ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε συζητήσεις με την Uniper βρίσκεται η ναυτιλιακή Dynagas του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, για τη ναύλωση δύο πλωτών μονάδων FSRU που διαθέτει στη γερμανική ενεργειακή εταιρεία.
Σημειώνεται ότι η Γερμανία αναζητά αποθηκευτικούς χώρους για το φυσικό αέριο και στράφηκε άμεσα στη ναύλωση πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης, στο πλαίσιο των προσπαθειών αποδέσμευσης της από τον ρωσικό αγωγό φυσικού αερίου με τη μετάβαση στη χρήση LNG.
Ο CEO της Dynagas εταιρείας Tony Lauritzen επιβεβαίωσε ότι τα πλοία για τα οποία συζητά με την Uniper είναι τα Transgas Power και Transgas Force χωρητικότητας 174.000 cbm έκαστο, αμφότερα κατασκευασμένα το 2021. Σημειώνεται ότι τα δύο πλοία μπορούν να λειτουργήσουν τόσο ως μεταφορείς LNG όσο και ως μονάδες FSRU.
Με δηλώσεις του στο tradewinds επισήμανε: «Η Dynagas συνεργάζεται με την Uniper για τη ναύλωση των FSRU που θα διευκολύνουν τις εισαγωγές LNG στη Γερμανία».
«Τα FSRU είναι αδελφά πλοία εξοπλισμένα με τεχνολογία αιχμής. Κάθε ένα μπορεί να λειτουργεί σε ανοιχτό, συνδυασμένο και κλειστού βρόχου τρόπο επαναεριοποίησης, και επομένως είναι ιδανικό για τα κρύα νερά της Γερμανίας», τόνισε.
«Το όφελος από τη λειτουργία δύο πανομοιότυπων FSRU σε μια τοποθεσία, παρέχει υψηλή συνδυασμένη χωρητικότητα, οικονομίες κλίμακας, συνέχεια και εφεδρεία όσον αφορά την ικανότητα επαναεριοποίησης, τον εξοπλισμό και τους ανθρώπινους πόρους».
Τα δύο FSRU παρέλαβε η εταιρεία του κ. Προκοπίου πέρυσι από την Κίνα, και κατά πληροφορίες ναυλώθηκαν αμέσως στην αμερικανική Cheniere Energy.
Διαβάστε ακόμη:
Dorian LPG Ltd.: 3 επιχειρηματικές κινήσεις που έφεραν σημαντικά έσοδα
Costamare: Θα ναυπηγήσει έξι αντί για οκτώ πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το House of NYNN ανοίγει στο THE ILISIAN: Το πρώτο κεφάλαιο μιας νέας εποχής για το εμβληματικό κτίριο-τοπόσημο της Αθήνας
- Novartis: Το δημοφιλές Cosentyx απέτυχε σε μελέτη για σοβαρού τύπου αγγειίτιδα – Πλήγμα $500 εκατ. ετησίως
- Χρηματιστήριο: Πάτησε τις 1.900, στα €7,12 η ΕΧΑΕ αναμένεται βελτιωμένη πρόταση από Euronext – Πτώση λόγω μερίσματος o OTE
- Κων. Φρουζής (Adus): Πώς κερδίζεται η μάχη ενός brand στο ράφι
