• Top Stories

    SHIPPING FOCUS: Big business από την 2020 Bulker – Νέα παραγγελία για 4 newcastlemaxes

    ναυτιλία ναυλαγορά


    Αυτές είναι οι πέντε σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε:

    178 εκατομμύρια για τέσσερα bulkers από την 2020 Bulkers

    Ακόμη τέσσερα newcastlemaxes παρήγγειλε η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία 2020 Bulker. Η ναυτιλιακή άσκησε το δικαίωμα των options που είχε στα κινέζικα ναυπηγεία New Times Shipbuilding. Το κάθε bulker θα κοστίσει 44,7 εκατ. δολάρια. Συνολικά η εταιρεία θα παραλάβει από τις συγκεκριμένες γιάρδες οκτώ bulk carriers. Στο τιμόνι της ναυτιλιακής βρίσκεται το πρώην δεξί χέρι του John Fredriksen, o Tor Olav Troim.

    Πωλητήριο σε πλοίο της έβαλε η Livanos

    Πωλητήριο στο παλαίοτερο bulker του στόλου της βάζει η εταιρεία Livanos. Ο λόγος για το bulk carrier Atlantic Hawk (χωρητικότητας 74.204-dwt και κατασκευής 2002. Η τιμή πώλησης του πλοίου είναι μεταξύ 9,2 και 9,5 εκατ. δολαρίων. Σημειώνεται πως τον στόλο της Livanos διαχειρίζεται η Alios Bulkers.

     

    Ακόμη ένα VLCC για την Kyoei Tanker

    Η ιαπωνική ναυτιλιακή Kyoei Tanker παρήγγειλε ένα VLCC από τα επίσης ιαπωνικά ναυπηγεία Namura Shipbuilding. To tanker θα έχει χωρητικότητα 310.300-dwt. Η ημερομηνία παράδοσης αλλά και το πόσο θα κοστίσει το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο δεν έχουν γνωστοποιηθεί.

    ναυτιλία

    Βάζει δύσκολα στον Grimaldi η MSC

    Την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην αγορά των RO-RO ανακοίνωσε η ναυτιλιακή MSC. Συγκεκριμένα από τις 19 Φεβρουαρίου του 2018, η εταιρεία θα ξεκινήσει να εκτελεί γραμμές RO-RO μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής με τα πλοία MSC Immacolata και MSC Cristiana, αποτελώντας έναν σημαντικό ανταγωνιστή της Grimaldi Lines.

    To ro-ro MSC IMMACOLATA

    Παρέλαβε mega containership η CMA CGM

    Παραδόθηκε το νέο mega containership στη CMA CGM από το ναυπηγείο Subic της Hanjin Heavy Industries & Construction – Philippines (HHIC-Phil Inc.). Ο λόγος για το  CMA CGM Antoine de Saint Exupery (χωρητικότητας 20.600-teu, με μήκος 400 μ., πλάτος 59 μ. και βύθισμα 33 μ). Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα ναυπηγεία της HHIC-Phil Inc. η έκταση του καταστρώματος του πλοίου ισοδυναμεί με τέσσερα γήπεδα ποδοσφαίρου. Το συγκεκριμένο containership αποτελεί το πρώτο από μία σειρά τριών πλοίων, ίδιας κατηγορίας και χωρητικότητας.

    Φωτογραφία από την τελετή παράδοσης του CMA CGM Antoine De Saint Exupery από τα ναυπηγεία Hanjin
    Το νεότευκτο containership CMA CGM Antoine De Saint Exupery

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Κων. Κωνταντακόπουλος: Κεφάλαια 115 εκατ. δολ. στα ταμεία της Costamare

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Λογοθέτης: Ο διορατικός εφοπλιστής που αγοράζει φθηνά και πουλάει ακριβά

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Αλλαγές στη μετοχική σύνθεση της Dorian LPG. Ποιος βασικός μέτοχος αποχωρεί;



    ΣΧΟΛΙΑ