νικόλαο και την Άννα Μαρία
Το θρίλερ με την Intralot και η αλήθεια για τα κέρδη του 2026, ποιες εταιρείες θα κατέβουν στον διαγωνισμό για τη σίτιση, η επιτυχία της Νίκης, οι νέες business του Λιάκου, τι έλεγε η Κίμπι στον Αργυρό στο FaceTime, και 2 quiz για τον ξυπόλυτο που φλερτάρει τη διάσημη και την κοινή πρόσκληση σε πάρτι με black tie