Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Οι σταθμοί του μετρό σε Ανθούπολη και Αιγάλεω θα μείνουν κλειστοί αυτό το σαββατοκύριακο, προκειμένου να γίνουν τεχνικές εργασίες για το νέο σύστημα εισιτηρίων.

Ο σταθμός «Ανθούπολη» θα είναι κλειστός και τη Δευτέρα (13/3), με τους συρμούς να διέρχονται δίχως να κάνουν στάση.

Η κίνηση των συρμών στη γραμμή 2 θα γίνεται μεταξύ των σταθμών «Περιστέρι» και «Ελληνικό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ζώδια: Ημερήσιες προβλέψεις (11 Μαρτίου)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες το σκηνικό του Σαββάτου

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Διαψεύδει το ΔΝΤ το δημοσίευμα του Bloomberg για το «μίνι» δάνειο στην Ελλάδα