ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ρωσικό ΥΠΕΞ κάλεσε σήμερα τον πρεσβευτή της Νορβηγίας στη Μόσχα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα «προσβλητικά ρωσοφοβικά σχόλια» της Νορβηγίδας προξένου στην πόλη Μουρμάνσκ.
Πλάνα σε ρωσικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμφάνισαν την πρόξενο να λέει: «μισώ τους Ρώσους». Το Reuters δεν μπόρεσε να επαληθεύσει αμέσως την αυθεντικότητα του βίντεο.
«Ο πρεσβευτής επαναδιατύπωσε τη συγγνώμη του νορβηγικού υπουργείου Εξωτερικών και επανέλαβε ότι το σχόλιο της υπαλλήλου του σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει τη νορβηγική πολιτική ή τη νορβηγική στάση απέναντι στη Ρωσία ή τον ρωσικό λαό», ανέφερε το υπουργείο Εξωτερικών στο Όσλο.
Η Νορβηγία τον Ιούνιο έκλεισε προσωρινά το προξενείο της στο Μουρμάνσκ και επί του παρόντος δεν έχει διπλωμάτες στην πόλη.
Διαβάστε επίσης:
Τράπεζα της Αγγλίας: Προχώρησε σε αύξηση των επιτοκίων κατά 50 μ.β
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Wall Street: Alphabet και SpaceX πίεσαν την αγορά – Απώλειες 1,3% για τον Nasdaq, άντεξε ο Dow Jones
- Χατζηδάκης: Προχωράμε μπροστά με ασφάλεια, δεν παίζουμε με την πατρίδα μας
- Πετρέλαιο: Κάτω από τα 78 δολάρια το βαρέλι βούλιαξε το Brent μετά τη συμφωνία για το ιρανικό αργό
- Φωτιά στην Κερατέα κοντά στη Λεωφόρο Λαυρίου — Ισχυρή κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.